G-köp januari 2004: TWM tanklock / LLS kraschpuck, skruvkit mm / Kolfiberbackspeglar

RoDe

[rodde]
Gick med
28 Sep 2003
Ort
S-Tälje
Hoj
EX. Yamaha R6
UnderDOG skrev:
Gissar på att LLS krånglar och inte vill sälja till KRK...
Vild gissning.

//A.

Nääädå... Han beställde den fredagen han nämner lite tidigare i tråden. Det har ju tagit sin lilla tid, men jag har inte bråttom iallafall.
 

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Södertälje
Hoj
Yamaha YZF R7
Jippe skrev:
Kommer det att bli någon kraschpucksbeställning från LLS??

Mvh Nicke

Mycket riktigt som RoDe säger (men som kanske inte framförts tydligt av mig) så har jag beställt puckar + annat från LLS :) Har tyvärr varit dämd segt denna order men nu är det på G...
Mvh
Karl

UnderDOG skrev:
Gissar på att LLS krånglar och inte vill sälja till KRK...
Vild gissning.

//A.

Hoppas du inte har rätt.. :confused: Varför förresten?
/KRK

RoDe skrev:
Nääädå... Han beställde den fredagen han nämner lite tidigare i tråden. Det har ju tagit sin lilla tid, men jag har inte bråttom iallafall.

Stämmer...nu väntar både jag och ni för tillfället bara på LLS. :D
 

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Ort
I ett hus.
Hoj
Ingen, none, Kein.
Lösa rykten.
Om en viss handlare vill ha ensamrätt i Sverige så kan det bli så att de inte kan sälja till någon annan, även om de vill.
Hoppas ni får era grejer!

//A.
 

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Södertälje
Hoj
Yamaha YZF R7
UnderDOG skrev:
Lösa rykten.
Om en viss handlare vill ha ensamrätt i Sverige så kan det bli så att de inte kan sälja till någon annan, även om de vill.
Hoppas ni får era grejer!

//A.

Okej, då är jag med…
Visst, nog brukar handlare vilja ha ensamrätt på en produkt men det enda jag kan säga att vad det gäller LLS här och nu så är grejorna beställda och kommer att levereras till de som beställt. Så mao behöver ingen vara orolig…prylarna kommer!

Minns att du frågade mig om kraschpuckar men tyvärr klantade jag till det med prisberäkningen så jag tror jag skrämde bort dig (och andra kanske). Trodde LLS pris avsåg en kraschpuck så jag tog dubbla priset i början...
Men såg att du fixade det i alla fall!

Mvh
Karl / KRK
 

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Eslöv
Hoj
hoj?
Mycket fint tanklock!!

Blev underbart.. Synd bara att man inte äger hojen i många dagar till
 

Bifogat

  • tank.jpg
    tank.jpg
    83 KB · Visningar: 94

SLAS

WCX: are
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fixhult
Hoj
R1 -06 och ett bygge
Vad händer å fötter!!!!

Hmmm Å tiden går!!! När får jag mitt tanklock????????????????
Jag behöver det veckan efter Påsk.


//SLAS

KRK skrev:
Idag kom det ett paket från Italien...

Nämligen TWM tanklocken!

Skickar ut dom omedelbart, ni som beställt bör ha dom senast tisdag.

Dock fick jag inte det naturfärgade tanklocket (Yamaha) som en av er beställt. Detta lock skickar dom på måndag till mig och så fort jag fått det skickar jag ut det.

Tråkigt att leveranstiden blev så lång men jag hoppas att produkten var värd väntan! Ni kan i alla fall stoltsera med att ni kör med samma tanklock som en hel del av teamen i MotoGP :D

Har nu tanklock i lager till alla märken på marknaden.

Mvh
Karl / KRK
www.karls-racingteknik.se
 

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Södertälje
Hoj
Yamaha YZF R7
SLAS skrev:
Hmmm Å tiden går!!! När får jag mitt tanklock????????????????
Jag behöver det veckan efter Påsk.


//SLAS

Hej SLAS,

Tyvärr som jag skrivit så skickade TWM inte det tanklock du beställt. Dom lovade att skicka det förra måndagen. Precis idag tyckte jag själv att det borde ha dykt upp (eftersom de skulle ha skickats förra veckan från italien) så jag kontaktade TWM och fick till svar att de skulle skicka locket idag.... :gnissla

Kan bara beklaga! :(

Jag har annars lock i silver och svart hemma till din modell om du inte orkar eller vill vänta längre. Dock tror jag att de nu skickat locket idag...något annat vore mycket konstigt! :mad: Så det bör dyka upp denna vecka hos mig...

