Galna flickvänner/exflickvänner.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
vad är det egentligen för fel med cheyer som inte fattar att man kan vara endast kompis med cheyer?:va mitt ex var nog fan den avundsjukaste bruden påm den här jorden, så fort man träffade en polare av det motsatta könet gick hon igång om "otrogen" och "mansgris" och det ena med det femte:huvet

samma människa var även otrogen fyra (4) gånger med fyra (4) olika killar på en (1!) kväll...:( och sen typ ett och ett halvt år efter detta (tillika ett och ett halvt år efter att jag dumpade henne) så får jag ett skumt jävla sms av nån random brud som påstår att mitt ex sprungit runt på nån fest och gett ut mitt nummer och en bild på mig till människan:confused: tilläggas ska väl då att jag vid det laget haft ny flickvän i ca ett år...:va
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
En annan kom på en häst med blommor o choklad en dag utan förvarning (han hade för övrigt aldrig i hela sitt liv ens klappat en häst innan). :confused:

Det var ju fan bara sött gjort! (om det var innan ni blev ex vill säga)

I tidig moppeålder så lovade jag att hjälpa en chey som hade två hestar att rida ner hennes ena hest till sjön och hjälpa till att tvätta hestarna...

Det var inte att tvätta hestar jag var intresserad av....

Inte hon heller visad det sig...

Ex ska hanteras som vapenplutonium, dvs helst låsas in i en bunker under jord.
(jag bara skojar, jag brukar åka MC mellan mina 4 senaste ex på sommaren och fika, det senaste exet har jag ju barn med och då måste man kunna hålla sams)
 
Last edited:

Chaan

TDR 125 RR
Gick med
29 May 2006
Ort
Stockholm Väst
Hoj
TDR 125
Blir själv jämt stalkad, uppringd mitt i natten, har 30 meddelanden på mobilsvar.

Första gången det var skarpt läge var jag 16 och hade bränt iväg på TZR med kompis till en väldigt liten midsommarfest där tjejen som ringt dit mig slog sönder en spegel hon skulle skära sig med när jag nobbat henne.

Sedan halkade jag tidigt in på fel spår när min första riktiga flickvän visade sig gilla att slåss - hon hade en störning som var relaterad till panikångest och hon blev alltså aggressiv - tuppade av - vaknade och mindes inget!

Sedan har det fortsatt men jag har inte gjort något jag direkt ångrat eller fått (tvingats) ångra. Den tjejen jag bott med längst hade alkoholproblem och gillade att slåss full (karatefylla även kallat). En helt sjuk detalj var att något av det bästa jag gjort var att släppa in henne efter en hel kvälls tjatande utanför min lägenhetsdörr efter att vi hade flyttat isär. Det blev en utmaning som mest var värt besväret i slutändan. Även om det också blev värre förstås - under andra halvlek. Slut nu.

Har också en stalker nu som skickade några kärleks-sms förra sommaren och har ringt 5 gånger på mobil den här sommaren men via kompisar smart nog (min teori iaf...)
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Har också en stalker nu som skickade några kärleks-sms förra sommaren och har ringt 5 gånger på mobil den här sommaren men via kompisar smart nog (min teori iaf...)
Några sms förra sommaren och fem telefonsamtal denna sommar. Det måste nog vara den mest aktiva "stalker" jag har hört talas om... :rolleyes:

Det låter snarare som en vanlig tjej som är lite småförälskad än en tvättäkta stalker.
 

swanx

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Honda VFR 800 -02
Det var ju fan bara sött gjort! (om det var innan ni blev ex vill säga)

I tidig moppeålder så lovade jag att hjälpa en chey som hade två hestar att rida ner hennes ena hest till sjön och hjälpa till att tvätta hestarna...

Det var inte att tvätta hestar jag var intresserad av....

Inte hon heller visad det sig...

