Galna flickvänner/exflickvänner.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag var tidig, men en dag växer även du upp och insér sanningen,
sen är du lika bitter som resten av oss.:arsele

du får gärna specificera dig lite, vad är det du tycker jag ska inse? syftar du på att kvinnor är jobbiga? tycker du jag har fel att det går att vara rak och ärlig och se till att träffa människor som är likasinnade? eller är det så som jag tycker att man ska agera inför otrohet som inte kommer fungera? eller vad menar du?

Hur som, om du tycker mina sätt inte kommer fungera, så fine, det får framtiden avgöra.. men om det gör det då?.. då kommer jag ju leva ett liv där jag inte är bitter men det kommer inte du:näsblod men däremot det finns inga garantier!
 

_teSSan_

Guest
Orkar inte leta upp inlägget och citera som man egentligen ska, men "nån" skrev tidigare något i stil med att "Om hon kan vara otrogen med mig är det nåt fel i deras förhållande /.../ jag skulle inte respektera henne mindre..."

Jag skulle snarare vilja säga att om han kan vara otrogen med mig kommer han troligtvis vara det mot mig, och förlora all respekt för honom direCkt.

Men sen är jag ju chey och därför mycket komplicerad och ologisk, och på grund av det har jag troligtvis fel också. :tuttar
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Men sen är jag ju chey och därför mycket komplicerad och ologisk, och på grund av det har jag troligtvis fel också. :tuttar

Titta en chey med god självinsikt :bow Givetvis är det som du skriver, men är väldigt imponetad av den djupa insikten från din sida! :)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Inte för att hänga ut någon, men att läsa vad en del yngre (japp, jag anser att man har en lite väl ljusblå bild av verkligheten runt 20 och yngre, stäm mig...) anser om djupa förhållanden och diverse bekymmer runt dessa - är lite som när Amy Diamond blott 12 år ung sjöng "what's in it for me" - det lämnar en underlig eftersmak.

/J
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Inte för att hänga ut någon, men att läsa vad en del yngre (japp, jag anser att man har en lite väl ljusblå bild av verkligheten runt 20 och yngre, stäm mig...) anser om djupa förhållanden och diverse bekymmer runt dessa - är lite som när Amy Diamond blott 12 år ung sjöng "what's in it for me" - det lämnar en underlig eftersmak.

/J

Yes entligen någon som verkar ha argument!:) jag antar att du syftar på det jag skrivit:tungan

Faktiskt trotts att jag själv bara är 18 så håller jag nog med dig att många i min ålder förskönar bilden lite väl mycket, säkert även jag i vissa tankebanor. Men var ändå försiktig med att generalisera för mycket, folk som man tycker inte borde eller inte verkar veta så mycket kan ha mycket bättre koll en vad man lätt kan tror, samma sak som vissa som verkar ha jätte bra koll på allt kan vara de mest förvirrade! Det är svårt att säga vem som har rätt och fel med tanke på att alla utgår för det mästa från egna erfarenheter och dömmer efter dom, så vad som är rätt och fel är kanske inte något man ska haka upp sig på.
 

Håkan och Madde

Guest
En sak som jag funderar på. Tråden handlar om galna EX. Då jag skriver något så är det hur JAG uppfattar saken, mitt ex har säker en helt annan bild. där är det säkert kjag som är "galen". Jag förstår inte varför det ska diskuteras bla hur mycket livserfarenhet man har när man e runt 20. (jag är 30) Det är ju MIN upplevelse jag skriver om. Inte någon annans. Så skriv nu om lite tokiga brudar, så jag kan få garva läppen av mig igen. Ta hand om er
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...jupp, jag tror att endast ett par dräpare från Dreggel kan vända den här tråden och få stuk på't igen. :näsblod

/J
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Äh Dreggel vågar inte... Haha... :tuttar

Nej men seriöst Dreggel... Kom igen nu gullet... Ta ett järn så du inte blir på dåligt humör och skriv av dig... :D
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ja det är lite som Vampyrtrollet säger, vi diskuterade den här tråden i lördags natt på fyllan. Anledningen till att jag dröjer är att varenda gång jag ska sätta mig och skriva nåt om mina störda ex så blir jag på dåligt humör :D

