Ninja man
Ny medlem
unrar just om gr skulle hänga i från ifall snuten skaffade en likvärdig hoj kanske nåt för sthlm snuten att fundera på innan nån dör
Ninja man skrev:unrar just om gr skulle hänga i från ifall snuten skaffade en likvärdig hoj kanske nåt för sthlm snuten att fundera på innan nån dör
DC-Shoes skrev:Så du Tror, att om Polisen köpte in en Sporthoj och började jaga "G-R" med den, att dom skulle få fast honom... Ingen polis är så duktig nog att klara av det, och så har dom en viss spärr som säger till när det börjar bli farligt, och verkligen inte funkar längre!
Men den spärren finns inte hos "G-R", och tacka faan för det!
Over & out..
zajtar skrev:varför får man inte prata om fjanten
>>Danny<< skrev:undrar med varför man inte får prata om han??
>>Danny<< skrev:undrar med varför man inte får prata om han??
Rosell skrev:Trådarna spårar ALLTID ur och slutar med personliga angrepp.
Ninja man skrev:Med risk för att starta en vild diskussition men jag skiter i om gr kör i hjäl "sig" men denna filmen är lägre än glocalnet med tanke på vilka konsekvenser det skulle bli om bilföraren tappat kontrollen. Tack o lov så blev det inte så nu. Ville bara ventilera min åsikt om dessa "IDIOT" filmer
burner skrev:Är bilen strypt eller är den inte snabbare än så ?
Ninja man skrev:Med risk för att starta en vild diskussition men jag skiter i om gr kör i hjäl "sig" men denna filmen är lägre än glocalnet med tanke på vilka konsekvenser det skulle bli om bilföraren tappat kontrollen. Tack o lov så blev det inte så nu. Ville bara ventilera min åsikt om dessa "IDIOT" filmer
yonsson skrev:Tror förresten knappast att killen i bmw'n är ovetandes om att det e gr som jagar.
Jahaaaa... självklart och uppenbart är inte samma sak eller? Konstigt att dessa diskussionerna brukar spåra ut med såna inlägg.Fürstenhoff skrev:Finns alltid företag som INTE vill synas i samanhang med GR filmer mm, medans andra så som tillverkare betalar bra pengar för att just få synas i dessa filmer!!
"Så djävla uppenbart" - skulle personligen säga SJÄLVKLART att dessa "jakter"är uppgjorda och det ur ren säkerhets aspekt, men vad vet jag!!
/Fürstenhoff.
Det var ju knappast så att jag svor åt någon. Inlägget var ju inte ens riktat till någon. Men det är ju tur att du finns här då och styr upp det hela så det inte spårar ut totalt och blir helt galet.Fürstenhoff skrev:"Självklart & uppenbart" är mycket riktigt ord som är väldigt lika, men det som gör att trådar spårar ur är oftast när ord som "djävla" mm används vilket gör att det trådarna blir mer hettsiga och ofta spårar ur där av mitt inlägg, inget annat!!
/Fürstenhoff.
DC-Shoes skrev:Så du Tror, att om Polisen köpte in en Sporthoj och började jaga "G-R" med den, att dom skulle få fast honom... Ingen polis är så duktig nog att klara av det, och så har dom en viss spärr som säger till när det börjar bli farligt, och verkligen inte funkar längre!
Men den spärren finns inte hos "G-R", och tacka faan för det!
Over & out..
Fürstenhoff skrev:Vem har blivit tagen, var, när & hur!!
Eller syftar du på trafik polisens totalt misslyckade försök när dom skickade upp film material till tv nyheterna som dom själva klippt ihop av 2 helt skilda tillfällen där dom påstod att den sk GR nu var minsann var gripen:
*första klippet ser man hur den sk GR (antar att det är han, eller var det någon annan ) försvinner mot rött vid skogskyrkogården i Stockholm, svart mc och svart skinnställ.
*andra klippet, en händelse där trafik polisen kör upp bakom MIG som står stilla med min ej registrerade mc vid globen iförd grå/blått skinnställ, en scen som slutar med att jag försöker putta min mc så att jag kan luta den mot muren då den ej har ngt sido stöd med en förvirrad polisman hängandes bakpå motorcykeln!!
Bra film klipp att hänvisa till "lorkan" - eller är du en sån som tror att allt som visas på nyheterna eller skrivs i tidningarna är sanningen!!
/Fürstenhoff.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |