Mr_SoaP skrev:Gött Polarn Hinner!! Jag O Captain_insane åker med Kvidden från Kungälv vid 17:30 så vi ses bakom Liseberg vid 1800
//Jocke
Ringen e ren!!!Fazer75 skrev:Vi körde från Sätila till Fotskäl och sedan höger, dvs inte ända fram till Sätila och det var sopat. Enligt uppgift skall resten av Lügnern ring oxå vara ok.
flugan skrev:Den var go, man var lite skeptisk till de där patcharna först, men det greppa bra.
Kan passa på å rekomendera Holmsund - Torestorp - Kungsäter - Horred (- Kungsbacka). Där var det i ordning oxå.
EDIT: la till en bild, röda ringen längst ner till höger
DU var väl inget påhäng såvitt jag minns! Alla kör i sitt tempo eller?Thomb skrev:OK! Tänkte ta mig friheten att hänga på några från sporthoj igen lr snarare kanske bli ett påhäng typ, what ever...
Som ja fattat d funkar GP nada, istället bakom Liseberg 12.00, lr?
Later / Thomb
flugan skrev:Den var go, man var lite skeptisk till de där patcharna först, men det greppa bra.
Kan passa på å rekomendera Holmsund - Torestorp - Kungsäter - Horred (- Kungsbacka). Där var det i ordning oxå.
EDIT: la till en bild, röda ringen längst ner till höger
back in black skrev:DU var väl inget påhäng såvitt jag minns! Alla kör i sitt tempo eller?
1200 Lilla ingången Liseberg låter väl helt ok.
DaneTL1000R skrev:Titta på denna linken ang. körning i morgon kl 12.00 http://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=681782
Andra har samma ide........ Jag kommer om der finns plats till Rokie's
DaneTL1000R skrev:Titta på denna linken ang. körning i morgon kl 12.00 http://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=681782
Finns alltid plats, asfalten är lång!!!DaneTL1000R skrev:Titta på denna linken ang. körning i morgon kl 12.00 http://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=681782
back in black skrev:Det e bara att haka på imorgon kl 12 Lilla ingången.
Hur sen tror du att du blir Essey?
back in black skrev:Det e bara att haka på imorgon kl 12 Lilla ingången.
Hur sen tror du att du blir Essey?
De gör inget. huvudsaken e att alla har kul och inte kör ÖVER sin förmåga.Kvidden skrev:Trevlig körning idag, trots att jag var långsamast, slöast och fegast så hoppas jag inte att jag var för mycket till påhäng
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|