Jag kan dra en iaf:
Ett av mina ex, som jag hatar över allt annat dessutom, hade en favoritväska som jag tjöpt åt henne i present. Det var en liten svart ryggsäck i skinn.
Nu var det så att vi skulle gå på en festival och vi satt hemma och förkrökade.
Nu hör det till saken att jag är sjukligt noga med att hålla ordning på mina personliga attiraljer. Jag har t ex haft snusdosan på samma ställe i över 20 år och jag skulle antagligen snubbla och slå mig om det inte fanns en dosa där. Likadan är jag med nycklar och plånbok.
I alla fall, vi skulle bege oss till festivalområdet och exet tar då fram sin svarta lilla ryggsäck och börjar stoppa ner saker i den.
Jag frågar varför hon ska ha med den, jag har ju ändå allt med mig, såsom pengar, hemnycklar osv.
Men hon hävdade att hon absolut skulle ha med sig väskjäveln.
Då menade jag på att det är totalt onödigt för det kommer sluta med att det blir jag som får bära runt på den och jag tycker personligen att det ser lite fjolligt ut att gå runt med en damväska. Dessutom hade jag tänkt dricka okristliga mängder pilsner och behövde då ha bägge händerna fria.
Efter säkert 1 timmes tjafsande om den förbannade väskhelvetet så tog hon iaf med sig skiten när vi skulle gå. :huvet
Jag tror inte ens att vi hann halvvägs till festivalområdet innan jag fick bära den. :mad:

Ok, väl inne på festivalområdet så skulle exet stanna vid nåt jävla stånd och få nån fläta i håret eller vad fan det var, så jag satte mig ner på en betongsugga med HENNES VÄSKA mellan knäna.
Efter en stund ropar hon att det ska betalas och hon ber om pengarna som ligger i HENNES VÄSKA. När jag tittar ner är väskan borta. :confused:

Det är ganska trångt och mycket folk där så det har antagligen varit väldigt enkelt för nån att bara snappa tag i den utan att nån märkt det.

Exet blir ju naturligtvis vansinnig för att jag SLARVAT BORT HENNES VÄSKA! Innehållandes hemnycklar (vi kommer bli tvugna att byta lås för flera tusen för vi bor i ett tvåfamiljshus) plånbok, kreditkort, etc etc.

Ett tjafs utan dess like börjar ta form och det slutar med att hon vevar till mig med nån kombination av högerkrok och tigerklo (lååånga naglar) så jag får ett par rejäla revor i nackskinnet. Blodet fullkomligt sprutar så hela min tischa är nersölad. Jag blir vansinnig och vänder uppochner på exet och kastar in henne i en buske.
Då helt plötsligt kommer det ett helt gäng killar framkutandes och griper tag i mig. En av dom (som visar sig vara en offduty polis) håller mig runt halsen och två killar håller i varsin arm. Exet som nu kravlat sig upp ur buskaget ser att jag hålls fast så hon tar sats och springer fram och drar till en spark rakt på knäskålen. Som tur var så hade jag knät lite böjt så det kunde dämpa. Hade jag haft knät rakt så hade hon lätt sparkat av benet.
Tumultet fortsatte lite men sedan särades vi åt.

Allt detta för att hon inte kunde lyssna på mig och för HENNES JÄVLA VÄSKA.

Väskan hittades senare med nycklar och kreditkort i. Endast kontanterna saknades. :näsblod

Jag återkommer senare med en ännu sjukare historia med samma ex.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Jag har blött näsblod 3 ggr i mitt liv, en gång när jag va liten o slog i bildörren, en gång när jag fick en käftsmäll av nån snubbe helt utan förvarning o en gång när exet slog till mig för att jag åkte o tog några öl med ett par polare jag inte träffat på åratal.. :D
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Uh oh, jag har lite svårt att hitta sympatier med dej i texten.
Först är du en fjolla som inte vågar säga nej när hon ber dej bära väskan.
Sedan lyckas du dessutom få väskan stulen.
Klart hon blir förbannad! Hade du bara sagt åt henne "bär väskan själv!" så hade allt gått bra! :pannkyss
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top