Du tog orden ur munnen på migMiss_Orchidee skrev:....................
Du tog orden ur munnen på migMiss_Orchidee skrev:....................
Mark skrev:Är det inte fler som har semester nu?![]()
Skulle vara buskul att ha nån/nåra att åka med nu i veckan.
Ikväll ska jag sätta på min däpare, om nu Superbike blir klar med den idag. Det borde den ju bli, mutade med bullar![]()
Fler som vill åka dagspass imorrn?
Kan ses närsom, varsom, men är 13.00 på Götaplatsen bra?
Miss_Orchidee skrev:om du ska ut å köra så titta förbi GötaPlatsen kl 12:00 den 12/7 så e vi massa tjejer å killar där!!
Mark skrev:Japps, absolut!
Bara hojen blir återställd i rätt skick! Jag har åkabstinens!
Vill 24/7!!!
Syns då Miss_Orchidee!
CBRDea skrev:tackar för en trevlig söndagstur![]()
Är ju tyvärr inte världens bäste guide, men det löste sig ju finfint ändåSka nog ta och skaffa ett lokalsinne till nästa gång...
Är ju tyvärr inte världens bäste guide, men det löste sig ju finfint ändåSka nog ta och skaffa ett lokalsinne till nästa gång...
Coola Ola skrev:Äh vafan, spela roll! Det är ju inte så att vi hade bråttom till nåt särskilt ställe. Tyckte vägarna var kanonfina, även om det nu inte var de som var tänkt från början![]()
HÖR garna av er om ni ska uppåt nån mer gång...CBRDea skrev:Vi drog en liten, hmm, sväng i utkanterna av munkedal, färgelanda, uddevalla m.m. Vi borde kanske höra med uddevallagänget här på forumet, de borde veta om en del goa vägar i de områdena vi var och härjade
Bergare skrev:Ska ner te göteborg nu i helgen... Tänkte kolla om ni vet om ngt vettigt och hyfsat billigt hotell.. (parkbänk e juh ett alternativ)
Nae F1 blir de inte..Man vill ju inte skrämma ivägMark skrev:hur billigt?
billigast är nog dom där F1 hotellen, men de är ju inte nåt man berättar om för folk.
i stan kan man bo billigt på Hotell Robinsson. de är massa prisvärt. Inte bott där själv, men om man inte är kräsen o ska bjuda dit tjejer på en första dejt så borde de duga bra.
City hotel är nog oxå prisvärt.
Bergare skrev:Nae F1 blir de inte..Man vill ju inte skrämma ivägmen de andra lät ju vettigt.. Får ta å kolla upp va de kan kosta..
Jeuler skrev:E d någon som ska ut ikväll?????
Om vädret blir bra.Slutar jobba vid 15,30
essey skrev:Vart åkte ni egentligen efter jag lämnade er?![]()
![]()
Focus skrev:Du skulle inte ha lämnat oss.
Vi åkte på bohuslänsk upptäcksfärd med destination att finna nya vägar genom sporadiska och ack så fachinerade val.![]()
essey skrev:Synd att jag inte kunde hänga med.. jag kan ju vägarna där uppe![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |