segt att behöva jobba i detta väderfogerty skrev:Fan jag hinner inte till 13.00 heller, ganska mycket på jobbet idag![]()
Sååå ni behöver inte vänta på mig om ni tänkt göra det![]()
Mr_SoaP skrev:segt att behöva jobba i detta väder
Mr_SoaP skrev:Ja dom kom man hem precis från dagens äventyr! grymt skoj men åxå grymt varmt var riktigt jobbigt ibland! men men kul att det var ett gäng på ca 16st som slöt upp!
//Jocke
essey skrev:Gp 12?
essey skrev:Gp 12? Eller kanske tidigare så man kan åka en längre bit?
Mookie skrev:Om man skulle ta och pallra sig med kanske?
Hojen är äntligen ihop. Ser ut som ett världskrig, sned och vind samt att det fattas lite smågrejer här och var men den är körbar.
Första gången runt Lygnen för min del ida o mycke trevliga vägar måste ja säga!Mr_SoaP skrev:Ja då kom man hem precis från dagens äventyr! grymt skoj men åxå grymt varmt var riktigt jobbigt ibland! men men kul att det var ett gäng på ca 16st som slöt upp!
//Jocke
Thomb skrev:Tills nästa gångGÄRNET!!!
Later/Thomb
Törnberg skrev:Jag ska förmodligen ut till Orust imorrn och hälsa på mina föräldrar i deras båt.
På vägen dit tänkte jag köra Kungälv-Lilla Edet-Stenungsund-Svanesundsfärjan-Varekil-Ellös-Henån-Söbben (risk för lite sämre väg)- och till sist 160an, där avviker jag.
Jag tänkte åka rätt tidigt... Vi snackar 9:30-10:00 ungefär.
Nån som vill slå följe på vägen ut?
//Anders.
Hur lång blir turen tror ni?Mr_SoaP skrev:nästa gång då menar du väll imorgon kl 12 vid GP hoppas jag!![]()
jag lånar med mig Polarns digital kamera imorgon åxå så vi får lite Dokumentation! kanske inte bäst kvalle i världen men alltid Något!!
Ses imorgon vid GP // GP
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy