Galna flickvänner/exflickvänner.

Gick med
30 Jun 2006
Ort
Luleå
Hoj
2001 R1 Fighter
ICke!
Det är alltid regler om att man inte ska svara på ett sms på ett visst antal timmar, man sk ahålla på henne på avstånd för hon ska inte tro att hon är nått speciellt! Alltid är det nånting som ska stryla till de hos er män.. :D
Visst kan hålla med om att kvinnor är komplicerade, men ni gör oss ju bara mer förvirrade och vilsna.. :D
Finns iofs massvis med bekräftelseknarkande brudar som inte gör annat än o terrorisera sönder deras män, men enligt mig får ni skylla er själva... Ni letar väl på fel ställe dåh! :tungan

Och varför tjejer går på toa samtidigt är väl varken komplicerat eller hör hemma här ? :D
Du är säkert bara avundsjuk för att om du skulle göra det med din killpolare skulle det vara misstolkas :yoparty


Det där med sms:en stämmer klockrent :)..
 

Chaan

TDR 125 RR
Gick med
29 May 2006
Ort
Stockholm Väst
Hoj
TDR 125
Det säkraste sättet att bli föremål för raggningsförsök verkar vara att redan ha flickvän. då djäklar blir tjejerna intresserade.

Alltså skillnaden är att de blir explicita. Intresserade tjejer som stöter på en singelkille går gärna omvägar genom kompisar - eller bara "vara trevlig" mot killen men kommer man med en flickvän kan de bli rent odrägliga. Eller också var det ett särfall jag råkade ut för :rolleyes:

Det andra du skrev var väldigt intressant också.
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Det är väl ungefär som det här. Alltså jävligt individuellt. Skulle jag vara tillsammans med en tjej och hon är otrogen mot mig så skulle jag inte bli mer kär i henne av det.


Jo precis... jag vill inte bli vaken slagen eller bedragen. Fast jag skulle ha lättare att acceptera om killen slog till mig under sex och förklara det med att han trodde att jag kanske skulle gilla det, än om han sa "jag låg med henne för att vi skulle få det bättre". Då skulle jag göra så med hans huvud: :huvet
 

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Ort
Västerort
Hoj
såld
När jag kom hem hade jag fått 5 sms.
nr 1 Jag hatar dig, jag vill aldrig mera se dig!
nr 2 fyfan för dig
nr 3 asså förlåt, jag menade inte det jag skev tidigare! Jag älskar dig!
nr 4 vafan svarar du inte för? Fyfan va jag avskyr dig!
nr 5 Hemma snart? Du är mitt allt, jag älskar dig!!

Jag träffade henne aldrig mer...

Hahahahaaha stabil tjej!
 

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Hur män funkar? Jag tror inte ni funkar överhuvudtaget.. itne när det kommer till damer iaf, och de män som väl funkar (finns ju trotsallt vissa som trotsar regeln) dom är redan tagna.. :mad:

Hur kan man träffa rätt killar när alla beter sig likadant? och det kan ju knappast vara ENDAST mig det beror på. Det är jag alldeles för trångsynt för o vilja ens tänka på :D
Och var träffar man rätt killar ? Hur gör man rätt ?
Gör en guide ffs! Och då menar jag inte en handkontrollsguide som beskriver hur ni fungerar :tungan

Vi män är logiska rakt igenom. Kvinnor däremot är mer komplicerade.

Säger du som kvinna "Det vore säkert fint med ett växthus där brevid äppelträdet" så betyder det ingenting och enligt en mans sätt att se på det så kan du inte bli sur för att vi då byggde en grillplats under äppelträdet när du var på SPA weekend med dina väninnor.

Vi män vill ha raka puckar: Att du säger "det hade varit kul att träffas i helgen" är en jätteskillnad jämfört med "ska vi träffas i helgen?" Det första påståendet kommer vi kanske inte svara på medan du garanterat kommer att få svar på det andra.

Så hur funkar män/kvinnor. Jo

Vi män vill ha vackra kvinnor.
Kvinnor däremot, vill ha män som redan har vackra kvinnor :tungan

Så när du säger att alla bra män är upptagna så är det hur evolutionen skapat kvinnans synsätt på attraktion och hela "parningsleken".
De upptagna männen har redan acceptans av minst en kvinna. En man som därför har många snygga tjejer stiger därför i status hos andra kvinnor även om han själv inte är speciellt snygg. En sådan man uppvisar dock många av de egenskaper som en kvinna söker hos en man. Vi män däremot är väldigt ytliga och söker snygga tjejer. Givetvis kommer personligheten att avgöra om vi vill ha ett förhållande med tjejen, men en tjej som en man inte är fysiskt attraherad av från första sekunden vi såg henne kommer få det jäkligt tufft att bli attraktiv hos denne man.

