Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
phaeton skrev:
Klockan 18:00 vid shell ullevi är det ett gäng som skall köra... haka på :tummenupp

Jag slutar ju jobba kl.18 :(

är ni många som ska iväg då? kan ja få ditt nummer så kanske ja kan komma ifatt?

...eller så dyker de upp fler som vill åka o ev. bada och :3freak på de andra könet

phaeton

W12
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
r1 05
Mark skrev:
Jag slutar ju jobba kl.18 :(

är ni många som ska iväg då? kan ja få ditt nummer så kanske ja kan komma ifatt?

...eller så dyker de upp fler som vill åka o ev. bada och :3freak på de andra könet

Okay... hör av dig oavsett - 0708-890333

Ha d gött

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jösses. Det fanns bara ett par som härjade i denna tråden innan. Nu är det ett gäng, det är gött att se...

Jag kommer upp te götet nästa vecka för att jobba min sista vecka på "hemmaplan"... Då tänker jag fan köra lite med nytt framdäck å allt... Dom som vill köra kan ju härja fritt i denna tråd (som vanligt nuförtiden :)) aja, vi synes då....

/Ex. Regeraren

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
hållundan skrev:
Jösses. Det fanns bara ett par som härjade i denna tråden innan. Nu är det ett gäng, det är gött att se...
/Ex. Regeraren

Hej hej alla! Kul att man får räkna sig till gänget nu....hehe
Nu vill jag snart ut och köra igen! det var länge sedan! och nu har jag dessutom skaffat knäpuckar också! köpte dom idag :)

Har förövrigt haft min första lediga dag på 2 veckor nu, har legat i solen hela dagen, och resultatet ska vi inte prata om, ser ut som en överkokt kräffta... :hihi så nu svider det överallt...illa! fasar för att ta på mig skinstället nu........aj aj aj, det kommer att svida.......

Nån som vill ut å köra ikväll kanske?? Pojkvännen och jag ska ut och köra antagligen! så det gör ju inget om vi blir fler......

om ni vill så befinner vi oss nog på avenyn! mitt nr finns tidigare i tråden så det är bara att kolla...

Last edited:

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Synd att du inte posta lite tidigare innan jag stack ut.. Hade kunnat åka en tur.. hur gött väder som helst var det..

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Hojen pissar fortfarande olja :( Och så har jag druckit en icke lämplig dryck :rolleyes: En annan dag kanske.......

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
bebbe skrev:
Hojen pissar fortfarande olja :( Och så har jag druckit en icke lämplig dryck :rolleyes: En annan dag kanske.......

Absolut, vi måste åka snart.. Varför läcker den olja? Den får sluta med det! :fatta!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Det har verkligen varit kanonväder ikväll. Har varit på Liseberg och druckit öl med ducatisterna. Det blev lite datapelsturerning också, Manx TT, jag vann. :yoparty

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Mookie skrev:
Det har verkligen varit kanonväder ikväll. Har varit på Liseberg och druckit öl med ducatisterna. Det blev lite datapelsturerning också, Manx TT, jag vann. :yoparty

När blir hojen klar Peter? Får du någon ordning på det?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
essey skrev:
När blir hojen klar Peter? Får du någon ordning på det?

Jupp, ska lämna in den på måndag och fixa det sista, sedan så. :squid

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
flugan skrev:
Ngn som tänk brumma mitt på dan imorgon eller sparar ni er till den ljumma kvällen?

Jag ska på utflykt till Älvsborgs fästning imorgon på dagen så för min del blir det på kvällen..

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
flugan skrev:
Tjörde du kring Sätila ikväll? Mötte en lonesome gixx i dina färger ute i Fotskäl.

Nä inte idag.. Var bara inne i stan o körde runt lite på kvällen.. Sen dom grusade runt Lygnen har jag hållit mig borta.. :(

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
essey skrev:
Jag ska på utflykt till Älvsborgs fästning imorgon på dagen så för min del blir det på kvällen..

ska inte du upp till Gelleråsen denna helgen?? I annat fall ska nog ja o tanten ut efter att jag har jobbat klart o ta en glass nånstans, haka på om du/ni vill /pete

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
red_ninja skrev:
ska inte du upp till Gelleråsen denna helgen?? I annat fall ska nog ja o tanten ut o ta en glass nånstans, haka på om du/ni vill /pete

Nej men jag ska till Kinnekulle? :hihi Kan ni inte hänga med upp o kolla? Vi åker från Statoil Ullevi 6.30 på söndag.. Ok, jag vet.. det är tidigt men ni kan gott pallra er upp från sängen o va lite sociala :lol

Ok.. jag såg inte.. du jobbar alltså? Err...

Last edited:

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
essey skrev:
Nä inte idag.. Var bara inne i stan o körde runt lite på kvällen.. Sen dom grusade runt Lygnen har jag hållit mig borta.. :(

Nu har dem gjort ngra skumma lagningar på vägen in till Sätila ifrån 156:an oxå. Vet inte hur fästet är, vet bara att man körde slalom mellan de första man upptäckte.

Hur hittar man till de roliga vägarna norrut?

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
essey skrev:
Nej men jag ska till Kinnekulle? :hihi Kan ni inte hänga med upp o kolla? Vi åker från Statoil Ullevi 6.30 på söndag.. Ok, jag vet.. det är tidigt men ni kan gott pallra er upp från sängen o va lite sociala :lol

Ok.. jag såg inte.. du jobbar alltså? Err...

I'll be there.
Ska ni tjöra med orginalblås eller slipon (om ni har ngt annat än orginal vill säga)?

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
flugan skrev:
Nu har dem gjort ngra skumma lagningar på vägen in till Sätila ifrån 156:an oxå. Vet inte hur fästet är, vet bara att man körde slalom mellan de första man upptäckte.

Hur hittar man till de roliga vägarna norrut?

Det finns lite goa upp genom Lilla Edet, Backamo, Svanesundsfärjan o Orust.. Annars kan man ju åka uppåt Uddevalla - Valbo Ryr.. Grymma vägar, fast det är ju en heldag...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM