Hur män funkar? Jag tror inte ni funkar överhuvudtaget.. itne när det kommer till damer iaf, och de män som väl funkar (finns ju trotsallt vissa som trotsar regeln) dom är redan tagna..
Hur kan man träffa rätt killar när alla beter sig likadant? och det kan ju knappast vara ENDAST mig det beror på. Det är jag alldeles för trångsynt för o vilja ens tänka på
Och var träffar man rätt killar ? Hur gör man rätt ?
Gör en guide ffs! Och då menar jag inte en handkontrollsguide som beskriver hur ni fungerar
Vi män är logiska rakt igenom. Kvinnor däremot är mer komplicerade.
Säger du som kvinna "Det vore säkert fint med ett växthus där brevid äppelträdet" så betyder det ingenting och enligt en mans sätt att se på det så kan du inte bli sur för att vi då byggde en grillplats under äppelträdet när du var på SPA weekend med dina väninnor.
Vi män vill ha raka puckar: Att du säger "det hade varit kul att träffas i helgen" är en jätteskillnad jämfört med "ska vi träffas i helgen?" Det första påståendet kommer vi kanske inte svara på medan du garanterat kommer att få svar på det andra.
Så hur funkar män/kvinnor. Jo
Vi män vill ha vackra kvinnor.
Kvinnor däremot, vill ha män som redan har vackra kvinnor
Så när du säger att alla bra män är upptagna så är det hur evolutionen skapat kvinnans synsätt på attraktion och hela "parningsleken".
De upptagna männen har redan acceptans av minst en kvinna. En man som därför har många snygga tjejer stiger därför i status hos andra kvinnor även om han själv inte är speciellt snygg. En sådan man uppvisar dock många av de egenskaper som en kvinna söker hos en man. Vi män däremot är väldigt ytliga och söker snygga tjejer. Givetvis kommer personligheten att avgöra om vi vill ha ett förhållande med tjejen, men en tjej som en man inte är fysiskt attraherad av från första sekunden vi såg henne kommer få det jäkligt tufft att bli attraktiv hos denne man.
När man börjar förstå de här interaktionerna som pågår så börjar man också kunna förstå varför "kvinnor oftare vill ha en när man redan har tjej, för då duger det...".
Att därför skaffa sig ett par snygga tjejpolare att komma in i armkrok med på krogen, festen etc. är riktig power för att höja ditt värde hos kvinnor. Ett snyggt exempel på detta är i senaste Batman då Bruce Wayne landar med helikoptern och kommer in på festen med 3 modeller. Kommer han in själv så undrar tjejerna "vem är han?", men kommer han in med 3 modeller så tänker tjejerna "vem är han, jag vill ha!"
Så till "guiden", hur träffar du bra killar?.
Tja det finns ett enkelt förslag. Gå ut, börja prata med folk och skit i att samhället printat in normer som att "killen ska ta första steget". Gå på vad du vill ha och skit i vad andra tycker. Visar det sig att killen har tjej eller inte är intresserad, so fucking what?.
Anta att du går ut, börjar prata med 10 killar
4 har flickvän
4 är inte intresserade eller du mäker att de inte är intressanta för dig
2 verkar vara coola killar som du vill träffa igen och ni byter nummer
Klonk, nu har du 2 killar att "dejta". Vem bryr sig egentligen då om de 8 killar som du av obetydliga orsaker inte kommer att träffa igen?
Gå ut, NU!
o shit vad långt det blir när jag sätter igång