JONQAS skrev:Så då har man avverkat 30 mil åkning iallafall...
Och fort gick det
Edit:Om man räknar bort alla mina pissepauser
JONQAS skrev:Så då har man avverkat 30 mil åkning iallafall...
Chaser skrev:Ingen som ska ut en sväng idag??
Eller ni kanske redan e ute allihop...
Japp vi är ute allihop!Chaser skrev:Ingen som ska ut en sväng idag??
Eller ni kanske redan e ute allihop...
Mark skrev:Imorgon lördag kl. 12.00 har jag för avsikt att sitta på hojen nära den där nakensnubben Poseidon på Göteplatsen.
Kommer de kanske fler?
Över o ut!
bagerah skrev:Nånstans ett par mil utanför Åsa.
Ingen som riktigt vet, inkl Simon själv.
Om man säger såhär... missar man en halvmeter hög stubbe, en stenmur och gammel rostig järnspis med typ en halv meter var så hoppas jag de har trisslotter i sjukhuskiosken!
Även om det kanske låter makabert så var det nyttigt att uppleva och se...
även om stämningen blev lite lätt sordinerad.
Speciellt för mig som faktiskt var på väg över mina begränsningar vid ett tillfälle idag...Fick mig en rejäl tankeställare... Hoppas bara allt gått bra och att han är på båda benen snart igen!
Vilgsbiker skrev:Hörde en jobbarkompis berätta om den här olyckan.Hans ca 7-8 årige son såg när det hände.Pojken sa så här ungefär"Pappa pappa det var en motorcykel som körde rätt ut i skogen".Dom trodde honom inte först å sa att du får inte skoja sådär.Jobbarkompisen gick dock ut och kollade om det var sant.Han såg inget innan han var nästan framme,först hojen sen killen.Sen ringde han 112 förstås.Han berättade också att det var en cyklist som vart så in i h*****e förbannad för att ni hade blåst förbi(el möts)honom i en 180 knutar.Cyklisten skällde på den stackarn som låg skadad i diket.Kompisen sa att nu får du lugna ner dej och det gjore han väl också.Sen kom väl ni tillbaks efter en stund.
Och orten för att vara exakt heter Fotskäl och ligger mycket riktigt mellan Förlanda o Björketorp.
bagerah skrev:stämmer ju precis!
Den där idioten på tamphojen kan dra åt helvette! Vi var några som låg en bit bakom, som kom fram lagom som 112 larmats. Då stod han och var i full gång å skrek å gapa å skulle anmäla och ha sig! Repsolhondan (vet fortfarande inte vem du är...) sa till slut åt honom att ta hans regnr men åka därifrån! Bestämt, men lungt och sansat. Snyggt skött!
Hälsa din jobbarkompis och tacka för hjälpen!!
Gottis skrev:haka på ner till falkenberg iställe
Två bankörningar redan alltså, fan vad du kommer hänga av mig nuChaser skrev:Det blev falkenberg ändå!!
Hängde på en polare ner... Fy fan va kul det är!!
Fast hemresan blev mindre rolig....
Då min polarn damma av på banan....
Vi plocka loss alla lösa delar o bände lite så gick det att köra hem...
Han hade bra ont i nacke o bröst när vi kom hem...
Plus diverse andra ställen...
Förhoppningsvis går det över...
Hultan skrev:Två bankörningar redan alltså, fan vad du kommer hänga av mig nu
Måste komma iväg snart!
Jag tar dig på rakorna (på bakan) om du fipplar förbi mig i krökarna din hulligan..Chaser skrev:Övning ger färdighet!!!
Så snart får du nog passa dig...
Hultan skrev:Jag tar dig på rakorna (på bakan) om du fipplar förbi mig i krökarna din hulligan..
Du måste kunna fortsätta rakt fram för att du skall vara konkurrenskraftig i detta avseende...Långa farbron skrev:Jag kör ifrån er bägge på bakhjulet
Hultan skrev:Du måste kunna fortsätta rakt fram för att du skall vara konkurrenskraftig i detta avseende...
Yamaha farfar skrev:Ja då var 140mil avklarade på min nya blå skönhet den jag älskar, effekt i massor å en exakthet som inte går av för hackor bromsar finns också i över flöd och efter min tripp till Falken där man avklarade de första skrapet fick jag ida på vägen hem upp lite fötroende för däcken å löste de första skrapet på allmän väg. Nu ställer vi av för denna helg å hoppas på riktig bra väder nästa å då syns vi där ute Tack till alla som har delat dessa 140 underbara mil med mej och min goa lilla tjej
Långa farbron skrev:Jag kör ifrån er bägge på bakhjulet
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |