Göteborgs åkartråd! OBS: Läs tipsen i första inlägget!

Status
Ej öppen för fler svar.

=Drex=

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2004
Ort
Ghettoborg
Hoj
ingen
Ni som åkt idag..hur e det? Är det väldigt kallt, e vägen full me grus å salt? Man e ju sugen på å ut å åka men vill inte ha söndersmattrad hoj :D

Såå satana sugen nu :huvet :3freak
 

Black-Wolf

There goes another one...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Aprilia Falco 1100 - 02
Har inte rullat ut Prillan än då jag tycket temperaturen gott kunde stiga några snäpp till :(

Eller det kanske bara jag som är klen...hur kallt är det där ute egentligen är det Michelingubbestassen som gäller?

Lillhojen har ju iofs handtagsvärmare :D

/BW
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
=Drex= skrev:
Ni som åkt idag..hur e det? Är det väldigt kallt, e vägen full me grus å salt? Man e ju sugen på å ut å åka men vill inte ha söndersmattrad hoj :D

Såå satana sugen nu :huvet :3freak
DET ÄR KANON!!!! as gött väder på dagen, lite blött i vissa kurvor och backar tyvärr, men det är jätteskönt! Har vart ute sen 10 i morse :banana
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Miss_Orchidee skrev:
DET ÄR KANON!!!! as gött väder på dagen, lite blött i vissa kurvor och backar tyvärr, men det är jätteskönt! Har vart ute sen 10 i morse :banana


vissa har det bra som kan åka hela dagen :tungan jag hoppas att Mac donken smakade bra :mad:

Kl 5 på GP va det totalt tomt iaf utom en Glidare som tog ett varv...

ska vi göra ett nytt försök imorgon Kl 17,00 innan fikan ??????
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Gottis skrev:
vissa har det bra som kan åka hela dagen :tungan jag hoppas att Mac donken smakade bra :mad:

Kl 5 på GP va det totalt tomt iaf utom en Glidare som tog ett varv...

ska vi göra ett nytt försök imorgon Kl 17,00 innan fikan ??????
ja tycker 17 är sent, då har jag redan kört hela dagen innan + att det börjar bli kallt och jag är hungrig och sur och omottiverad...... :(
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Miss_Orchidee skrev:
ja tycker 17 är sent, då har jag redan kört hela dagen innan + att det börjar bli kallt och jag är hungrig och sur och omottiverad...... :(


Inga problem Blomman du behöver inte komma :pannkyss ....jag tänker mer på oss som kanske inte kan köra från kl 10 efter som vi börjar jobba kl 7 :huvet och slutar kl 16 och vill iaf köra en timme på kvällen

men dom som jobbar dagen och är hoj sugna imorgon innan fikan jag väl komma ner kl 17.00 till GP :)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Gottis skrev:
Inga problem Blomman du behöver inte komma :pannkyss ....jag tänker mer på oss som kanske inte kan köra från kl 10 efter som vi börjar jobba kl 7 :huvet och slutar kl 16 och vill iaf köra en timme på kvällen

men dom som jobbar dagen och är hoj sugna imorgon innan fikan jag väl komma ner kl 17.00 till GP :)
"Behöver inte komma" :(

nene, ja ska inte komma...... men du kan fan inte va sur på mig för att vi inte kom idag, för det är inget krav på att man ska komma dit bara för att det är körning då....
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Miss_Orchidee skrev:
"Behöver inte komma" :(

nene, ja ska inte komma...... men du kan fan inte va sur på mig för att vi inte kom idag, för det är inget krav på att man ska komma dit bara för att det är körning då....


nej jag är inte sur hade kul än då har inget imot att köra ensam :)

men svara nästa gång när jag messar och säger att jag är sen att ni inte tänker komma dit :) så slipper jag ståoch vänta :) Nicke ringde nu så det blir en tur till ikväll med honom och Hultan så lungn nu :)

Kram
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Gottis skrev:
nej jag är inte sur hade kul än då har inget imot att köra ensam :)

men svara nästa gång när jag messar och säger att jag är sen att ni inte tänker komma dit :) så slipper jag ståoch vänta :) Nicke ringde nu så det blir en tur till ikväll med honom och Hultan så lungn nu :)

Kram
Hade ja haft inbyggt tangentbord på hojen så hade ja självklart svarat, MEN jag har inte det, jag vet inte hur det är med R1;an men ja tror inte att den har det heller va`??
 

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Här vare aktion...

Som sagt: Tänker köra imorron på dagen, sticker väl ner till GP runt ett. (skriver här imorron)



Tar med tangentbord så att jag kan sms'a... :hihi :7peta
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
chrilla skrev:
Här vare aktion...

Som sagt: Tänker köra imorron på dagen, sticker väl ner till GP runt ett. (skriver här imorron)



Tar med tangentbord så att jag kan sms'a... :hihi :7peta
Grymmt! ses på GP vid 13 då?

med eller utan tangentbord..... :hihi
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Gottis skrev:
nej jag är inte sur hade kul än då har inget imot att köra ensam :)

men svara nästa gång när jag messar och säger att jag är sen att ni inte tänker komma dit :) så slipper jag ståoch vänta :) Nicke ringde nu så det blir en tur till ikväll med honom och Hultan så lungn nu :)

Kram
Yea baby sicken tur det blidde! :) Nice över älvsborgsbron :D
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Hultan skrev:
Yea baby sicken tur det blidde! :) Nice över älvsborgsbron :D


den weiiiiling rockade :yoparty :yoparty mindre roligt när jag kom hem hade ju lagt nycklarna bak i kutsen tror du fan inte att dom hade ramlat ur sista gånger jag lägger något där iaf.. men tur att det bara va hem nyckeln och tvätt nycklarna grannen hade reservnyckeln...

hoppas på en repris imorgon va kvällen :banana :banana
 

Skorpan

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Hade ja haft inbyggt tangentbord på hojen så hade ja självklart svarat, MEN jag har inte det, jag vet inte hur det är med R1;an men ja tror inte att den har det heller va`??
:7peta R6 :mattias :ätapiller
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top