Ja, vad säger du?

Mvh
Karl / KRK
 

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Södertälje
Hoj
Yamaha YZF R7
Fixx skrev:
Mycket fint tanklock!!

Blev underbart.. Synd bara att man inte äger hojen i många dagar till

NICE! Kul att du blev nöjd!

Men vad trist att du blir av med hojen på en gång! Schysst att sätta på nya fräscha grejer, nästa ägare lär ju inte bli besviken för det :D

Hoppas du har något nytt roligt på G!
 

SLAS

WCX: are
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fixhult
Hoj
R1 -06 och ett bygge
Suck!

Det är lungt jag väntar lite till. Men när jag handlade från Italien i mitt förra jobb upplevde jag att man fick stressa dom lite titt som tätt.

Men det blir nog bra!!

//SLAS


KRK skrev:
Hej SLAS,

Tyvärr som jag skrivit så skickade TWM inte det tanklock du beställt. Dom lovade att skicka det förra måndagen. Precis idag tyckte jag själv att det borde ha dykt upp (eftersom de skulle ha skickats förra veckan från italien) så jag kontaktade TWM och fick till svar att de skulle skicka locket idag.... :gnissla

Kan bara beklaga! :(

Jag har annars lock i silver och svart hemma till din modell om du inte orkar eller vill vänta längre. Dock tror jag att de nu skickat locket idag...något annat vore mycket konstigt! :mad: Så det bör dyka upp denna vecka hos mig...

Ja, vad säger du?

Mvh
Karl / KRK
 

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Södertälje
Hoj
Yamaha YZF R7
SLAS skrev:
Det är lungt jag väntar lite till. Men när jag handlade från Italien i mitt förra jobb upplevde jag att man fick stressa dom lite titt som tätt.

Men det blir nog bra!!

//SLAS

Okej allright!

Jo, ibland är det nog så att man måste ligga på och tro mig...det gör jag! (gäller iofs inte bara Italienska företag)

Glömde bort att det var kort vecka denna vecka. Har inte fått något ännu och i morgon lär det väl inte komma något utan det måste bli i början av nästa vecka i stället.

Glad Påsk!
Karl / KRK
 

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Södertälje
Hoj
Yamaha YZF R7
Info

Jippe skrev:
Hur går det med LLS beställningen?

Jo, så här ligger det till. Alla prylarna (kraschpuckar, skruvkit osv) ligger färdigpackat i ett paket hos LLS. Dock väntar jag på besked från LLS och en kund angående några artiklar som tillkommit. Så fort det är klart (de närmsta dagarna) och jag fått faktura (och betalat) så skickas paketet omgående hit och för vidare leverans till er som beställt. Om allt går rätt så bör prylarna komma ut till kund i nästa vecka.

Mvh
Karl / KRK
www.karls-racingteknik.se
 

Jippe

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Rimbo
Hoj
Suzuki gsx-r 750 -99
Låter fint det :tummenupp


KRK skrev:
Jo, så här ligger det till. Alla prylarna (kraschpuckar, skruvkit osv) ligger färdigpackat i ett paket hos LLS. Dock väntar jag på besked från LLS och en kund angående några artiklar som tillkommit. Så fort det är klart (de närmsta dagarna) och jag fått faktura (och betalat) så skickas paketet omgående hit och för vidare leverans till er som beställt. Om allt går rätt så bör prylarna komma ut till kund i nästa vecka.

Mvh
Karl / KRK
www.karls-racingteknik.se
 

KRK

Banåkning forever
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Södertälje
Hoj
Yamaha YZF R7
:(
Till er som väntar på LLS prylarna.
Tyvärr kom inget paket denna vecka. :huvet Paketet MÅSTE komma nästa vecka...(fakturan är betald och paketet var klart att skickas för länge sen!)
/KRK
 

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Ort
Ålesund I Norge
Hoj
Nada at the moment
E sugen på kraschpuckar till en triumph speed four 03
Vad kostar dessa och går det att fixa till min hoj? :va
Finns ju inte allt för mycket till den ännu.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top