gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
.....Mookie> AKAB och Sjögrens borde ju ha, var dom ligger häri byn vet ja inte, men i THN finns det!
red_ninja skrev:.....Mookie> AKAB och Sjögrens borde ju ha, var dom ligger häri byn vet ja inte, men i THN finns det!
Mookie skrev:Jag har fått min hoj svetsad men det gick inte att rädda gängorna till fotpinnebryggorna så jag behöver dra i ett par gänginsatser.
Coola Ola skrev:Sjögrens ligger ute i högsbo industriområde, eller de gjorde det iaf förut.
Var fick du gjort svetsjobbet? Måste ju svetsa fälgen också (var en fin spricka såg jag vid närmare undersökning)
Mike the bike skrev:Fixa fälgen nu Ola så jag kan köra ifrån dig med
/Mike
Coola Ola skrev:Sluta mobbas föffan.... Kommer inte få ordning på den fälgen känns det som, den är ju helt skev. Ska ringa bebbe nu o tjata lite om att kolla hans SZR-framfälg.
Mike the bike skrev:Tycker jag, han kan ju skänka den för han skall ju ändå köpa min 6a
/M
Coola Ola skrev:Sjögrens ligger ute i högsbo industriområde, eller de gjorde det iaf förut.
Var fick du gjort svetsjobbet? Måste ju svetsa fälgen också (var en fin spricka såg jag vid närmare undersökning)
bebbe skrev:Fan du e ju aldrig hemma så att man kan kolla på grejorna ju.......................
Mike the bike skrev:Kan det bero på att jag är på Sjukan??
Jag är nästan alltid hemma på kvällen.
/Mike
bebbe skrev:Kommer nog någon kväll iveckan då. Skall hem till morsan och tvätta hojen någon dag, kan kolla på din hoj sammtidigt. Bara vädret håller i sig så
Mookie skrev:Tjena.
OT:
Är det någon som har koll på vem vilka som för Helicoil/Re-coil här i byn? Jag har fått min hoj svetsad men det gick inte att rädda gängorna till fotpinnebryggorna så jag behöver dra i ett par gänginsatser.
Coola Ola skrev:Sluta mobbas föffan.... Kommer inte få ordning på den fälgen känns det som, den är ju helt skev. Ska ringa bebbe nu o tjata lite om att kolla hans SZR-framfälg.
hållundan skrev:Nu jävlar...
Har inte i denna tråd sedan urminnes tider...
Jag (å skorpan) slänger på ny toffla fram idag, rennsport supersoft. Jeflar va gött det ska bli...
Var det nån (mer än jag) som var i stan igår när det bara blev nån totalt värdelös jävla väderblackout och himlen öppnade sig?! Jag hade mitt häftiga slicks och fick stå i tunneln under Gårdamotet för att inte avlida av kallsupar...
Nåväl, nytt däck, slutar 14:00 hela veckan. Här ska tjöras. När drar vi?
hållundan skrev:Nu jävlar är jag livsfarlig, nytt däck å blackout i gashandtaget, slutar 14:00 hela veckan. Här ska tjöras, no mercy, roadkills 'r us and fakk joo. När drar vi?
Jävlar i min lilla gödsellåda vilken skillnad det var med ett rennsportframdäck kontra mitt gamla sjukt dåliga bakkelitdäck som satt innan. Nu är det kul att köra hoj igen.flugan skrev:Torsdag säger SMHI att vädret skall bli bra (bättre). I'm ånn.
Mark skrev:Hur är intresset för att böja båge idag onsdag runt 18-tiden tro?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|