DET ÄR KANON!!!! as gött väder på dagen, lite blött i vissa kurvor och backar tyvärr, men det är jätteskönt! Har vart ute sen 10 i morse=Drex= skrev:Ni som åkt idag..hur e det? Är det väldigt kallt, e vägen full me grus å salt? Man e ju sugen på å ut å åka men vill inte ha söndersmattrad hoj
Såå satana sugen nu
Miss_Orchidee skrev:DET ÄR KANON!!!! as gött väder på dagen, lite blött i vissa kurvor och backar tyvärr, men det är jätteskönt! Har vart ute sen 10 i morse
ja tycker 17 är sent, då har jag redan kört hela dagen innan + att det börjar bli kallt och jag är hungrig och sur och omottiverad......Gottis skrev:vissa har det bra som kan åka hela dagen jag hoppas att Mac donken smakade bra
Kl 5 på GP va det totalt tomt iaf utom en Glidare som tog ett varv...
ska vi göra ett nytt försök imorgon Kl 17,00 innan fikan ??????
Miss_Orchidee skrev:ja tycker 17 är sent, då har jag redan kört hela dagen innan + att det börjar bli kallt och jag är hungrig och sur och omottiverad......
"Behöver inte komma"Gottis skrev:Inga problem Blomman du behöver inte komma ....jag tänker mer på oss som kanske inte kan köra från kl 10 efter som vi börjar jobba kl 7 och slutar kl 16 och vill iaf köra en timme på kvällen
men dom som jobbar dagen och är hoj sugna imorgon innan fikan jag väl komma ner kl 17.00 till GP
Miss_Orchidee skrev:"Behöver inte komma"
nene, ja ska inte komma...... men du kan fan inte va sur på mig för att vi inte kom idag, för det är inget krav på att man ska komma dit bara för att det är körning då....
Hade ja haft inbyggt tangentbord på hojen så hade ja självklart svarat, MEN jag har inte det, jag vet inte hur det är med R1;an men ja tror inte att den har det heller va`??Gottis skrev:nej jag är inte sur hade kul än då har inget imot att köra ensam
men svara nästa gång när jag messar och säger att jag är sen att ni inte tänker komma dit så slipper jag ståoch vänta Nicke ringde nu så det blir en tur till ikväll med honom och Hultan så lungn nu
Kram
Grymmt! ses på GP vid 13 då?chrilla skrev:Här vare aktion...
Som sagt: Tänker köra imorron på dagen, sticker väl ner till GP runt ett. (skriver här imorron)
Tar med tangentbord så att jag kan sms'a...
Yea baby sicken tur det blidde! Nice över älvsborgsbronGottis skrev:nej jag är inte sur hade kul än då har inget imot att köra ensam
men svara nästa gång när jag messar och säger att jag är sen att ni inte tänker komma dit så slipper jag ståoch vänta Nicke ringde nu så det blir en tur till ikväll med honom och Hultan så lungn nu
Kram
Hultan skrev:Yea baby sicken tur det blidde! Nice över älvsborgsbron
R6Miss_Orchidee skrev:Hade ja haft inbyggt tangentbord på hojen så hade ja självklart svarat, MEN jag har inte det, jag vet inte hur det är med R1;an men ja tror inte att den har det heller va`??
jag med,i onsdagsGottis skrev:full utrustad
Ursäkta mitt misstag.... trodde mer om honom....*host* men det va visst bara en R6 då... *host*Skorpan skrev:
go natt jobb imorgon...som sagt 17,00 imorgon för dom som jobbar på dagen och inte kan köraSkorpan skrev:jag med,i onsdags
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|