Galna flickvänner/exflickvänner.

bobbylito

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Ort
Partille
Hoj
900 Hornet
Om "skoja till det lite" innebär att hans ådrige krigare stöter mot min flickväns livmodertapp, så tycker iaf jag att han förtjänar en rekorderlig knogbaguette.
Flickvännen går inte fri heller, men man slår inte tjejer. :fakta

Visst, jag håller med (och SJÄLVKLART slår man aldrig en tjej!!).

Men, och jag pratar av egen erfarenhet (tyvärr!). Jag var mycket mer förbannad och besviken på mitt ex, än den nye snubben som körde på med den ådrige krigaren.
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Kom igen nu dreggel!
Jag vet nog att du har några storys på lager! :gnissla
Nejnej. Det passar inte i tråden i dess nuvarande form. Den potentiellt roliga tråden har istället förvandlats till tråden där Liquid_shadow försöker förklara för sig själv och oss andra varför det är okej att han är villig att bete sig som en påse sk*t. :tummenupp
 

Håkan och Madde

Guest
Hallå jag hade ett ex som gick runt och kollade om jag va hemma. (glodde i fönstret) Hon skrev upp tider när jag åkte och när jag kom hem sen frågade hon mig samtidigt som hon kollade lappen om det stämde.Hon handlader även prydnader för 800 på eget bevåg, som jag sen skulle betala. När jag sa att jag inte ville ha skiten blev hon galen och slog en hink i huvudet på mig. Då hör det tillsaken att vi hade dejtat i TVÅ VECKOR. Lite lätt skadad hehehehe. Hade gott
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Hallå jag hade ett ex som gick runt och kollade om jag va hemma. (glodde i fönstret) Hon skrev upp tider när jag åkte och när jag kom hem sen frågade hon mig samtidigt som hon kollade lappen om det stämde.Hon handlader även prydnader för 800 på eget bevåg, som jag sen skulle betala. När jag sa att jag inte ville ha skiten blev hon galen och slog en hink i huvudet på mig. Då hör det tillsaken att vi hade dejtat i TVÅ VECKOR. Lite lätt skadad hehehehe. Hade gott

Hahaha, finfint exempel på historia som passar i denna tråd :D..
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Ja jävlar vad det andra könet kan hitta på.
Ett, kanske väntat, skitkortat ex till mig kunde skära sig i tid och otid. Efter ett nyårsfirande var hon helt blodig i ansiktet. Men priset tog hon när hon slutade med p-piller, utan att säga något. Varför? Jo, för att se vad som hände. Vad tänker man med då? Tänker man ens? Hon vägrade därefter abort. Efter någon vecka fick hon ett missfall. Då var jag glad. Elakt, men vad fan. Jag var och är helt oskyldig till missfallet, så inte någon dåre tror att hon fick smaka känga.
 

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Galna X? tja..mitt X vande sig till en som ska vara duktig pa woodo for att skada mig..

Forsta gangen var det for tre ar sedan, och senast for drygt sju manader sedan. Snacka om att INYTE bara vara GALEN, utan aven hamndgirig.

Har dock inte lyckats klura ut annu VARFOR!
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag och en tjej träffades lite då och då när kåtheten smög sig på. Efter ett tag så tyckte jag att hon blev lite väl klängig så jag gjorde det enda rätta (tyckte jag då, som smart 17-åring) och jag bjöd in mig själv till hennes kompis. Skitkul tyckte jag, det tyckte inte den första tjejen.
Dagen efter får jag ett samtal där hon förklarade att hon absolut inte kunde vara tillsammans med mig om jag skulle bete mig på det viset. -"ehh, när var vi tillsammans?"
Tydligen så hade detta förhållande pågått UTAN min vetskap i ca 2 månaders tid. Det är så man blir förbannad, har man inte rätt att få veta sånt? :mad: Dessutom så var jag riktigt bra kompis med en tjej *givetvis ville jag bara belägra henne, det lyckades dock aldrig* som hatade denna människa så jag höll det ju så hemligt som möjligt men att vi smög med det tyckte hon inte var konstigt alls. Inte ens när vi skulle hyra film och jag inte ville bli sedd med henne tyckte hon att det var något lurt på g med "förhållandet" :huvet Och varför jag gick med på att hyra film med ett KK är ju en bra fråga, det kanske var mitt fel alltihop?

Ändå kan jag inte sluta drömma mig tillbaka till tonåren och allt som hör därtill. Tänk den som fick vara 15-16-17 år igen, vad okompliverat allt var då. Bara be morsan om skjuts på fredagen och pengar till mat *sprit på svenska* och sen hämtning på söndagen igen.

Edit/ Det galna i det hela är givetvis att denna tjej hade uppenbart problem med kraftiga vanföreställningar, jag hade inte blivit förvånad om hon en dag stod i min garderob med en vässad kniv och skulle hämnas :näsblod
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det stavas "hest", inte häst.

För övrigt har jag hört att just sjuksköterskor ska vara helt galet bra i sängen! :näsblod

Nej för fasen de är plugghästar ju. Har varit på några stycken (tycker alla är sjuksyrror nu för tiden) och de var inga höjdare..
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Nej för fasen de är plugghästar ju. Har varit på några stycken (tycker alla är sjuksyrror nu för tiden) och de var inga höjdare..

