Galna flickvänner/exflickvänner.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
du får gärna specificera dig lite, vad är det du tycker jag ska inse? syftar du på att kvinnor är jobbiga? tycker du jag har fel att det går att vara rak och ärlig och se till att träffa människor som är likasinnade?/QUOTE]

Du kan inte yttra dig i detta fall, du är ju förklädd till kvinna med den där peruken :tuttar klart du talar som om vi vore lika genetiskt.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
haha :D..
Har bara ett galet ex som tur e, inte haft några problem med nån annan tack o lov.. o min nuvarande tål tillome att man dissar henne typ varje dag o drar o gör annat :D
Snart lackar väl hon ur o sätter kniven i mig dock :D

eller sätter nån annans snopp i sig:tungan
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

haha, ja jävlar...:hihi och jag som tyckte att mitt ex hade problem:D

på nåt sätt verkar de inte helt olika de två töserna, fast din brud verkar ha tagit det hela till sin spets...:rolleyes:

minns hur hon brukade vara... tålde ingen sprit över huvud taget, och så fort hon fick i sig minsta droppe (räckte fan med en lättöl för att hon skulle bli på pickalurven) så blev det snack om att hon minsann skulle både döda och slå ihjäl varenda tjejkompis jag hade... "jävla slynor som satte på hennes kille" var det visst...:rolleyes:
sen på nån fest fick hon för sig att ha strultävling med en av sina polare (den som lyckades hångla upp flest killar vann. tror jag skrivit det innan i tråden va?:va) och när jag med anledning av detta dumpade henne så började hon sms- och telefonterra mig för att ena dagen gråta och skrika och tala om för mig vilket äckligt jävla svin jag var, att hon minsann skulle ta livet av sig, hur illa jag hade gjort henne, hur mycket hon hatade mig, hur otroligt det var att hon någonsin blev ihop med mig och hur jävla dum och elak jag var och andra dagen snyfta försiktigt, be om ursäkt, tala om för mig vilket äckligt svin hon själv var, hur dum hon hade varit, hur mycket hon älskade mig och hur gärna hon ville att jag skulle ta henne tillbaka...:confused: :va fick till och med nåt telefonsamtal från hennes morsa som försökte "prata förstånd" med mig... "kan du inte iallafall överväga att försöka igen? hon är ju så deprimerad över att det tog slut... jag förstår inte ens varför, ni hade det väl bra ihop?":huvet iallafall, när jag sen för femtielfte gången avfärdade brudhelvetet så fick jag ett sms där det stod typ "jävla as, hur fan kan du göra så mot mig!? efter allt jag gjort för dig!? jag ska fan rymma hemifrån och ta livet av mig och det kommer vara ditt fel!". jag svarade nåt i stil med att jag fan inte brydde mig och att hon för min del gärna fick dö så att jag slapp henne (lite hårt kanske men vafan, jag var ju arg...). efter det så hörde jag inte av henne... förrän nåt halvjävla år senare?:va då plötsligt får man ett mail där hon talat om att hon ångrade vad hon sagt och att hon inte hatade mig och det ena med det femte...:va
svarade nåt i stil med att "jag skiter i vilket, dra åt fanders" och sen dess har jag som väl är sluppit människan:näsblod
har dock inte helt undgått henne, som jag skrev innan har hon tydligen sparat både bilder och nummer från mig som hon gladeligen gått och delat ut till vem som än vill ha...:va vafan??:va så helt plötsligt blir man kontaktad av nån skumjävla brud som frågar om man är ledig??:confused: :va vafan, jävla matchmaker eller vad är det frågan om!?:fatta! tilläggas ska då att jag vid det laget kilat stadigt med en annan, psykiskt frisk, tös i över ett år... och fan så mycket bättre jag mår med henne!:)
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Konstigt att våran lilla crasher har de värsta exet också, inte nog med att han krashar o blir jagad av snuten o allt va de nu e, fin liten m****** :D
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
haha, ja jävlar...:hihi och jag som tyckte att mitt ex hade problem:D

