Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 625 SXC
Viglo skrev:
GP= där poseidon huserar!

Man blir inte smart av att ha lite att göra på jobbet... Ser att ni har lite rejsigare hojjar än mig, vågar man åka med redan 16.30? Vart åker ni, på bakhjulet på avenyn eller en schysst sväng på landet?

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
En schysst sväng.

Bara för att man har en snabb hoj behöver man inte maxa den jämt (jävligt svårt istan dessutom då hojen gör nästan 200 på 1an :yoparty

/Mike

Fazer75 skrev:
Man blir inte smart av att ha lite att göra på jobbet... Ser att ni har lite rejsigare hojjar än mig, vågar man åka med redan 16.30? Vart åker ni, på bakhjulet på avenyn eller en schysst sväng på landet?

phaeton

W12
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
r1 05
Mike the bike skrev:
GP= Göptaplatsen.

Så då ses vi där kl 18:00 om du inte vill träffas 16:30 för då drar vi en sväng här hemma.

Jag är i alla fall där 16:30 sen samlas vi väl där igen för de som inte kan ansluta före 18:00 å så drar vi i samlad trupp upp till Ale för lite streetrace.

Vi får bara tänka på att farbror blå har kontroller på 45an idag.

/Mike

Jag kan en OK väg upp till Lilla Edet, genom Säve, Kungälv, Diseröd och sedan till lilla edet - den e bra mycket roligare än 45:an... å så slipper vi ju snuten oxå :yoparty

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Kul sväng idag

Kul att träffa alla jag inte träffat.

Jag måste lära mig att slanga.

Fan vad jag är avis på Perra, HE RULES.

Ola måste fixa sin hoj till helgen så han slipper slita på min (och SPARKA på den) :mad:

Henke måste också lära sig wheela, du kan ju inte bara stå där å se på fattar du väl :kocko nästa gång får du i alla fall bränna ett bakdäck, jag menar va fan är 3000 spänn om du tänker på hur mycket vi andra uppskattar det :hihi

Å Mark måste lära sig att stanna när han blir tillsagd. :fatta!

Phateon visade sig ha en snabb Kwakk helt klart, kul å träffas :tummenupp

Hoppas det blir fler bilar en annan gång även om Mitsubishin var grym :banana fast långsam så klart (som alla bilar)

Peace Out/Mike

Kvist

Massa göra, lite tid
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
660 -04
Hade varit lite trevligt med en lung sväng nästa vecka kanske när man jobbigt tidigt :)
Om man vågar åka ner det vill säga :rolleyes:

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 625 SXC
Priset för grymmaste hojjen går inte helt oväntat till Mike :tummenupp (trots att det e en kawa). Priset för mesta dödsförakt går till Phaeton :yoparty

Kul att se folk irl, tycker definitivt att vi skall försöka få till fler körningar, tempot va lagom utan att man behövde byta kallingar när man kom hem.

Vi ses nästa gång!

Bogd

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
Kawasaki ER 6-n -06
Fazer75 skrev:
Priset för grymmaste hojjen går inte helt oväntat till Mike :tummenupp (trots att det e en kawa). Priset för mesta dödsförakt går till Phaeton :yoparty

Kul att se folk irl, tycker definitivt att vi skall försöka få till fler körningar, tempot va lagom utan att man behövde byta kallingar när man kom hem.

Vi ses nästa gång!

Ja, o jag måste få hänga med! :Bugar :banana

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Yepp det var lattjo.

Men vad var det för jvla gnäll på dig innan vi skulle åka att du var rädd för att inte hänga med :va

Det var väl inga problem, det gick ju t.o.m duktigt undan när du låg först å satte tempot. :tummenupp

Vi ses/Mike

Fazer75 skrev:

Vi ses nästa gång!

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 625 SXC
Mike the bike skrev:
Yepp det var lattjo.

Men vad var det för jvla gnäll på dig innan vi skulle åka att du var rädd för att inte hänga med :va

Det var väl inga problem, det gick ju t.o.m duktigt undan när du låg först å satte tempot. :tummenupp

Vi ses/Mike

Jag har varit ute och kört med ett gäng där jag inte hade en suck att hänga med. Varje kurva va en nära-döden-upplevelse. :3freak Efter att jag klotade så har jag dessutom blivit lite försiktigare. Jag kör med inställningen att jag vill asgarva i varje kurva och inte skrika av skräck. Med tanke på era rejsiga hojjar så ville jag bara vara säker innan. Men det va kul att köra med er och jag gör gärna om det. :Bugar Jag skall spåna lite på en bra runda med roliga vägar att köra.

Ride on!

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Gör det å hör av dig, mig når du lättast på 0708-30 20 65

Jag är på nästan jämt.

/Mike

Fazer75 skrev:
Jag har varit ute och kört med ett gäng där jag inte hade en suck att hänga med. Varje kurva va en nära-döden-upplevelse. :3freak Efter att jag klotade så har jag dessutom blivit lite försiktigare. Jag kör med inställningen att jag vill asgarva i varje kurva och inte skrika av skräck. Med tanke på era rejsiga hojjar så ville jag bara vara säker innan. Men det va kul att köra med er och jag gör gärna om det. :Bugar Jag skall spåna lite på en bra runda med roliga vägar att köra.

Ride on!

phaeton

W12
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
r1 05
Ball igår! Jag måste lära mig slangen oxå.... satan - ser alldeles för enkelt ut :galen

Jag e på om ni ska ut å glida! Bara å messa! :Rockbanan

Ha d gött

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 625 SXC
phaeton skrev:
Jag e på om ni ska ut å glida! Bara å messa!

Jag har postat mitt förslag på bra vägar bland vägtipsen för Västra Götaland. Kallade det för "Göteborg runt - omvägen".

P.S. Ni hittar vägtipsen på första sidan

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
ikväll igen?

hojåkandet blev inställt för min del....blir lite bad o så utan hoj.

MikeTheBike> Du får ju helt klart ta o lära dig räkna till SEX! Praktiseringen har du redan bevisat att du kan... :hihi

Edit> Tjejer är såklart oxå välkomna och då är de helt ok med baddräkt/bikini :tungan

Last edited:

phaeton

W12
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
r1 05
Mark skrev:
hallå igen!

vad sägs om en ny åktur ikväll? Ta med en handduk o badbyxor så kanske vi kan åka o doppa våra svettiga (och förmodligen ganska illaluktande) kroppar i nåt icke förorenat vattendrag?

Jag föreslår att vi ses runt 19.00 på gp (ja, även om de är lite avstängt) för ett dopp i det blå!

Men jag tänker inte åka själv...fler som är intr.?

PS: Som vanligt är man ute i sista sekunden.... :död

MikeTheBike> Du får ju helt klart ta o lära dig räkna till SEX! Praktiseringen har du redan bevisat att du kan... :hihi

Edit> Tjejer är såklart oxå välkomna och då är de helt ok med baddräkt/bikini :tungan

Klockan 18:00 vid shell ullevi är det ett gäng som skall köra... haka på :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke