Göteborgs åkartråd! OBS: Läs tipsen i första inlägget!

Status
Ej öppen för fler svar.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Långa farbron skrev:
Sant det är lömskt solen ligger sådär sepe lågt och rätt i nyllet.

Kollanda behöver man bara bromsa på 4 ställen,presice i början där det svänger som mest,sen efter avfarten mot Älvängn kommer en skarp höger,sen innan 50 sträckan vid ladugården(skarp höger) och sen en böj efter en nedförsbacken. (Riktning mot Älvängen)

Har övat med motarden att inte bromsa alls,funkar dock är ju ingångshastigheten lägre med motard.

Tips:
Vill du öva upp din tolerans mot dödsångest så häng på någon av infödingarrna där uppe.
Aningens skillnad på motorbroms mellan våra hojar skulle jag tro ;)

Självfallet vore det kewl att tjöra mot någon av de "lokala" förarna. Jag bjuder gärna upp till dans på Härskogs- eller Mölnlyckevägen. :banana

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
hållundan skrev:
Aningens skillnad på motorbroms mellan våra hojar skulle jag tro ;)

Självfallet vore det kewl att tjöra mot någon av de "lokala" förarna. Jag bjuder gärna upp till dans på Härskogs- eller Mölnlyckevägen. :banana

Är det säkert.

Någon SykoLogisK grej är det med motarden iaf,man vågar hålla stummare,antagligen för att det inte går så fort men man inbillar sig att det går som fan :hihi

Skorpan

Guest
Hultan skrev:
Din förbannade lilla skitunge, sluta att tyka dig här, ta det via pm själv då..

Är lite trött på din uppstudsighet.. Så jävla snäll jag varit mot dig..
Var trevlig trots dina jävla utsvävningar sist.. Vad tror du vinner på att vara tyken igen här..
Det var det.. Tro inte att jag är trevlig mot dig igen..

"Sluta spela dum?"
Maken till oförskämdhet.. vem fan tror du att du är?

Det var tamig fan sista gången jag var trevlig mot dig det skall du ha jävligt klart för dig..

Håll dig undan tills du vågar prata med mig i verkligheten!
Grattis till kvalitetsstämpeln: behandlar andra illa,är rå,skapar osämja i mc gänget,framstår som gnällig osv....nu är vi 2 om den :tummenupp
Undra vem som blir nr 3 bara för att det inte passar fröken? :rolleyes:
Personligen så tycker jag att hon beskriver sig själv så bra med dom orden :hihi

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Skorpan skrev:
Grattis till kvalitetsstämpeln: behandlar andra illa,är rå,skapar osämja i mc gänget,framstår som gnällig osv....nu är vi 2 om den :tummenupp
Personligen så tycker jag att hon beskriver sig själv så bra med dom orden :hihi
:rofl :rofl :tummenupp

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Skorpan skrev:
du har sagt det ja.....

Jag har inte gett Kim den stämpeln då jag tycker att den inte riktigt passar in på honom. dessutom är inte du heller stämplad, du har som sagt fått Changser att be om ursäkt för ditt dåliga uppträdande....

Det är skillnad på att vara trevlig och att ha lite hyfs och värdighet.

någon nr tre hoppas jag att det inte blir, det är väl helt upp till hur folk beter sig mot varandra, men folk är rätt schysta och jag tror inte att någon av dom andra som jag umgås med skulle visa lika dåligt uppträdande som du har gjort skorpan.

Skorpan

Guest
Miss_Orchidee skrev:
dessutom är inte du heller stämplad
och vem fan är det som snackar skit bakom ryggen på på mig och skickar PM då??
passa dig säger jag bara...