på nåt sätt verkar de inte helt olika de två töserna, fast din brud verkar ha tagit det hela till sin spets...:rolleyes:

minns hur hon brukade vara... tålde ingen sprit över huvud taget, och så fort hon fick i sig minsta droppe (räckte fan med en lättöl för att hon skulle bli på pickalurven) så blev det snack om att hon minsann skulle både döda och slå ihjäl varenda tjejkompis jag hade... "jävla slynor som satte på hennes kille" var det visst...:rolleyes:
sen på nån fest fick hon för sig att ha strultävling med en av sina polare (den som lyckades hångla upp flest killar vann. tror jag skrivit det innan i tråden va?:va) och när jag med anledning av detta dumpade henne så började hon sms- och telefonterra mig för att ena dagen gråta och skrika och tala om för mig vilket äckligt jävla svin jag var, att hon minsann skulle ta livet av sig, hur illa jag hade gjort henne, hur mycket hon hatade mig, hur otroligt det var att hon någonsin blev ihop med mig och hur jävla dum och elak jag var och andra dagen snyfta försiktigt, be om ursäkt, tala om för mig vilket äckligt svin hon själv var, hur dum hon hade varit, hur mycket hon älskade mig och hur gärna hon ville att jag skulle ta henne tillbaka...:confused: :va när jag sen för femtielfte gången avfärdade henne så fick jag ett sms där det stod typ "jävla as, hur fan kan du göra så mot mig!? efter allt jag gjort för dig!? jag ska fan rymma hemifrån och ta livet av mig och det kommer vara ditt fel!". jag svarade nåt i stil med att jag fan inte brydde mig och att hon för min del gärna fick dö så att jag slapp henne (lite hårt kanske men vafan, jag var ju arg...). efter det så hörde jag inte av henne... förrän nåt halvjävla år senare?:va då plötsligt får man ett mail där hon talat om att hon ångrade vad hon sagt och att hon inte hatade mig och det ena med det femte...:va
svarade nåt i stil med att "jag skiter i vilket, dra åt fanders" och sen dess har jag som väl är sluppit människan:näsblod
har dock inte helt undgått henne, som jag skrev innan har hon tydligen sparat både bilder och nummer från mig som hon gladeligen gått och delat ut till vem som än vill ha...:va vafan??:va så helt plötsligt blir man kontaktad av nån skumjävla brud som frågar om man är ledig??:confused: :va vafan, jävla matchmaker eller vad är det frågan om!?:fatta! tilläggas ska då att jag vid det laget kilat stadigt med en annan, psykiskt frisk, tös i över ett år... och fan så mycket bättre jag mår med henne!:)

hahahaahaha... jo..man känner igen sig lite:D :D

hade en brud ett tag förra sommaren som skulle slåss så fort hon fick alkohol i sin kropp...:huvet

vad e det me brudar???? de grinar o det e synd om dem när de gjort bort sig..... sen skriker de typ: ÄLSKA MIG....ÄLSKA MIG!!!!! alt. JAG SKA TA> LIVET AV MIG OM DU LÄMNAR MIG!!! fan ingen som hållit vad de lovat på den biten:D :D

man ska nog ha hus...och bara mötas för "match" i sängen...nå mer pallar man inte av dem..:tummenupp en bor på övervåningen och en bor på nedervåningen..

det ska då fan inte vara så svårt att leva ihop me nån... om de inte vore för de der"a knullandet så skulle jag nog fan ta jörgens "stil" tänk va skönt att ha en sambo som inte gnäller när man mekar hojen mm...:D :D

dock så e jag för välutrustad för "2:an"..:D :D

MEN:.... var fan e DREGGEL... saknar dig gubben:pannkyss

Konstigt att våran lilla crasher har de värsta exet också, inte nog med att han krashar o blir jagad av snuten o allt va de nu e, fin liten m****** :D

och du menar????:pannkyss :pannkyss

man lever väl ett liv som e lite händelserikt ja...:tummenupp

om du nu menar att jag ljuger så bör du nog ha lite mera på fötterna..:va
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
hahahaahaha... jo..man känner igen sig lite:D :D

hade en brud ett tag förra sommaren som skulle slåss så fort hon fick alkohol i sin kropp...:huvet

vad e det me brudar???? de grinar o det e synd om dem när de gjort bort sig..... sen skriker de typ: ÄLSKA MIG....ÄLSKA MIG!!!!! alt. JAG SKA TA> LIVET AV MIG OM DU LÄMNAR MIG!!! fan ingen som hållit vad de lovat på den biten:D :D

man ska nog ha hus...och bara mötas för "match" i sängen...nå mer pallar man inte av dem..:tummenupp en bor på övervåningen och en bor på nedervåningen..

det ska då fan inte vara så svårt att leva ihop me nån... om de inte vore för de der"a knullandet så skulle jag nog fan ta jörgens "stil" tänk va skönt att ha en sambo som inte gnäller när man mekar hojen mm...:D :D

dock så e jag för välutrustad för "2:an"..:D :D

MEN:.... var fan e DREGGEL... saknar dig gubben:pannkyss



och du menar????:pannkyss :pannkyss

man lever väl ett liv som e lite händelserikt ja...:tummenupp

om du nu menar att jag ljuger så bör du nog ha lite mera på fötterna..:va

Jag har strumpor, det räcker..
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Han e sne för det där som jag skrev tidigare o du saltade på såret en aning :D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
jaja, sluta tråka om vems historier som är sanna eller inte nu, så länge du fyller sin funktion som underhållning så spelar det väl mindre roll?:) så, nu när det var avklarat tycker jag att vi kan fylla på med fler galna ex i tråden!:yoparty
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
jaja, sluta tråka om vems historier som är sanna eller inte nu, så länge du fyller sin funktion som underhållning så spelar det väl mindre roll?:) så, nu när det var avklarat tycker jag att vi kan fylla på med fler galna ex i tråden!:yoparty

mitt ex brukade mejla mina nya girls:tummenupp för att berätta att hon FAKTISKT älskar mig....

sen sa hon att jag bara blir ihop me knäppa brudar:D :D ja tydligen sa jag:tummenupp
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Du kan inte yttra dig i detta fall, du är ju förklädd till kvinna med den där peruken :tuttar klart du talar som om vi vore lika genetiskt.

Nu ska jag berätta en fin liten historia för dig lilla gubben, den är bra för pojkar som behöver tänka efter lite..

I alla fall, det var en gång en väldigt uppsatt amerikansk krigsveteran. Han hade vart i krig mycket och han hade förlorat ena benet och hade istället en träbens protes. Vid ett tillfälle pratade han med en kille som var rockare och hade långt hår, han sa till honom: You've got long hair, are you a girl or what?!
Då svarade rockaren: If I'm a girl because I've long hair, does your wooden leg make YOU a table?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Nu ska jag berätta en fin liten historia för dig lilla gubben, den är bra för pojkar som behöver tänka efter lite..

I alla fall, det var en gång en väldigt uppsatt amerikansk krigsveteran. Han hade vart i krig mycket och han hade förlorat ena benet och hade istället en träbens protes. Vid ett tillfälle pratade han med en kille som var rockare och hade långt hår, han sa till honom: You've got long hair, are you a girl or what?!
Då svarade rockaren: If I'm a girl because I've long hair, does your wooden leg make YOU a table?

:rofl Eller inte... Du måste sluta vara så "lillgammal", det går inte hem.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
dreggel! gasa!
 

Håkan och Madde

Guest
dumdi dumdi dum. visst e de härligt med ex. Mitt roar sig med att messa dom jag träffar och varna dom för mig. Hon säger att jag varit hemma hos henne och fått ligga. Det bästa e att jag va hos min nya då ;-) Sen plockade hon fram en msn konversation (som va 2år gammal) och sa att det va från kvällen. Det bästa i allt är att hon har träffat en nya men låter inte mig va i fred;-) Hade gott
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top