UnderDOG
Ny medlem
Gissar på att LLS krånglar och inte vill sälja till KRK...
Vild gissning.
//A.
Vild gissning.
//A.
UnderDOG skrev:Gissar på att LLS krånglar och inte vill sälja till KRK...
Vild gissning.
//A.
Jippe skrev:Kommer det att bli någon kraschpucksbeställning från LLS??
Mvh Nicke
UnderDOG skrev:Gissar på att LLS krånglar och inte vill sälja till KRK...
Vild gissning.
//A.
RoDe skrev:Nääädå... Han beställde den fredagen han nämner lite tidigare i tråden. Det har ju tagit sin lilla tid, men jag har inte bråttom iallafall.
UnderDOG skrev:Lösa rykten.
Om en viss handlare vill ha ensamrätt i Sverige så kan det bli så att de inte kan sälja till någon annan, även om de vill.
Hoppas ni får era grejer!
//A.
Fransson skrev:Hallå Karl jag fick tanklocket idag, det var så snyggt så ja ble änna religös
KRK skrev:Idag kom det ett paket från Italien...
Nämligen TWM tanklocken!
Skickar ut dom omedelbart, ni som beställt bör ha dom senast tisdag.
Dock fick jag inte det naturfärgade tanklocket (Yamaha) som en av er beställt. Detta lock skickar dom på måndag till mig och så fort jag fått det skickar jag ut det.
Tråkigt att leveranstiden blev så lång men jag hoppas att produkten var värd väntan! Ni kan i alla fall stoltsera med att ni kör med samma tanklock som en hel del av teamen i MotoGP
Har nu tanklock i lager till alla märken på marknaden.
Mvh
Karl / KRK
www.karls-racingteknik.se
SLAS skrev:Hmmm Å tiden går!!! När får jag mitt tanklock????????????????
Jag behöver det veckan efter Påsk.
//SLAS
UnderDOG skrev:Jepp, körde ett gruppköp genom en annan ÅF. Kanske den som vill ha ensamrätt..
//A.
Fixx skrev:Mycket fint tanklock!!
Blev underbart.. Synd bara att man inte äger hojen i många dagar till
KRK skrev:Hej SLAS,
Tyvärr som jag skrivit så skickade TWM inte det tanklock du beställt. Dom lovade att skicka det förra måndagen. Precis idag tyckte jag själv att det borde ha dykt upp (eftersom de skulle ha skickats förra veckan från italien) så jag kontaktade TWM och fick till svar att de skulle skicka locket idag....
Kan bara beklaga!
Jag har annars lock i silver och svart hemma till din modell om du inte orkar eller vill vänta längre. Dock tror jag att de nu skickat locket idag...något annat vore mycket konstigt! Så det bör dyka upp denna vecka hos mig...
Ja, vad säger du?
Mvh
Karl / KRK
SLAS skrev:Det är lungt jag väntar lite till. Men när jag handlade från Italien i mitt förra jobb upplevde jag att man fick stressa dom lite titt som tätt.
Men det blir nog bra!!
//SLAS
Jippe skrev:Hur går det med LLS beställningen?
KRK skrev:Jo, så här ligger det till. Alla prylarna (kraschpuckar, skruvkit osv) ligger färdigpackat i ett paket hos LLS. Dock väntar jag på besked från LLS och en kund angående några artiklar som tillkommit. Så fort det är klart (de närmsta dagarna) och jag fått faktura (och betalat) så skickas paketet omgående hit och för vidare leverans till er som beställt. Om allt går rätt så bör prylarna komma ut till kund i nästa vecka.
Mvh
Karl / KRK
www.karls-racingteknik.se
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|