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Skorpan skrev:
och vem fan är det som snackar skit bakom ryggen på på mig och skickar PM då??
passa dig säger jag bara...
snackar skit bakom ryggen, jag tror du vet mycket väl vad som sägs från min sida, och vi brukar faktiskt inte disskutera det, folk vet hur du behandlat mig redan då dom såg hela händelseförloppet på fikat....

passa mig? det var värst vad du och kim ska försöka skrämmas med det, så jobbigt kan det inte vara att tas med en 18 åring att man inte kan ta det normalt och disskutera saken??

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Fel plats... er verbala pajkastning får ni gärna ta nån annanstans än i åkartråden.

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Miss_Orchidee skrev:
snackar skit bakom ryggen, jag tror du vet mycket väl vad som sägs från min sida, och vi brukar faktiskt inte disskutera det, folk vet hur du behandlat mig redan då dom såg hela händelseförloppet på fikat....

passa mig? det var värst vad du och kim ska försöka skrämmas med det, så jobbigt kan det inte vara att tas med en 18 åring att man inte kan ta det normalt och disskutera saken??
Blanda inte in mig i erat förhållande..

(dissssskutera :rofl )

:rofl

Skorpan

Guest
Miss_Orchidee skrev:

Yepp, jag vet mycket väl om vad du har skrivit bakom ryggen på mig.
Jag ville ta det själv med dig när du var i Kims garage men du själv ville ta det på fikat senare,du får stå för ditt kasst,det är du som har valt det.
Jag skräms inte på nåt sätt och ja,jag ska fan snacka med dig nästa gång jag ser dig,lita på det!!!
SNORVALP!!!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Att du tog upp det inför alla andra rör inte mig, och jag trodde vi hade diskuterat färdigt det redan?

Skorpan

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Att du tog upp det inför alla andra rör inte mig, och jag trodde vi hade diskuterat färdigt det redan?
Vafaaan gnäller du över då? du fick ju chansen och ta det själv med mig i Kims garage UTAN att andra hörde på,stå för ditt kast för fan!!! :mad:
Jag ska ge dig ett hett tips: skickar du fler PM med skitsnack bakom ryggen på mig så ska jag jävlar i mig lägga ut finfina bilder på dig som jag vet om,passa sig lite nu!!! :hihi

Last edited:

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
helgen...

sitter i stora staden.. Å hoppas på bra väder till i morgon. Ni träffas på GP som vanligt om det är uppehåll antar jag? vilken tid i så fall, vill ju inte komma en timma fel igen :)

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
RSV_Ante skrev:
sitter i stora staden.. Å hoppas på bra väder till i morgon. Ni träffas på GP som vanligt om det är uppehåll antar jag? vilken tid i så fall, vill ju inte komma en timma fel igen :)

Brukar vara vid 12-tiden!! :tummenupp

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
RSV_Ante skrev:
Då syns vi då :) hoppas på lite uppehåll då..

instämmer ,men det ser inte ljust ut. Kollade just på smhi.se och regn hel helgen ser det ut som.... :(

edit: kollade fel dag, ser ut att bli uppehåll på lördagen!!!! :yoparty :tummenupp

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Rasorblade skrev:
instämmer ,men det ser inte ljust ut. Kollade just på smhi.se och regn hel helgen ser det ut som.... :(

edit: kollade fel dag, ser ut att bli uppehåll på lördagen!!!! :yoparty :tummenupp
kollade också på smhi, såg inte ut som uppehåll.. tyckte det var en massa regn och nått vitt moln på eftermiddagen och sen regn igen?

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
sharpedge skrev:
kollade också på smhi, såg inte ut som uppehåll.. tyckte det var en massa regn och nått vitt moln på eftermiddagen och sen regn igen?

Hmmm???
Optimist som man är hoppas man på det bästa

Bifogat

• 8394c514d3c695260c8b778d2fd70f23.png
    8394c514d3c695260c8b778d2fd70f23.png
    6.6 KB · Visningar: 24

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Detta en är en åkartråd och inte passa-sig-noga-tråd!

Frågor på detta besvaras gärna via PM eller dyl.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...