När man börjar förstå de här interaktionerna som pågår så börjar man också kunna förstå varför "kvinnor oftare vill ha en när man redan har tjej, för då duger det...".

Att därför skaffa sig ett par snygga tjejpolare att komma in i armkrok med på krogen, festen etc. är riktig power för att höja ditt värde hos kvinnor. Ett snyggt exempel på detta är i senaste Batman då Bruce Wayne landar med helikoptern och kommer in på festen med 3 modeller. Kommer han in själv så undrar tjejerna "vem är han?", men kommer han in med 3 modeller så tänker tjejerna "vem är han, jag vill ha!"


Så till "guiden", hur träffar du bra killar?.
Tja det finns ett enkelt förslag. Gå ut, börja prata med folk och skit i att samhället printat in normer som att "killen ska ta första steget". Gå på vad du vill ha och skit i vad andra tycker. Visar det sig att killen har tjej eller inte är intresserad, so fucking what?.
Anta att du går ut, börjar prata med 10 killar
4 har flickvän
4 är inte intresserade eller du mäker att de inte är intressanta för dig
2 verkar vara coola killar som du vill träffa igen och ni byter nummer

Klonk, nu har du 2 killar att "dejta". Vem bryr sig egentligen då om de 8 killar som du av obetydliga orsaker inte kommer att träffa igen?

Gå ut, NU!


o shit vad långt det blir när jag sätter igång :D
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Hur män funkar? Jag tror inte ni funkar överhuvudtaget.. itne när det kommer till damer iaf, och de män som väl funkar (finns ju trotsallt vissa som trotsar regeln) dom är redan tagna.. :mad:

Hur kan man träffa rätt killar när alla beter sig likadant? och det kan ju knappast vara ENDAST mig det beror på. Det är jag alldeles för trångsynt för o vilja ens tänka på :D
Och var träffar man rätt killar ? Hur gör man rätt ?
Gör en guide ffs! Och då menar jag inte en handkontrollsguide som beskriver hur ni fungerar :tungan

känner precis som du fast det gäller damer då. :gnissla
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Södertälje, sthlm..u say tomato..

Jag är nog rakt på, okomplicerad utan krångel. Men tjejer verkar rätt korkade i allmänhet eftersom det är dom mysko snubbarna som får de bra kexena. :gnissla

Jonathan..jag har genom mååånga lååånga samtal med dig på msn kommit fram till att du inte är som andar killar. Du är sjukligt bra för din ålder (vilken är för ung :p) och att du sitter o gömmer dig i skuggan av en strutsfarm i myggträskigaste skåne är en skam och rent av taskigt mot dom små glasskulerumpade blondinflickorna out there som borde få veta att du faktiskt finns.

Nu säger jag det så alla flickorna hör: (om jag inte skämt ut dig tillräckligt redan så gör jag det nu :rofl) Jonathan är faktiskt ett jäkla kap!! Och alla (!)borde lära känna honom!
Kan babbla på mera om hur toppen han är men folk kommer tro att jag har en agenda snart :p vilket jag inte har så jag nöjer mig med detta :)
 

Chaan

TDR 125 RR
Gick med
29 May 2006
Ort
Stockholm Väst
Hoj
TDR 125
SMS till mig från någon tjej jag aldrig träffat:


Jag tycker så sjukt jävla mycket om dig. du är verkligen underbar. hoppas att det löser sig för dig. puss och kram från din bästa vän.


Hej hej snygging. ska vi käka frukost:/brunch i morgon. kram
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jonathan..jag har genom mååånga lååånga samtal med dig på msn kommit fram till att du inte är som andar killar. Du är sjukligt bra för din ålder (vilken är för ung :p) och att du sitter o gömmer dig i skuggan av en strutsfarm i myggträskigaste skåne är en skam och rent av taskigt mot dom små glasskulerumpade blondinflickorna out there som borde få veta att du faktiskt finns.

Nu säger jag det så alla flickorna hör: (om jag inte skämt ut dig tillräckligt redan så gör jag det nu :rofl) Jonathan är faktiskt ett jäkla kap!! Och alla (!)borde lära känna honom!
Kan babbla på mera om hur toppen han är men folk kommer tro att jag har en agenda snart :p vilket jag inte har så jag nöjer mig med detta :)
Verkar vara ett desperat försök att bli av med en psykotisk stalker.
 

swanx

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Honda VFR 800 -02

Göteborg? HA! Aldrig i mitt liv! Inte för att det är fel på GBG sådär, men att bo i sthlm o leta män i gbg är lite väl far away :)



Killar är nog oftast relativt okomplicerade tror jag. Inte för att jag någonsin dejtat en kille men. Jag har ju killkompisar och dom flesta beter sig på ungefär samma sätt i sin interaktion med det motsatta könet.

Dock kan jag nog inte säga att vi är smarta alla gånger.

Håller en kille på med något som verkar vara lekar eller spel beror det med största sannolikhet på att ni inte är rätt för varandra dvs han är inte såvärst intresserad. En kille som är intresserad kommer inte med ursäkter och undanflykter för att slippa träffas och svarar i telefon när en tjej ringer.
Tjejer däremot är ett knepigt släkte. Där får man passa sig för att vara för på

Såklart att du tycker att alla killar är logiska och simpla, likadant som jag tycker att de flesta tjejer är oerhört sjukt smarta och allt de gör innefattar ett väldigt logiskt och genomtänkt smart beslut...
Jag vet inte riktigt om jag kan hålla med om detdär med att han inte är riktigt intresserad, har varit med om killar som är väldigt intresserade men ändå ska hålla på och spela deras spel.. En kille sa tillomed något i stil med "jo jag är intresserad, men som kille har man ju vissa oskriva regler man måste hålla sig till när man träffar er tjejer"
Enligt mig är detdär det mest avtändande och värsta man kan göra. Jag blir GRYMT ointresserad om en kille ska hålla på sådär och han hamnar genast i soptunnan. Och då menar jag givetvis inte bara de som kläcker ur sig sånt, utan även de som spelar spelet även om dom gör det i tysthet och kanske inte alltid är medvetna om att dom gör det..
Vi kan ta internetdejtingen som ett exempel, jag har testat på det och det är helt ologiskt i mitt huvud hur det hela fungerar efteråt. Man pratar kanske dagligen i nån vecka innan man bestämmer sig för att ses, det klickar på dejten och sen åker man hem. Sen då?
Sen följer en hel regelbok om vad man får göra och inte göra. Helt plötsligt så har ju denna spänning släppt för er män och istället för att fortsätta som "vanligt" så ska man nu höras ca 2ggr i veckan. Jag kan hålla med om att killar som är FÖR på och FÖR intresserade är sjukt ointressant också, men det innebär ju inte att man inte ska fortsätta o hålla kontakten på en vettig nivå..
Jag är iaf totalt lost och jag har tröttnat... Länge leve singellivet :yoparty


Vi män är logiska rakt igenom. Kvinnor däremot är mer komplicerade.

Så när du säger att alla bra män är upptagna så är det hur evolutionen skapat kvinnans synsätt på attraktion och hela "parningsleken".
De upptagna männen har redan acceptans av minst en kvinna.....

Att därför skaffa sig ett par snygga tjejpolare att komma in i armkrok med på krogen, festen etc. är riktig power för att höja ditt värde hos kvinnor. Ett snyggt exempel på detta är i senaste Batman...............

Vet inte om jag kan hålla med dig till fullo. Det du beskriver är ju alla jetset:are som glider runt o tror att dom är något. Om en riktigt ritkgit ful kille skulle ha världens snyggaste tjej/tjejer skulle han definitivt inte bli mer attraktiv i mina ögon, jag skulle snarare fundera på vad bruden/arna gjorde med honom.
Killar som glider in på krogen med 4-5 vackra damer runt sig är i mina ögon inget alls att vilja ha. Killen är troligtvis en player och stekare och där faller allting på en gång. Okej om vi skulle ta en "vanlig svensson" som sitter på nå förortshak med sina tjejkompisar och tar en öl för att ha roligt, men knappast sånna som skaffar sig snygga tjejkompisar bara för att bli en brudmagnet. Det kanske funkar för alla stureplanhoes, men knappast på en enkel tjej från landet..:)
Om vi nu ska ta Bruce som ett bra alternativ så är ju hans strategi bara att vilja få hon andra bruden (namn?) att vilja ha henne. Där återkommer vi återigen till ert lilla spel i det hela. Få tjejen svartsjuk så att hon börjar inse vad hon går miste om?
I min värld faller en kille direkt på detta. Han kunde inte bli mindre patetisk och mer oattraktiv om han gör på detta vis, och jag skulle absolut inte vilja ha honom (igen...) :) :tungan
 
