Galna flickvänner/exflickvänner.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Det är alltid regler om att man inte ska svara på ett sms på ett visst antal timmar, man ska hålla på henne på avstånd för hon ska inte tro att hon är nått speciellt! Alltid är det nånting som ska stryla till de hos er män.. :D
Visst kan hålla med om att kvinnor är komplicerade, men ni gör oss ju bara mer förvirrade och vilsna.. :D
Vaaa? Du har helt enkelt träffat fel killar. :fakta
 

swanx

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Honda VFR 800 -02
Erkänn att du har lärt dig hur män funkar genom Sex and the city? :va

Hur män funkar? Jag tror inte ni funkar överhuvudtaget.. itne när det kommer till damer iaf, och de män som väl funkar (finns ju trotsallt vissa som trotsar regeln) dom är redan tagna.. :mad:

Hur kan man träffa rätt killar när alla beter sig likadant? och det kan ju knappast vara ENDAST mig det beror på. Det är jag alldeles för trångsynt för o vilja ens tänka på :D
Och var träffar man rätt killar ? Hur gör man rätt ?
Gör en guide ffs! Och då menar jag inte en handkontrollsguide som beskriver hur ni fungerar :tungan

för att återgå till topic så är nog de galnaste (?) killen jag träffat han som (efter att jag förklarat att det inte skulle funka) erbjöd sig o flytta hem till mig :confused:
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Hur män funkar? Jag tror inte ni funkar överhuvudtaget.. itne när det kommer till damer iaf, och de män som väl funkar (finns ju trotsallt vissa som trotsar regeln) dom är redan tagna.. :mad:

Hur kan man träffa rätt killar när alla beter sig likadant? och det kan ju knappast vara ENDAST mig det beror på. Det är jag alldeles för trångsynt för o vilja ens tänka på :D
Och var träffar man rätt killar ? Hur gör man rätt ?
Gör en guide ffs! Och då menar jag inte en handkontrollsguide som beskriver hur ni fungerar :tungan

för att återgå till topic så är nog de galnaste (?) killen jag träffat han som (efter att jag förklarat att det inte skulle funka) erbjöd sig o flytta hem till mig :confused:

What the.. Vad bor det för folk i Södertälje egentligen? Man blir ju mörkrädd. :gnissla

Jag är inne på GuWs linje, du måste ha träffat förvridna och vilsna pojkar med tanke på det du beskriver. Killar är definitivt inte sådär!
Tjejer däremot, ni ska gå runt en sak femtielva gånger innan det kommer fram vad ni vill, och när ni sedan efter mycket om och men fått fram vad som menar ändrar ni er direkt.

F.ö har jag ingen önskan om att gå på toaletten med en kille. Oavsett hur det tolkas. :tummenupp
 

swanx

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Honda VFR 800 -02
What the.. Vad bor det för folk i Södertälje egentligen? Man blir ju mörkrädd. :gnissla

Jag är inne på GuWs linje, du måste ha träffat förvridna och vilsna pojkar med tanke på det du beskriver. Killar är definitivt inte sådär!
Tjejer däremot, ni ska gå runt en sak femtielva gånger innan det kommer fram vad ni vill, och när ni sedan efter mycket om och men fått fram vad som menar ändrar ni er direkt.

F.ö har jag ingen önskan om att gå på toaletten med en kille. Oavsett hur det tolkas. :tummenupp

Måste faktiskt säga att endast en av dessa killar bor i södertälje, och de va han som gick o hade sig en svängom på toaletten, de andra bor i sthlm :D
Så hur är killar om ni inte är som jag beskriver er? Helt underbara okomplicerade varelser som gör allting väldigt logiskt och smart? :D
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Måste faktiskt säga att endast en av dessa killar bor i södertälje, och de va han som gick o hade sig en svängom på toaletten, de andra bor i sthlm :D
Så hur är killar om ni inte är som jag beskriver er? Helt underbara okomplicerade varelser som gör allting väldigt logiskt och smart? :D

Södertälje, sthlm..u say tomato..

Jag är nog rakt på, okomplicerad utan krångel. Men tjejer verkar rätt korkade i allmänhet eftersom det är dom mysko snubbarna som får de bra kexena. :gnissla
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ni kan ärligt inte påstå att vi är skälet till att ni beter er som muppar ibland.. det är ju NI som gör oss till dessa psykfall ibland fattar ni väl :D
Det är genom att ni ska leka en massa lekar o ha en massa regler som gör att vi damer bli fuckade i huvudet av er! ;)

Där har vi problemet.
Det du kallar lekar kallas av män för normalt sexliv.
Anser du dig bli "fuckad i huvudet" av regler, såsom att gå hem innan du går och lägger dig eller att man slutar handla när pengarna är slut, så skulle man kunna tro att du har en beteendestörning.
Denna störning kallas östrogen.
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Dreggel... Nu får du ju se till att skriva ner lite av dina erfarenheter... Haha...
 

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Ort
Kumla
Hoj
-01 Honda 929rr
Har ett ex som i början var väldigt "normal", inga tillsynes stora rubbningar (alla tjejer har ju faktiskt rubbningar i psyket). Men senare visade det sig att hon ville bli dominerad (slagen), tyckte att jag skulle slå henne i tid och otid (vilket jag motsatte mig). Hon berättade att någon gång skulle hon skaffa en kille som slog henne. :va

När jag väl kom till insikt att detta inte var en hälsosam tjej så ringde jag upp henne och sa att det nog var bäst att lägga ner verksamheten så tog hon en glas bit och skar upp båda handlederna och satte sig på en trappa vid stortorget i örebro och skrek till ambulansen kom!!!!

