du är pm:adhenq skrev:Antar att det är körning imorrn lördag vid 12.00?
Jag skulle vilja ansluta runt halv två, nån som ska med som kan PMa mig sitt mobilnummer eller nåt? Eller bestämma mötesplats vid 14.00 kanske?
du är pm:adhenq skrev:Antar att det är körning imorrn lördag vid 12.00?
Jag skulle vilja ansluta runt halv två, nån som ska med som kan PMa mig sitt mobilnummer eller nåt? Eller bestämma mötesplats vid 14.00 kanske?
sven666 skrev:körning imorron kl 12? (ja lördag asså)
e fan sugen asså.. ska ställa klockan
Go morron alla sporthoj killar å tjejer ser ut å kunna bli en riktigt go dag på hojen kanske till å me den bästa i år, snart ska jag iväg å byta sulor (med grepp denna gång)sen syns vi på gp kl12 (om dom nu stängt av så bra att vi inte kommer till så kan man ju ställa sig vid fiket på högra hörnet ja ja de löser sig)Black-Wolf skrev:Tänkte oxå haka på
Men blir det GP som vanligt eller
/BW
Hojjen är fuckad, blir inget för mig.Yamaha farfar skrev:Go morron alla sporthoj killar å tjejer ser ut å kunna bli en riktigt go dag på hojen kanske till å me den bästa i år, snart ska jag iväg å byta sulor (med grepp denna gång)sen syns vi på gp kl12 (om dom nu stängt av så bra att vi inte kommer till så kan man ju ställa sig vid fiket på högra hörnet ja ja de löser sig)
Mark skrev:Ujj ujj, hej vad det går, mellan och lår...
...nu måste ni sluta köra av vägen! Vill inte veta av mer sånt.
Men, precis som vanligt, med tanke på omständigheterna så hade vi alla tur idag. Båda olycklorna kunde gått hundra ggr värre.
Nu ere fest fest....
Det var jag. Pang tjong, ut i en hage mellan en elstolpe och en vajer. Rakt igenom ett elstängsel för kossor. Tur man inte är en ko... Jag klarade mig helt helskinnad, värre vare med hojjen. Jag har inte hämtat den än, står kvar på Orust, så har inte hunnit detaljanalysera skadorna än. Vad jag kommer ihåg så blev det bromshandtaget av, gashandtaget trillade av, en spegel dog, styret böjt, en sadelkåpa spräckt och en mototkåpa spräckt. Men det är ju bara materiella skador - sånt går alltid att fixa.Gottis skrev:vem körde mer av än Kilen som våran Gröna ninja får heta nu
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|