haha, ja jävlar...
och jag som tyckte att mitt ex hade problem
på nåt sätt verkar de inte helt olika de två töserna, fast din brud verkar ha tagit det hela till sin spets...
minns hur hon brukade vara... tålde ingen sprit över huvud taget, och så fort hon fick i sig minsta droppe (räckte fan med en lättöl för att hon skulle bli på pickalurven) så blev det snack om att hon minsann skulle både döda och slå ihjäl varenda tjejkompis jag hade... "jävla slynor som satte på hennes kille" var det visst...
sen på nån fest fick hon för sig att ha strultävling med en av sina polare (den som lyckades hångla upp flest killar vann. tror jag skrivit det innan i tråden va?
) och när jag med anledning av detta dumpade henne så började hon sms- och telefonterra mig för att ena dagen gråta och skrika och tala om för mig vilket äckligt jävla svin jag var, att hon minsann skulle ta livet av sig, hur illa jag hade gjort henne, hur mycket hon hatade mig, hur otroligt det var att hon någonsin blev ihop med mig och hur jävla dum och elak jag var och andra dagen snyfta försiktigt, be om ursäkt, tala om för mig vilket äckligt svin hon själv var, hur dum hon hade varit, hur mycket hon älskade mig och hur gärna hon ville att jag skulle ta henne tillbaka...
när jag sen för femtielfte gången avfärdade henne så fick jag ett sms där det stod typ "jävla as, hur fan kan du göra så mot mig!? efter allt jag gjort för dig!? jag ska fan rymma hemifrån och ta livet av mig och det kommer vara ditt fel!". jag svarade nåt i stil med att jag fan inte brydde mig och att hon för min del gärna fick dö så att jag slapp henne (lite hårt kanske men vafan, jag var ju arg...). efter det så hörde jag inte av henne... förrän nåt halvjävla år senare?
då plötsligt får man ett mail där hon talat om att hon ångrade vad hon sagt och att hon inte hatade mig och det ena med det femte...
svarade nåt i stil med att "jag skiter i vilket, dra åt fanders" och sen dess har jag som väl är sluppit människan
har dock inte helt undgått henne, som jag skrev innan har hon tydligen sparat både bilder och nummer från mig som hon gladeligen gått och delat ut till vem som än vill ha...
vafan??
så helt plötsligt blir man kontaktad av nån skumjävla brud som frågar om man är ledig??
vafan, jävla matchmaker eller vad är det frågan om!?
tilläggas ska då att jag vid det laget kilat stadigt med en annan, psykiskt frisk, tös i över ett år... och fan så mycket bättre jag mår med henne!