Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Mookie skrev:
Kan jag bara hitta någon som kan svetsa ramen åt mig så går det ganska fort. Det är inte så illa egentligen. Fästena till fotpinnar och stödet i ramen är av och sedan så är det det vanliga, styrhalva, kåpa och lite småplock.

Jag har ju inte tillgång till vare sig verkstad eller garage för tillfället så vi får se när jag kan köra igen. Det kommer nog dröja..................... :död
Fan va trökigt Peter. Va hände? Va det på bankörningen?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Coola Ola skrev:
Det var inte tillräckligt med punkter från början? :tungan Förresten, såg i nån gammal tråd att du kände till nåt bra bakslangsställe i kba, lust att visa var?

Ja visa oss nu!! vi vill också ha lite kul....iof...får ja nog vänta t nästa år...men.....

INgen här som känner till hur man blir medlem i sporthojs huben på DC++??

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
hållundan skrev:
Fan va trökigt Peter. Va hände? Va det på bankörningen?

Jää.

Faan for i mig och jag fick upp ett übertempo, körde jämnt med några av rr åkarna i böjarna och körde om gatmupparna lite både här och var, knäskrap i alla böjarna. Gjorde en ytterrökare på en Gixxer i södra och skulle tajta till spåret lite så och lade ner lite till men det fanns tydligen ingen åkyta kvar på däcket så det gick i backen så att klockorna stannade.

Last edited:

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Coola Ola skrev:
Det var inte tillräckligt med punkter från början? :tungan Förresten, såg i nån gammal tråd att du kände till nåt bra bakslangsställe i kba, lust att visa var?

Jo, jag var tvungen att putsa till det lite :tungan

Jag vet ett ställe i KBA men det är bara bra om man kör lite lånsammare på slangen. Vägen är lite ojämn så när det går fort och man ligger högt är det lite sådär bra. Men klart att vi kan åka dit och kika, idag kanske?

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Mookie skrev:
Hehe, i fredags var det inte långt ifrån....................................

Vad har hänt? Har du kraschat med SZRen? På bana då eller?
Några skador?

EDIT: Det var inget, nu läste jag dina andra inlägg här så nu e jag me.

Coola Ola

Guest
bebbe skrev:
Jo, jag var tvungen att putsa till det lite :tungan

Jag vet ett ställe i KBA men det är bara bra om man kör lite lånsammare på slangen. Vägen är lite ojämn så när det går fort och man ligger högt är det lite sådär bra. Men klart att vi kan åka dit och kika, idag kanske?

Ja, varför inte? Ses på preem jaegerdorffsplatsen 13:30?

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Coola Ola skrev:
Ja, varför inte? Ses på preem jaegerdorffsplatsen 13:30?

kan vi ta strax efter? Och kan vi ta vägen om netto däck också, tänkte jag skulle beställa ett nytt bak däck :)

Coola Ola

Guest
bebbe skrev:
kan vi ta strax efter? Och kan vi ta vägen om netto däck också, tänkte jag skulle beställa ett nytt bak däck :)

Nemas problemas. Vi kan ju mötas utanför nettodäck typ två då?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
bebbe skrev:
Japp, vilken address var det? Letade på gula sidorna men den verkade inte fungera nu :confused:

KLANG´S NETTODÄCK AB
NORRA KUSTBANEG. 9-11
416 64 GÖTEBORG
Tel. 031-7008899
Fax. 031-802042
Webb:
E-post: info@nettodack.nu

Last edited:

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Miss_Orchidee skrev:
Ja visa oss nu!! vi vill också ha lite kul....iof...får ja nog vänta t nästa år...men.....

INgen här som känner till hur man blir medlem i sporthojs huben på DC++??
Jo, jag vet... ;)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Coola Ola skrev:
Redan varit ute.... ;) Fast det blåser jävligt illa på en del ställen så det känns lite svajigt här o var.
Fan jag tror att jag crusiade förbi, bredvid dig igår. Du har en svart motard med nummer THU va? Svart spykeskinn och svart hjälm?

Den var fan fin :crash

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Ajja, tog och körde en stund igår iaf trots blåsten. Slutade kvällen med ett nattbad i Horsikan. :D

Coola Ola

Guest
hållundan skrev:
Fan jag tror att jag crusiade förbi, bredvid dig igår. Du har en svart motard med nummer THU va? Svart spykeskinn och svart hjälm?

Den var fan fin :crash

Tack kompis! :) Nog var det jag alltid. Var var dettta nånstans? Själv är jag ju som i trance när jag är ute o kör, lägger inte märke till nånting, hehe.....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll