Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
vad är det egentligen för fel med cheyer som inte fattar att man kan vara endast kompis med cheyer? mitt ex var nog fan den avundsjukaste bruden påm den här jorden, så fort man träffade en polare av det motsatta könet gick hon igång om "otrogen" och "mansgris" och det ena med det femte
samma människa var även otrogen fyra (4) gånger med fyra (4) olika killar på en (1!) kväll... och sen typ ett och ett halvt år efter detta (tillika ett och ett halvt år efter att jag dumpade henne) så får jag ett skumt jävla sms av nån random brud som påstår att mitt ex sprungit runt på nån fest och gett ut mitt nummer och en bild på mig till människan tilläggas ska väl då att jag vid det laget haft ny flickvän i ca ett år...
samma människa var även otrogen fyra (4) gånger med fyra (4) olika killar på en (1!) kväll... och sen typ ett och ett halvt år efter detta (tillika ett och ett halvt år efter att jag dumpade henne) så får jag ett skumt jävla sms av nån random brud som påstår att mitt ex sprungit runt på nån fest och gett ut mitt nummer och en bild på mig till människan tilläggas ska väl då att jag vid det laget haft ny flickvän i ca ett år...