Göteborgs åkartråd! OBS: Läs tipsen i första inlägget!

Status
Ej öppen för fler svar.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
henq skrev:
Antar att det är körning imorrn lördag vid 12.00?
Jag skulle vilja ansluta runt halv två, nån som ska med som kan PMa mig sitt mobilnummer eller nåt? Eller bestämma mötesplats vid 14.00 kanske?
du är pm:ad

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Black-Wolf skrev:
Tänkte oxå haka på :)

Men blir det GP som vanligt eller :va

/BW
Go morron :banana alla sporthoj killar å tjejer ser ut å kunna bli en riktigt go dag på hojen kanske till å me den bästa i år, snart ska jag iväg å byta sulor (med grepp denna gång)sen syns vi på gp kl12 (om dom nu stängt av så bra att vi inte kommer till så kan man ju ställa sig vid fiket på högra hörnet ja ja de löser sig) :)

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Yamaha farfar skrev:
Go morron :banana alla sporthoj killar å tjejer ser ut å kunna bli en riktigt go dag på hojen kanske till å me den bästa i år, snart ska jag iväg å byta sulor (med grepp denna gång)sen syns vi på gp kl12 (om dom nu stängt av så bra att vi inte kommer till så kan man ju ställa sig vid fiket på högra hörnet ja ja de löser sig) :)
Hojjen är fuckad, blir inget för mig.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hej!

Jag bara undrar hur fort ni brukar tjöra? :tomten

Jag har ju 750 cc och 116 hp på det där bakhjulet.

Brukar ni stanna på JET, har nämligen deras tankkort. Skulle passa mig bra. :rolleyes:

Ses snart då knuttar!

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Ujj ujj, hej vad det går, mellan :tuttar och lår...

...nu måste ni sluta köra av vägen! Vill inte veta av mer sånt.

Men, precis som vanligt, med tanke på omständigheterna så hade vi alla tur idag. Båda olycklorna kunde gått hundra ggr värre.

Nu ere fest fest.... :fyllisar :fyllisar

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Mark skrev:
Ujj ujj, hej vad det går, mellan :tuttar och lår...

...nu måste ni sluta köra av vägen! Vill inte veta av mer sånt.

Men, precis som vanligt, med tanke på omständigheterna så hade vi alla tur idag. Båda olycklorna kunde gått hundra ggr värre.

Nu ere fest fest.... :fyllisar :fyllisar

Ja det kunnde gått illa för bägge,dock var det ju låga farter i bägget fallen.

Så alla klarade sig fint.

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Det var kul att köra med er även om det inte blev så mycket idag. Kul att träffa några av er "live and kicking"...

Så Mark, hör av er när ni är upp igenom igen nästa gång! :tummenupp

Snigel

juckar å snurrar å bär mig åt
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
ZX10R
Hoppas alla kom hem tryggt fin åkning idag själv e jag avundsjuk på skorpans tjej som fick åka på slangen hela vägen hem abbans lyllo asså :yoparty

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Tack för god körning synd att det blev så många stop bara lite rörigt kanske dax att dela upp oss i två grupper en snabb och en som vill ta det lite lungnare

vem körde mer av än Kilen som våran Gröna ninja får heta nu ;) tur att det gick bra iaf skål på er :fyllisar

Gottis och C_k

Maja

Gillar kossor.
Gick med
17 Apr 2004
Hoj
Fajtör-kavva i delar. Igen.
Gottis skrev:
vem körde mer av än Kilen som våran Gröna ninja får heta nu ;)
Det var jag. Pang tjong, ut i en hage mellan en elstolpe och en vajer. Rakt igenom ett elstängsel för kossor. Tur man inte är en ko... Jag klarade mig helt helskinnad, värre vare med hojjen. Jag har inte hämtat den än, står kvar på Orust, så har inte hunnit detaljanalysera skadorna än. Vad jag kommer ihåg så blev det bromshandtaget av, gashandtaget trillade av, en spegel dog, styret böjt, en sadelkåpa spräckt och en mototkåpa spräckt. Men det är ju bara materiella skador - sånt går alltid att fixa.

Kort sagt så hade jag en djävla tur. Ska nog tjöpa en triss idag.

Anledningen till avåkningen: Mja, skulle ju vilja ha nåt att skylla på, men det var nog pilotfel i alla fall. Kom nog lite för fort in mot kurvan, blev lite nervös och låste bakhjulet. Motorn dödde och jag åkte rakt fram. Trodde att jag skulle panga in i stolpen, men lyckades välta undan hojjen ner emellan stolpen och vajern. Puh. Så det tar nog en vecka eller två innan jag följer med och åker igen. Annars var det en kul tur.

Tack för skutsen hem, måste ha blivit lite skärrad ändå eftersom jag visst glömde vad du hette.

/Mattias

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...