Fazer75 skrev:Har inte träffat särskilt många som åker hoj i gbg. Är det fritt att hänga med? Är det GP-huset mitt inne i stan ni menar?
GP= där poseidon huserar!
Fazer75 skrev:Har inte träffat särskilt många som åker hoj i gbg. Är det fritt att hänga med? Är det GP-huset mitt inne i stan ni menar?
Viglo skrev:GP= där poseidon huserar!
Fazer75 skrev:Man blir inte smart av att ha lite att göra på jobbet... Ser att ni har lite rejsigare hojjar än mig, vågar man åka med redan 16.30? Vart åker ni, på bakhjulet på avenyn eller en schysst sväng på landet?
Mike the bike skrev:GP= Göptaplatsen.
Så då ses vi där kl 18:00 om du inte vill träffas 16:30 för då drar vi en sväng här hemma.
Jag är i alla fall där 16:30 sen samlas vi väl där igen för de som inte kan ansluta före 18:00 å så drar vi i samlad trupp upp till Ale för lite streetrace.
Vi får bara tänka på att farbror blå har kontroller på 45an idag.
/Mike
Fazer75 skrev:Priset för grymmaste hojjen går inte helt oväntat till Mike (trots att det e en kawa). Priset för mesta dödsförakt går till Phaeton
Kul att se folk irl, tycker definitivt att vi skall försöka få till fler körningar, tempot va lagom utan att man behövde byta kallingar när man kom hem.
Vi ses nästa gång!
Fazer75 skrev:Priset för grymmaste hojjen går inte helt oväntat till Mike (trots att det e en kawa). Priset för mesta dödsförakt går till Phaeton
Kul att se folk irl, tycker definitivt att vi skall försöka få till fler körningar, tempot va lagom utan att man behövde byta kallingar när man kom hem.
Vi ses nästa gång!
Mike the bike skrev:Yepp det var lattjo.
Men vad var det för jvla gnäll på dig innan vi skulle åka att du var rädd för att inte hänga med
Det var väl inga problem, det gick ju t.o.m duktigt undan när du låg först å satte tempot.
Vi ses/Mike
Fazer75 skrev:Jag har varit ute och kört med ett gäng där jag inte hade en suck att hänga med. Varje kurva va en nära-döden-upplevelse. Efter att jag klotade så har jag dessutom blivit lite försiktigare. Jag kör med inställningen att jag vill asgarva i varje kurva och inte skrika av skräck. Med tanke på era rejsiga hojjar så ville jag bara vara säker innan. Men det va kul att köra med er och jag gör gärna om det. Jag skall spåna lite på en bra runda med roliga vägar att köra.
Ride on!
Bogd skrev:Ja, o jag måste få hänga med!
phaeton skrev:Jag e på om ni ska ut å glida! Bara å messa!
Mark skrev:hallå igen!
vad sägs om en ny åktur ikväll? Ta med en handduk o badbyxor så kanske vi kan åka o doppa våra svettiga (och förmodligen ganska illaluktande) kroppar i nåt icke förorenat vattendrag?
Jag föreslår att vi ses runt 19.00 på gp (ja, även om de är lite avstängt) för ett dopp i det blå!
Men jag tänker inte åka själv...fler som är intr.?
PS: Som vanligt är man ute i sista sekunden....
MikeTheBike> Du får ju helt klart ta o lära dig räkna till SEX! Praktiseringen har du redan bevisat att du kan...
Edit> Tjejer är såklart oxå välkomna och då är de helt ok med baddräkt/bikini
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |