Galna flickvänner/exflickvänner.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Fick en sånhär brilijant(?) idé till en tråd när man låg o inte kunde somna.

En liten tråd där vi berättar om alla våra galna ex o va de gjort för crazy shit :D

Så häng ut era gamla bitches om dendär gången hon slog en stekpanna i huvet på dig för du vare ute med polarna för länge eller dendär gången hon blev fullständigt galen för du inte diskat.
:D

Ja nu är ju klockan 03:30 o jag har inte sove på ett tag så det kanske inte är en sån jättebra tråd när man är lite klarare i huvet men wtf :yoparty
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Hur många tror du skulle våga skriva något om sina galna nuvarande flickvänner? :gnissla
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag har inga såna historier, det kan bero på att jag inte har varit tillsammans med några riktiga psykos utan normala trevliga människor.

Mina ex däremot, dom skulle kunna berätta saker....

En kille jag gick en utbildning med, hans ex kastade en gjutjärnsstekpanna mot huvudet på honom men missade lyckligtvis så att den fasnade i ytterdörren istället...
Hon följde honom upp på vinden med en stor jävla kökskniv en gång också, väl där ångrade hon sig.

Hon var inte mentalt frisk, dessutom käkade hon piller av alla möjliga sorter...
 
Last edited:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Ett ex sparkade ett hål i väggen för att jag inte hade köpt mjölk. Jag tror hon var upprörd över annat också, men vad vet jag. :gnissla
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Haha, ett par fina berättelser iaf =) helt värdelös idé kanske jag inte hade.

Jag är för övrigt jävligt trött, bara 8 timmar jobb kvar :gnissla ..
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Hängde med en tjej som sedermera blev kommunalråd.. Ett arbete som förlorades efter en period då hon tydligen utövat våld mot en polis..

Hursom, jag träffade henne när hon under en period bodde i Skåne.. Har träffat många "sexglada" tjejer, men denna var i särklass.. Man kunde hänga på en fest när det plötsligt skulle visas naket, ut med bröst och rumpa..
Än värre blev det när det inopererats "sillisar".. Några dagar efter operationen dök hon upp och ville "mysa", med resultatet att inläggen (trots bandagering) flyttade sig och läkare fick uppsökas..

En galen brud som ingen pallar med i längden, men hon var rätt cool..
 
Last edited:

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Hängde med en tjej som sedermera blev kommunalråd i Gävle.. Ett arbete hon förlorade efter en period då hon tydligen utövat våld mot en polis..

Hursom, jag träffade henne när hon under en period bodde i Skåne.. Har träffat många "sexglada" tjejer, men denna var i särklass.. Man kunde hänga på en fest när det plötsligt skulle visas naket, ut med bröst och rumpa..
Än värre blev det när det inopererats "sillisar".. Några dagar efter operationen dök hon upp och ville "mysa", med resultatet att inläggen (trots bandagering) flyttade sig och läkare fick uppsökas..

En galen brud som ingen pallar med i längden, men hon var rätt cool..

PMa hennes mobilnummer:tungan
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Hängde med en tjej som sedermera blev kommunalråd i Gävle.. Ett arbete hon förlorade efter en period då hon tydligen utövat våld mot en polis..

Hursom, jag träffade henne när hon under en period bodde i Skåne.. Har träffat många "sexglada" tjejer, men denna var i särklass.. Man kunde hänga på en fest när det plötsligt skulle visas naket, ut med bröst och rumpa..
Än värre blev det när det inopererats "sillisar".. Några dagar efter operationen dök hon upp och ville "mysa", med resultatet att inläggen (trots bandagering) flyttade sig och läkare fick uppsökas..

En galen brud som ingen pallar med i längden, men hon var rätt cool..

This post sucks without pictures. :D

.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag ska posta här så fort jag kommer hem från semestern. Här finns det material förstår ni.
 

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Ort
@ home.
Hoj
CBR650R -21
exflickvän som försöker stalka mig vad och vart jag än gör/går. Så fort man loggar in på msn blir man påhoppad (blockad nu dock). Hon skickar random sms...vill "träffas" men jag vill inte veta av henne alls egentligen. Typ emo nu eller nått..detta var vår/sommar 06 och hon håller fortfarande på :näsblod :skrämd
 

swanx

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Honda VFR 800 -02
Får man va med om man är tjej o har en massa psykoffer till expojkvänner? :D
En kille försökte ta livet av sig med piller o alkohol, han hade en son dessutom..
En annan kom på en hEst med blommor o choklad en dag utan förvarning (han hade för övrigt aldrig i hela sitt liv ens klappat en hEst innan). :confused:
För att inte tala om en annan som bjöd in mig o mina vänner på fest, bangade på en 45årig sjuksköterska på toaletten och bad sedan på sina bara knän att jag skulle ta tillbaka han :va

Män ska ALLTID vara värst.. :huvet
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Får man va med om man är tjej o har en massa psykoffer till expojkvänner? :D
En kille försökte ta livet av sig med piller o alkohol, han hade en son dessutom..
En annan kom på en häst med blommor o choklad en dag utan förvarning (han hade för övrigt aldrig i hela sitt liv ens klappat en häst innan). :confused:
För att inte tala om en annan som bjöd in mig o mina vänner på fest, bangade på en 45årig sjuksköterska på toaletten och bad sedan på sina bara knän att jag skulle ta tillbaka han :va

Män ska ALLTID vara värst.. :huvet

Haha, de e ju ni som gör att vi bli tokiga.

Jag har alltid varit en snäll o beskedlig person tills den dan jag träffade mitt ex, hon lyckades verkligen få fram alla mina dåliga sidor me hennes psykocrap.

Mina armar är för övrigt fulla av ärr från skruvmejslar o annat trevligt som hon huggigt mig med :D
 

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Africa Twin
Får man va med om man är tjej o har en massa psykoffer till expojkvänner? :D
En kille försökte ta livet av sig med piller o alkohol, han hade en son dessutom..
En annan kom på en häst med blommor o choklad en dag utan förvarning (han hade för övrigt aldrig i hela sitt liv ens klappat en häst innan). :confused:
För att inte tala om en annan som bjöd in mig o mina vänner på fest, bangade på en 45årig sjuksköterska på toaletten och bad sedan på sina bara knän att jag skulle ta tillbaka han :va

Män ska ALLTID vara värst.. :huvet

Det stavas "hest", inte häst.

För övrigt har jag hört att just sjuksköterskor ska vara helt galet bra i sängen! :näsblod
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag beblandar mig oftast inte med psykfolk, men en tjej jag träffade en gång telefonterroriserade mig ett tag tills snuten fick fixa biffen.

Umgås man med folk som tar livet av sig eller sparkar sönder lägenheten visar det bara mer om en själv än den andre.
Fast psykon finns ju överallt tydligen....
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top