Ex ska hanteras som vapenplutonium, dvs helst låsas in i en bunker under jord.
(jag bara skojar, jag brukar åka MC mellan mina 4 senaste ex på sommaren och fika, det senaste exet har jag ju barn med och då måste man kunna hålla sams)

Ohja, oerhört sött gjort... detta hände EFTER att vi gjort slut.. han var för övrigt största tönten jag någonsin träffat. Men så var man ju ung o dum också :D


Ni kan ärligt inte påstå att vi är skälet till att ni beter er som muppar ibland.. det är ju NI som gör oss till dessa psykfall ibland fattar ni väl :D
Det är genom att ni ska leka en massa lekar o ha en massa regler som gör att vi damer bli fuckade i huvudet av er! ;)
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Ohja, oerhört sött gjort... detta hände EFTER att vi gjort slut.. han var för övrigt största tönten jag någonsin träffat. Men så var man ju ung o dum också :D

Ähh, då var det ju lite desperat och töntigt, men killen var ju beredd att bete sig så för att vinna tillbaka dig, det är ju IAF ett gott betyg på dig att du var värd det...

Jag har en policy att aldrig göra återköp, det finns dom som har försökt, men jag anser att oskulder och flickvänner får bara en chans att göra sina misstag
 
Last edited:

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
Efter att bara läst detta blir man nästan mörkrädd och borde ställa sig i samma hörna som Jörgen! :D
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Vart e Dreggel nu då?!
Jag har aldrig o kommer troligen aldrig dejta nån ifrån Karlskoga för de bor bara massa psyk här, så jag vill höra lite roliga historier om Karlskogabruds från dreggel ju :D
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Det är genom att ni ska leka en massa lekar o ha en massa regler som gör att vi damer bli fuckade i huvudet av er! ;)

Ehum va? Ska VI leka lekar och ha regler? Alla killar du har dejtat/varit tillsammans med har med största sannolikhet varit transvestiter eller omopererade tjejer.

Det är ju cheyerna som krånglar till allt och vrider, vänder och analyserar sönder allt precis jämt. Och det slutar tamefan på exakt samma sätt varje gång, dvs. åt helvete. Pun(g)t.
 

Chaan

TDR 125 RR
Gick med
29 May 2006
Ort
Stockholm Väst
Hoj
TDR 125
Några sms förra sommaren och fem telefonsamtal denna sommar. Det måste nog vara den mest aktiva "stalker" jag har hört talas om... :rolleyes:

Det roliga var att jag avslog redan förra sommaren.

Några sms förra sommaren och fem telefonsamtal denna sommar. Det måste nog vara den mest aktiva "stalker" jag har hört talas om... :rolleyes:


Precis

Eftersom jag e en mjukis drar jag inte till mig några riktigt otäcka typer.
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
Ett ex på 125:a tiden som ville "ta livet av sig" för att jag skulle åka hem.

Jag spenderade helgen hos henne för att sedan åka hem vid 4 tiden på kvällen.
Hepp det fick jag inte, så jag stannade en timme till.

Sa att jag verkligen var tvungen att åka nu. Då blev hon tyst å satte sig vid datorn. Aja tänkte jag, Hejdå puss puss.

Går ner i hallen å börjar ta på mig utrustningen, när jag kommer ut till hojen ligger nånting brevid den.

-Vad gör du? frågar jag.
-Jag vill inte leva!!
-Nehe, men vad gör du under min hoj?!
-Jag VILL inte leva, så jag hoppade ut genom mitt fönster. (max 2 meter)

-Hahaha, men ditt fönster ligger ju på andra sidan huset!
(hon hade alltså hoppat ut genom sitt fönster, gått runt huset och lagt sig under min 125a :lol)

Då ställer hon sig upp, går in, smäller igen dörren så dörrkarmen spricker.

När jag kom hem hade jag fått 5 sms.
nr 1 Jag hatar dig, jag vill aldrig mera se dig!
nr 2 fyfan för dig
nr 3 asså förlåt, jag menade inte det jag skev tidigare! Jag älskar dig!
nr 4 vafan svarar du inte för? Fyfan va jag avskyr dig!
nr 5 Hemma snart? Du är mitt allt, jag älskar dig!!

Jag träffade henne aldrig mer...
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Ett ex på 125:a tiden som ville "ta livet av sig" för att jag skulle åka hem.

Jag spenderade helgen hos henne för att sedan åka hem vid 4 tiden på kvällen.
Hepp det fick jag inte, så jag stannade en timme till.

Sa att jag verkligen var tvungen att åka nu. Då blev hon tyst å satte sig vid datorn. Aja tänkte jag, Hejdå puss puss.

