Fast 300 kr för livstid? Är det där folk vill ligga? Jag tror det behöver bli en årlig summa, på kanske 150-200 kr. Eller vore det för högt?
Vi borde kanske skulle kunna träffas och utbyta lite kunskaper. Jag är däremot en hejare på datorer men totalt värdelös på motorcyklar. Var tvungen att tanka ner tre lika servicemanualer för att "ev" kunna gissa mig till vad batteriet sitter på en av mina hojar.har nu installerat ovanstående program och börjar nu sakteligen lugna ner mej .inte en popup eller reklam så långt ögat når !tack för hjälpen är värdelös på datorer men en hejare på motorcyklar och det är ju tur !!
hehe ja precis! jag kommer dock aldrig lära mig datorer då det handlar om ointresse .motorcyklarna däremot är jag nästan sjukligt intresserad avVi borde kanske skulle kunna träffas och utbyta lite kunskaper. Jag är däremot en hejare på datorer men totalt värdelös på motorcyklar. Var tvungen att tanka ner tre lika servicemanualer för att "ev" kunna gissa mig till vad batteriet sitter på en av mina hojar.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|