Slå en pling/sms! Och skynda dig, så blir du färdig tidigare!Miss_Orchidee skrev:om ja bara skruvar dit kopplongs handtaget idag så är ja nog fit for fight vid 16-17 tiden, men det kanske är för sent??
Slå en pling/sms! Och skynda dig, så blir du färdig tidigare!Miss_Orchidee skrev:om ja bara skruvar dit kopplongs handtaget idag så är ja nog fit for fight vid 16-17 tiden, men det kanske är för sent??
ja ska, men ja ska ju på anställnings intrevjuv och sen tar ja bussen t garaget direkt, men det tar ca en timme med buss...Hultan skrev:Slå en pling/sms! Och skynda dig, så blir du färdig tidigare!
Yes..Miss_Orchidee skrev:ja ska, men ja ska ju på anställnings intrevjuv och sen tar ja bussen t garaget direkt, men det tar ca en timme med buss...
men ja skyndar mig!
Då får du lova att svara när ja ringer sen då!!!! eller ringa upp när du stannat
Ser got (eller nått)Hultan skrev:
Hultan skrev:Är det inte lite kallt och mörkt fortfarande då?
Eller menar du 15:00?
Jag får se, kanske tar hojen till jobbet!
Japp, vi träffades ju tillslut endå!hoj sugen skrev:he he jo det är nog lite kallt på natten
Lust att köra lite senare idag??
Missade er på gp kl 3 förut
Chaser skrev:Fan va fryser!!! Sista timmen var det inte vart kan ja påstå!!
Men fan kul det va!!
Imorn igen kanske eller??
Måste ju ändå ner o besikta
Då sover jag, vilken dag?Gottis skrev:KL 5 PÅ GP
Ska till Yamaha center imorgon på dagen, ingen som vill ut och köra en sväng innan kl:5??Gottis skrev:KL 5 PÅ GP
Jorå jag är på sedu!Miss_Orchidee skrev:Ska till Yamaha center imorgon på dagen, ingen som vill ut och köra en sväng innan kl:5??
Det utesluter ju inte körande kl 5 heller....
Miss_Orchidee skrev:Ska till Yamaha center imorgon på dagen, ingen som vill ut och köra en sväng innan kl:5??
Det utesluter ju inte körande kl 5 heller....
När ska vi åka då??Hultan skrev:Jorå jag är på sedu!
Japp kanske det, vi hörs om det i morgon!Miss_Orchidee skrev:När ska vi åka då??
Jag är vid Yamaha center vid 13.00 får hjälp av ex.et att frakta dit 600:an och han börjar jobba vid 13.00 så vi är där senast kvart i. och jag har 125:an där med då! så vi kan ju ses där och köra därifrån??
Nej, fan kan ni killar aldrig bestämma er för en tid???Hultan skrev:Japp kanske det, vi hörs om det i morgon!
Nej det kanske dom inte kan, kan du, vart var du förut?Miss_Orchidee skrev:Nej, fan kan ni killar aldrig bestämma er för en tid???
Kan vi ses där kl 13.00`??
Jag kan väl inte hjälpa att min hoj va törstig och mitt skinnställ hade drabbats av "krympaavatmosvärenigarderoben-syndrom" (det är ett KÄNT syndrom...så det så)Hultan skrev:Nej det kanske dom inte kan, kan du, vart var du förut?
Jag vet ju inte exakt vad jag skall göra och hur länge jag kommer göra det på jobbet i morgon sedu..
Hehe, nej så kan det vara.. Det går ju fler tåg...Miss_Orchidee skrev:Jag kan väl inte hjälpa att min hoj va törstig och mitt skinnställ hade drabbats av "krympaavatmosvärenigarderoben-syndrom" (det är ett KÄNT syndrom...så det så)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|