Rasorblade
Ny medlem
sven666 skrev:skrev mitt nr däruppe nånstans.. ring när dte börjar klia i fingrarna
Taget!!!!
Men runt 13.30-tiden é ok????
Last edited:
sven666 skrev:skrev mitt nr däruppe nånstans.. ring när dte börjar klia i fingrarna
addegbg skrev:Ska ni åka imorgon? såg att det skulle vara kanonväder.
I såfall hänger jag gärna på!
Andreas
non-stop skrev:Ingen som ska ut nu för en liten sväng? jag kan på momangen
När jag var där igår fanns det luckor bland kedjorna. Dom var till och med så stora att bilarna hade hittat genom på onsdagen.Långa farbron skrev:Drog förbi GP nyss,sitter stolpar med kedjor överallt så man inte kan köra in/ut.
Dax för en ny plats,Storan var ju förr i tiden en sammlingsplats för knuttar....?
Mark skrev:När jag var där igår fanns det luckor bland kedjorna. Dom var till och med så stora att bilarna hade hittat genom på onsdagen.
Eller har dom satt kedjor precis överallt så att inte ens en barnvagn kommer fram?
Vet inte ok jag hinner, inte nån anordnad åkdejt i alla fall, kanske några bakisar runt om i bygden , men jag måste hinna handla lite osv idag, öla lite vettu..Yamaha farfar skrev:nån som ska ut å lägga några mil på asfalten
Mark skrev:När jag var där igår fanns det luckor bland kedjorna. Dom var till och med så stora att bilarna hade hittat genom på onsdagen.
Eller har dom satt kedjor precis överallt så att inte ens en barnvagn kommer fram?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|