hållundan
Emozione!
Jag är på. Fogerty är säkerligen det oxå, tjötade med honom idag.Mark skrev:Hur är intresset för att böja båge idag onsdag runt 18-tiden tro?
PS: Jag vet en hemlis, men de får barnets pappa själv berätta om
Jag är på. Fogerty är säkerligen det oxå, tjötade med honom idag.Mark skrev:Hur är intresset för att böja båge idag onsdag runt 18-tiden tro?
PS: Jag vet en hemlis, men de får barnets pappa själv berätta om
flugan skrev:Det regnar
Det regnar inte i L.A...fogerty skrev:Det regnar nån kilometer från flugan också, dvs i gamlestan. Kanske en tur imorrn istället om andan faller på
hållundan skrev:Jag är på. Fogerty är säkerligen det oxå, tjötade med honom idag.
Aj fan, jag trodde du menade imårrrn...Mark skrev:Aaah, du var på tvätten, väntade lite på GP....
Å de regnade inte alls...bara lite lite dugg precis när ja åkte vidare vid 18.30...
tålv?phaeton skrev:Idag måste vi ut å glida! Gött väder på sveriges framsida... 12 på GP eller?
bebbe skrev:Men du har ju inget körkort för en sådan ju! Och sedan med tanke på hur du kör så skall du nog inte ha en heller
hållundan skrev:tålv?
Fan, jag schlutar två. Tänkte tuffa från GP vid 18 ikväll...
No:46 skrev:.Oj, Oj oj va snygg hoj!!!
...har för mig det är jag som tagit den bilden ... i mitt garage!
Hoppas hojen funkar bra!
Miss_Orchidee skrev:Jag ska ju ta körkort!!! och dessutom kör ja inte värre än vissa andra här.... som går och vurpar i kurvor å grejer! Nu vill jag ut och köra snart igen!
bebbe skrev:Vem har vurpat
Fazer75 skrev:Om vi ses på Götaplatsen klockan 18 så hinner jag oxå - fan jag jobbar hela sommaren!!! Kan ju passa på att diskutera inför Falkenberg nästa vecka oxå, jag vet att Phaeton inte heller har varit och slipat puckarna på banan
Miss_Orchidee skrev:Är det kl 18 ikväll??
kan ni inte skjuta det till 19:30
hinner från Kungsbacka t götaplatsen på en kvart?? jo det gör jag! :kocko
så¨kan ja vara med oxå! och pojkvännen om han vill, han vill ju inte så ofta men ibland, eller hur Nr:69
Fazer75 skrev:Om vi ses på Götaplatsen klockan 18 så hinner jag oxå - fan jag jobbar hela sommaren!!! Kan ju passa på att diskutera inför Falkenberg nästa vecka oxå, jag vet att Phaeton inte heller har varit och slipat puckarna på banan
phaeton skrev:F*n vad ni jobbar då
Okay 12 är inställt... vi åker vid 18 eller 19:30 eller vad?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|