Ähh, du är bara inte överrens med din homosexuella sida. Alla vet att sjuksyrrorna gillar att föra upp saker där bak och de är jäkligt bra på det också. Men det kanske kommer med åren för dig med? Jag menar, vad är medelåldern på sporthojs homosexuella medlemmar? Minst 40+, så bli inte förvånad om du hinner fylla 32 innan du inser att du är bisexuell. Några år till och du kilar stadigt med Jörgen och ni åker på weekends till legoland i din pickup, givetvis med hans pensionärssugga på flaket så han kan stilla abstinensen.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag träffade en tjej för 2 år sen. Jag kom åkande på hojen och fick se henne och det var det absolut finaste jag någonsin varit med om så jag svalde ståltheten helt och stannade. Hon var medgörligare än vad Jag räknat med och Jag fick hennes nr.

Hon var tävlingsdansare med förvånasvärt stora orginalstrutar. Av nån anledning blev hon sjukt fäst vid mig redan första veckan vilket hon förklarade med att hon samma dag Jag stannade hade öppnat en ask med saker från hennes döda morsa, plockat upp en ring och satt på sig. Hennes farsa hade tydligen stannat på en hoj för hennes morsa och när hon tagit på sig ringen så stannade Jag samma dag..

Efter det blev hon psykodyko... Hon skickade A4 blev i sms-form vilket gjorde att nallen kunde ligga och hoppa i en halvtimme när alla messen kom och sen stoppade hon in konstiga böcker i brevinkastet.
 

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Jag träffade en tjej för 2 år sen. Jag kom åkande på hojen och fick se henne och det var det absolut finaste jag någonsin varit med om så jag svalde ståltheten helt och stannade. Hon var medgörligare än vad Jag räknat med och Jag fick hennes nr.

Hon var tävlingsdansare med förvånasvärt stora orginalstrutar. Av nån anledning blev hon sjukt fäst vid mig redan första veckan vilket hon förklarade med att hon samma dag Jag stannade hade öppnat en ask med saker från hennes döda morsa, plockat upp en ring och satt på sig. Hennes farsa hade tydligen stannat på en hoj för hennes morsa och när hon tagit på sig ringen så stannade Jag samma dag..

Efter det blev hon psykodyko... Hon skickade A4 blev i sms-form vilket gjorde att nallen kunde ligga och hoppa i en halvtimme när alla messen kom och sen stoppade hon in konstiga böcker i brevinkastet.

Fick du ligga? :tuttar
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
fan nu får hjärkontoret jobba!

jag lovar jag ska nämna lite skumma grejer senare men måste bara säga lite grejer snabbt!

Det där med om det är tjejer eller killar som är komplicerade tycker jag bara det finns ett svar till: Det finns komplicerade och okomplicerade MÄNNISKOR, inte bara just tjejer eller killar.. så om du inte vill ha krångliga tjejer eller killar, var inte krånglig själv och gå inte på dom krångliga tjejerna/killarna. Var rak och ärlig istället och var inte rädd för att säga vad du tycker!

Det smartaste någon här har sagt är att lär dig älska dig själv först! det har inte så mycket med att göra om du kommer till krogen med 3 modeller bredvid dig, för om du kommer med en lugn och självsäker energi så kommer tjejer/killar se det och uppskatta dig för det! Respekt till dig som sa det iaf!;)

Sen du som sa att du gör tjejen en tjänst genom att göra henne otrogen mot sin kille(som är en random dude) för att hon lättare ska förstå att det inte är rätt förhållande; är det inte bättre att säga till henne, när hon vill ha sex med dig, att hon borde gå och tänka över hennes förhållande? då kommer du spara mycket lidande för den där så kallade "random dude", believe me..

Sen sist men inte minst så finns det två jävligt bra saker man brukar säga, en om allt det allvarliga om otrohet, sex och förhållanden som lyder "bådas glädje, bådas ansvar" och ett Chinesiskt ordspråk om det här med att jaga kvinnor som lyder "kvinnan är som skuggan; följer du den så flyr den dig, flyr du den så följer den dig"

Sen om crazy ex.. vet en brud som jag träffa när jag var typ bara 13-14, jag skämtade med henne och då sparka hon mig och slog mig, jävligt hårt men det var typ ändå på skämt, men sen senare så blev vi ändå typ vad man kallade tillsammans då(mer av vad man kallar ett strul i längre tid nu). och sen senare när jag gjort slut men vi ändå hängde lite så skämtade jag med henne och så slog hon mig med hennes handväska som hade ett par fotbojor i(fråga mig inte varför hon var helt rubbad den bruden). träffa henne typ två-tre år senare på väg till plugget och då hade hon träffat någon kille som hon vart tillsammans med en halvt år och väntad barn med. hon hade fan mage och allt!! Hon var jätte lycklig sa hon men jag fick höra lite senare av en annan att den killen var ett jävla as.

Men fan det var rätt kul när man skulle förklara för sina kompisar att man träffat sitt ex som väntade barn, och för dom som inte visste vem hon var och när vi hade vart tillsammans fick vara man jävligt snabb att säga att det inte var min unge!:tungan
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top