Last edited:

swanx

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Honda VFR 800 -02
Det du beskriver är en tjej och inte en kille. Det tror jag dom flesta killar här på forumet kan hålla med om. Ta det där och multiplicera med hundra så vet du hur vi killar har det.

Klart att jag måste se det ur en tjejs synvinkel när det är utifrån mig själv som jag ser det hela.... ? :p
Dom har ju precis beskrivet det hur dom ser det, det är ju inte mer än rätt att jag beskriver hur jag ser det ? :D
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Klart att jag måste se det ur en tjejs synvinkel när det är utifrån mig själv som jag ser det hela.... ? :p
Dom har ju precis beskrivet det hur dom ser det, det är ju inte mer än rätt att jag beskriver hur jag ser det ? :D
Du håller ju bara på att snacka om massa metrosexuella fjollor som är snedvridna i skallen, träffar du inte en som är rak i sättet och tal gå vidare.

Sen har de rosa skjortor behöver du inte ens titta på dem.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Klart att jag måste se det ur en tjejs synvinkel när det är utifrån mig själv som jag ser det hela.... ? :p
Dom har ju precis beskrivet det hur dom ser det, det är ju inte mer än rätt att jag beskriver hur jag ser det ? :D

Jag menar att killarna du beskriver beter sig precis som vi killar tycker att tjejer gör.
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Inskickat av Nursey
Jonathan..jag har genom mååånga lååånga samtal med dig på msn kommit fram till att du inte är som andar killar. Du är sjukligt bra för din ålder (vilken är för ung :p) och att du sitter o gömmer dig i skuggan av en strutsfarm i myggträskigaste skåne är en skam och rent av taskigt mot dom små glasskulerumpade blondinflickorna out there som borde få veta att du faktiskt finns.

Nu säger jag det så alla flickorna hör: (om jag inte skämt ut dig tillräckligt redan så gör jag det nu ) Jonathan är faktiskt ett jäkla kap!! Och alla (!)borde lära känna honom!
Kan babbla på mera om hur toppen han är men folk kommer tro att jag har en agenda snart :p vilket jag inte har så jag nöjer mig med detta

Verkar vara ett desperat försök att bli av med en psykotisk stalker.
:D

Nursey, det värsta en kille kan få höra är att han är "snäll", då vet han att det inte blir något nuppa. :gnissla

Nu skrev du inte ut det förhatliga ordet men antydde det...:tungan

Edit: nuppa = :ligga på icke SH-svenska.
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
:D

Nursey, det värsta en kille kan få höra är att han är "snäll", då vet han att det inte blir något nuppa. :gnissla

Nu skrev du inte ut det förhatliga ordet men antydde det...:tungan

Edit: nuppa = :ligga på icke SH-svenska.

Nu är det junte jag som skall nuppa i detta fallet men okejrå..han är farlig och tuff (som Biturbo brukar säga om sig själv :p..fast jag vet sanningen :tungan )
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
..massa...bla...text...


Om vi nu ska ta Bruce som ett bra alternativ så är ju hans strategi bara att vilja få hon andra bruden (namn?) att vilja ha henne. Där återkommer vi återigen till ert lilla spel i det hela. Få tjejen svartsjuk så att hon börjar inse vad hon går miste om?
I min värld faller en kille direkt på detta. Han kunde inte bli mindre patetisk och mer oattraktiv om han gör på detta vis, och jag skulle absolut inte vilja ha honom (igen...) :) :tungan


Jo visst men är man snygg så har man en arme med vackra honor i sin omedelbara närhet.
Keliga honor och inga urblåsta bimbos som vill ha drinkarna betalda , utan brudar som pyntar drinkar.

Detta triggar genast snattar,tävlar,roffa åt sig instinkten hos honor lilla gumman :pannkyss

Rätt som det är startar tredje världskriget i en sumpig sylta bara för att några honor vill vifta me tuttarna o norpa en hane från en annan hona
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top