Falkenbergsbid VET att fånga det viktiga...
Jaha, det var med en minimoto, då räknas det ju knappt? Armbågarna släpar ju nästan i på torrbrytarbilden!
Falkenbergsbid VET att fånga det viktiga...
Jaha, det var med en minimoto, då räknas det ju knappt? Armbågarna släpar ju nästan i på torrbrytarbilden!
En 3 hundring insatt på ditt konto
Vill också ha min signerad fast den med motsatsen till Facebook.
Vill tillägga att här på Teneriffa så gillade irländarna och engelsmännen din förra tröja fast de flesta saknade Joey Dunlop på den.
Både den och BG tröjorna har dragit igång många racingsamtal här.
Visa nu snorvalparna att Old guys rules.
TACK alla!!! TACK för STOR support, glada tillrop, och ekonomiska bidrag för att göra det möjligt att göra detta på ett bra sätt. 125-racern står redo i depån. I morgon är det NYA däck som gäller, tack vare er!!!!! Jag blir glad!!!!
Imorgon ska det KÖRAS!!! TACK!!!!
Gott Magnus! Det känns som att man på sätt o vis åker med
............
MOZ FOR PRISSIDENT i FALKENBERG 15-16 AUG
Sponsorpengar på väg alldeles strax
Tänk att man varit med och sponsrat den raketen
Efter ett samtal till min börsmäklare och finansanalytiker kom de fram till ....................att jag var pank (What the F**k !!!!)............så det blev inget fyrsiffrigt belopp, men en femtiolapp till bensinen blev det åtminstone
Hur har det gått?
Trevligt som vanligt att träffa dig. Grattis till sjätteplatsen i STK och en fin sjundeplats i snorvalpsklassen.
Inlägg #52:
Det måste kännas enormt för de sex som lyckades komma i mål före Mozz på 125r. Lite som att som knatte lyckas dribbla bort Pelé och näta bakom Ravelli. De kan sälja hojarna och packa ihop utrustningen. Större än så här kommer deras liv inte att bli.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari