Ja det är lite som Vampyrtrollet säger, vi diskuterade den här tråden i lördags natt på fyllan. Anledningen till att jag dröjer är att varenda gång jag ska sätta mig och skriva nåt om mina störda ex så blir jag på dåligt humör
Jag kan dra en iaf:
Ett av mina ex, som jag hatar över allt annat dessutom, hade en favoritväska som jag tjöpt åt henne i present. Det var en liten svart ryggsäck i skinn.
Nu var det så att vi skulle gå på en festival och vi satt hemma och förkrökade.
Nu hör det till saken att jag är sjukligt noga med att hålla ordning på mina personliga attiraljer. Jag har t ex haft snusdosan på samma ställe i över 20 år och jag skulle antagligen snubbla och slå mig om det inte fanns en dosa där. Likadan är jag med nycklar och plånbok.
I alla fall, vi skulle bege oss till festivalområdet och exet tar då fram sin svarta lilla ryggsäck och börjar stoppa ner saker i den.
Jag frågar varför hon ska ha med den, jag har ju ändå allt med mig, såsom pengar, hemnycklar osv.
Men hon hävdade att hon absolut skulle ha med sig väskjäveln.
Då menade jag på att det är totalt onödigt för det kommer sluta med att det blir jag som får bära runt på den och jag tycker personligen att det ser lite fjolligt ut att gå runt med en damväska. Dessutom hade jag tänkt dricka okristliga mängder pilsner och behövde då ha bägge händerna fria.
Efter säkert 1 timmes tjafsande om den förbannade väskhelvetet så tog hon iaf med sig skiten när vi skulle gå.
Jag tror inte ens att vi hann halvvägs till festivalområdet innan jag fick bära den.
Ok, väl inne på festivalområdet så skulle exet stanna vid nåt jävla stånd och få nån fläta i håret eller vad fan det var, så jag satte mig ner på en betongsugga med HENNES VÄSKA mellan knäna.
Efter en stund ropar hon att det ska betalas och hon ber om pengarna som ligger i HENNES VÄSKA. När jag tittar ner är väskan borta.
Det är ganska trångt och mycket folk där så det har antagligen varit väldigt enkelt för nån att bara snappa tag i den utan att nån märkt det.
Exet blir ju naturligtvis vansinnig för att jag SLARVAT BORT HENNES VÄSKA! Innehållandes hemnycklar (vi kommer bli tvugna att byta lås för flera tusen för vi bor i ett tvåfamiljshus) plånbok, kreditkort, etc etc.
Ett tjafs utan dess like börjar ta form och det slutar med att hon vevar till mig med nån kombination av högerkrok och tigerklo (lååånga naglar) så jag får ett par rejäla revor i nackskinnet. Blodet fullkomligt sprutar så hela min tischa är nersölad. Jag blir vansinnig och vänder uppochner på exet och kastar in henne i en buske.
Då helt plötsligt kommer det ett helt gäng killar framkutandes och griper tag i mig. En av dom (som visar sig vara en offduty polis) håller mig runt halsen och två killar håller i varsin arm. Exet som nu kravlat sig upp ur buskaget ser att jag hålls fast så hon tar sats och springer fram och drar till en spark rakt på knäskålen. Som tur var så hade jag knät lite böjt så det kunde dämpa. Hade jag haft knät rakt så hade hon lätt sparkat av benet.
Tumultet fortsatte lite men sedan särades vi åt.
Allt detta för att hon inte kunde lyssna på mig och för HENNES JÄVLA VÄSKA.
Väskan hittades senare med nycklar och kreditkort i. Endast kontanterna saknades.
Jag återkommer senare med en ännu sjukare historia med samma ex.