Går ner i hallen å börjar ta på mig utrustningen, när jag kommer ut till hojen ligger nånting brevid den.

-Vad gör du? frågar jag.
-Jag vill inte leva!!
-Nehe, men vad gör du under min hoj?!
-Jag VILL inte leva, så jag hoppade ut genom mitt fönster. (max 2 meter)

-Hahaha, men ditt fönster ligger ju på andra sidan huset!
(hon hade alltså hoppat ut genom sitt fönster, gått runt huset och lagt sig under min 125a :lol)

Då ställer hon sig upp, går in, smäller igen dörren så dörrkarmen spricker.

När jag kom hem hade jag fått 5 sms.
nr 1 Jag hatar dig, jag vill aldrig mera se dig!
nr 2 fyfan för dig
nr 3 asså förlåt, jag menade inte det jag skev tidigare! Jag älskar dig!
nr 4 vafan svarar du inte för? Fyfan va jag avskyr dig!
nr 5 Hemma snart? Du är mitt allt, jag älskar dig!!

Jag träffade henne aldrig mer...

Haha, fan vilken underbar liten människa dedär lät som :D
 

swanx

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Honda VFR 800 -02
Ehum va? Ska VI leka lekar och ha regler? Alla killar du har dejtat/varit tillsammans med har med största sannolikhet varit transvestiter eller omopererade tjejer.

Det är ju cheyerna som krånglar till allt och vrider, vänder och analyserar sönder allt precis jämt. Och det slutar tamefan på exakt samma sätt varje gång, dvs. åt helvete. Pun(g)t.

ICke!
Det är alltid regler om att man inte ska svara på ett sms på ett visst antal timmar, man sk ahålla på henne på avstånd för hon ska inte tro att hon är nått speciellt! Alltid är det nånting som ska stryla till de hos er män.. :D
Visst kan hålla med om att kvinnor är komplicerade, men ni gör oss ju bara mer förvirrade och vilsna.. :D
Finns iofs massvis med bekräftelseknarkande brudar som inte gör annat än o terrorisera sönder deras män, men enligt mig får ni skylla er själva... Ni letar väl på fel ställe dåh! :tungan

Och varför tjejer går på toa samtidigt är väl varken komplicerat eller hör hemma här ? :D
Du är säkert bara avundsjuk för att om du skulle göra det med din killpolare skulle det vara misstolkas :yoparty
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
"Du vill ju aldrig prata med mig.."
Sen när man väl ringer o faktiskt har nåt att prata om så får man höra
"Okey, vi hörs senare då, hej då.."

Jaaa, då blir man klok!..
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
ICke!
Det är alltid regler om att man inte ska svara på ett sms på ett visst antal timmar, man sk ahålla på henne på avstånd för hon ska inte tro att hon är nått speciellt! Alltid är det nånting som ska stryla till de hos er män.. :D
Visst kan hålla med om att kvinnor är komplicerade, men ni gör oss ju bara mer förvirrade och vilsna.. :D
Finns iofs massvis med bekräftelseknarkande brudar som inte gör annat än o terrorisera sönder deras män, men enligt mig får ni skylla er själva... Ni letar väl på fel ställe dåh! :tungan

Och varför tjejer går på toa samtidigt är väl varken komplicerat eller hör hemma här ? :D
Du är säkert bara avundsjuk för att om du skulle göra det med din killpolare skulle det vara misstolkas :yoparty

Erkänn att du har lärt dig hur män funkar genom Sex and the city? :va
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
ICke!
Det är alltid regler om att man inte ska svara på ett sms på ett visst antal timmar, man sk ahålla på henne på avstånd för hon ska inte tro att hon är nått speciellt! Alltid är det nånting som ska stryla till de hos er män.. :D
Visst kan hålla med om att kvinnor är komplicerade, men ni gör oss ju bara mer förvirrade och vilsna.. :D

Inte f-n känner då jag igen mig i den beskrivningen IAF.
Du måste ha träffat på såna där metrosexuella stekare med rosa skjorta....
 

MC Doktorn

Guest
Jag kan bara konstatera att jag är kvinnans bästa vän :tummenupp :pannkyss
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top