Efter 3 dagar ringde hennes farsa och tyckte att jag skulle komma dit, då hade hon suttit i 3 dagar i sin säng och bara gråtit, inte ätit, knappt druckigt.... MongOLoiD!!!!!
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jodu. Det där känner jag igen. Träffade en tjej för många år sen som också ville bli slagen. Inte smiskad på baken alltså, utan örfilad i ansiktet. Jag lyckades inte dela ut en enda lavett så hon gjorde slut.

Har ett ex som i början var väldigt "normal", inga tillsynes stora rubbningar (alla tjejer har ju faktiskt rubbningar i psyket). Men senare visade det sig att hon ville bli dominerad (slagen), tyckte att jag skulle slå henne i tid och otid (vilket jag motsatte mig). Hon berättade att någon gång skulle hon skaffa en kille som slog henne. :va
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är faktiskt inte bara tjejer som beter sig psyko.
Mitt ena ex hängde efter mig i 1,5 år och tjatade om att jag skulle ge honm en ny chans. När jag fyllde år kom han med en jättebukett röda rosor, en chokladask och ett brev på 3,5 A4, som berättade varför jag var så bra, och han så dålig, och att han ville få en chans till.
3 månader efter det stod det en dag en cross utanför huset. Den hade han köpt för att jag skulle ta tillbaka honom. Jag körde hem den till honom igen. Nästa morgon stod den hos mig igen. Han ringde lite senare och sa att han verkligen ville att jag skulle ta emot den, bara jag förlät honom.
Så jag sa nåt i stil med "visst, du är förlåten" och så tog jag crossen. (Rätt dumt, ja..)
Någon dag senare frågade han om vi skulle på bio. Jag sa att han bara var förlåten för sitt beteende, inget mer. Han hade tydligen tolkat det som att mitt svar betydde "vi är tillsammans igen", så han blev fly förbannad och skrek att han skullepolisanmäla mig och det och det andra. Rubbat.
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
fick du behålla hojen??:näsblod

Undrar jag också :va Man vill ju gärna få ut något gott av ett stolpskott också.


Mina ex framstår genast som mycket trevliga individer. Den "värsta" tjejen ringde till mina föräldrar i tid och otid och bad dom tala mig till rätta så att jag skulle ta tillbaka henne :3freak Gick dock över och hennes samtal upphörde efter någon månad :pustaut
 

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Måste faktiskt säga att endast en av dessa killar bor i södertälje, och de va han som gick o hade sig en svängom på toaletten, de andra bor i sthlm :D
Så hur är killar om ni inte är som jag beskriver er? Helt underbara okomplicerade varelser som gör allting väldigt logiskt och smart? :D

Killar är nog oftast relativt okomplicerade tror jag. Inte för att jag någonsin dejtat en kille men. Jag har ju killkompisar och dom flesta beter sig på ungefär samma sätt i sin interaktion med det motsatta könet.

Det finns ingen regel om att man ska vänta en viss tid innan man svarar på SMS till exempel. Däremot är åtminstone mina killkompisar inte i närheten av lika pigga på att kommunicera via SMS som man får intryck av att tjejer verkar vara.

Dock kan jag nog inte säga att vi är smarta alla gånger.

Håller en kille på med något som verkar vara lekar eller spel beror det med största sannolikhet på att ni inte är rätt för varandra dvs han är inte såvärst intresserad. En kille som är intresserad kommer inte med ursäkter och undanflykter för att slippa träffas och svarar i telefon när en tjej ringer.

Tjejer däremot är ett knepigt släkte. Där får man passa sig för att vara för på. Om man gillar en tjej och är lite för snabb att ringa henne så kommer hon att tycka att det gick för lätt och då är man inte intressant liksom.
Det säkraste sättet att bli föremål för raggningsförsök verkar vara att redan ha flickvän. då djäklar blir tjejerna intresserade.

Det tokigaste jag råkat ut för är nog tjejen som ett tag efter att det tagit slut kontaktade mig och sade att hon var gravid varefter hon konstaterade att hon hatade mig och att jag var den hemskaste människan i världen. Hon skulle behålla barnet och ville inte ha något med mig att göra.
Ganska jobbigt just då får jag erkänna men jag kunde inte göra så mycket åt det eftersom hon sedan vägrade svara om jag försökte ringa henne eftersom jag ansåg att om hon nu inte skulle ta bort det så vore det väl en bra idé att försöka upprätthålla något slags civiliserad kontakt.
Efter någon vecka till så hörde hon av sig och berättade att det hade blivit missfall och frågade om jag ville gå ut och ta en öl någon kväll.
Då var jag tydligen inte så hemsk längre.

Ett ex till mig spårade även rätt på flickvännen jag träffade efter henne och ringde henne för att berätta vilken hemsk människa jag var på alla sätt och vis.

För att inte framstå som en stor skitstövel så har jag faktiskt skilts från dom flesta av mina ex under någorlunda vänskapliga förhållanden. Några av dom är jag faktiskt kompis med fortfarande.
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Har ett ex som i början var väldigt "normal", inga tillsynes stora rubbningar (alla tjejer har ju faktiskt rubbningar i psyket). Men senare visade det sig att hon ville bli dominerad (slagen), tyckte att jag skulle slå henne i tid och otid (vilket jag motsatte mig). Hon berättade att någon gång skulle hon skaffa en kille som slog henne. :va............... gråtit, inte ätit, knappt druckigt.... MongOLoiD!!!!!

Så detta stämmer inte då?
http://sex.msn.se/msn_sr_article.aspx?articleID=5646&categID=84
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top