CoSmoZ skrev:- finns dom till gixxer -97 & -99 än??
gixxer_1255 skrev:Japp, det skall jag göra men vi måsta ta det lite lungt nu och se om dom går att sälja eller alla Streetfigterbyggare väljer att åka med borrade originalkronor med Plasticpadding förstärkning.
Carre skrev:Tjäna. Kronorna ser bra ut. Har börjat bygga en streetfighter på en zx 12r -03a. Kan du fixa en krona till mig tror du? Hur lång tid skulle de ta isf?
Anderson skrev:Är ute efter lite speciella kronor till CBR 900 -97. Vad skulle det kosta att att bara tillverka en med lite udda mått. Att det blir dyrare är jag med på men allt har ju ett pris.
koop skrev:är det möjligt att specialbeställa en krona av dig om jag skickar CAD ritning på den?
SkogsOlle skrev:Jag kan tänka mig att köpa en krona till en Gsxr 89. (samma som 90-91??).
Blir priset samma som innan?
/olle
gixxer_1255 skrev:GSXR 89 har "vanlig"gaffel och GSXR 90-91 har USDgaffel, japp det blir samma pris
gixxer_1255 skrev:Nu börjar vi fundera på nästa gaffelkrona, vet inte om det blir
CBR 900RR 92-97 eller CBR 900RR 98-99. Eller så kanske vi skall göra GSXR 750 96-99 eller GSXR 750 90-91 kronor så det blir nått som jag själv kan använda.
En liten marknadsundersökning.
Ni som har någon av ovanstående hoj modeller och skulle kunna tänka er att köpa en krona av oss hör av er i denna tråd eller med PM.
gixxer_1255 skrev:Är det ingen GSXR åkare (förutom någon 600 och 85 750) som är intresserad av gaffelkrona??????!!!!!!!!!!!!!!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|