segt att behöva jobba i detta väderfogerty skrev:Fan jag hinner inte till 13.00 heller, ganska mycket på jobbet idag
Sååå ni behöver inte vänta på mig om ni tänkt göra det
Mr_SoaP skrev:segt att behöva jobba i detta väder
Mr_SoaP skrev:Ja dom kom man hem precis från dagens äventyr! grymt skoj men åxå grymt varmt var riktigt jobbigt ibland! men men kul att det var ett gäng på ca 16st som slöt upp!
//Jocke
essey skrev:Gp 12?
essey skrev:Gp 12? Eller kanske tidigare så man kan åka en längre bit?
Mookie skrev:Om man skulle ta och pallra sig med kanske?
Hojen är äntligen ihop. Ser ut som ett världskrig, sned och vind samt att det fattas lite smågrejer här och var men den är körbar.
Första gången runt Lygnen för min del ida o mycke trevliga vägar måste ja säga!Mr_SoaP skrev:Ja då kom man hem precis från dagens äventyr! grymt skoj men åxå grymt varmt var riktigt jobbigt ibland! men men kul att det var ett gäng på ca 16st som slöt upp!
//Jocke
Thomb skrev:Tills nästa gång GÄRNET!!!
Later/Thomb
Törnberg skrev:Jag ska förmodligen ut till Orust imorrn och hälsa på mina föräldrar i deras båt.
På vägen dit tänkte jag köra Kungälv-Lilla Edet-Stenungsund-Svanesundsfärjan-Varekil-Ellös-Henån-Söbben (risk för lite sämre väg)- och till sist 160an, där avviker jag.
Jag tänkte åka rätt tidigt... Vi snackar 9:30-10:00 ungefär.
Nån som vill slå följe på vägen ut?
//Anders.
Hur lång blir turen tror ni?Mr_SoaP skrev:nästa gång då menar du väll imorgon kl 12 vid GP hoppas jag!
jag lånar med mig Polarns digital kamera imorgon åxå så vi får lite Dokumentation! kanske inte bäst kvalle i världen men alltid Något! !
Ses imorgon vid GP // GP
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |