gammal??? coupe vs hoj

Ninja man

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
I en hydda
Hoj
Kawasaki ZX9R NINJA
:confused: unrar just om gr skulle hänga i från ifall snuten skaffade en likvärdig hoj kanske nåt för sthlm snuten att fundera på innan nån dör :va
 

DC-Shoes

Hhhhmmmmmm
Gick med
21 Apr 2005
Ort
Sweden
Hoj
Gult skit som bara går sönder!
Ninja man skrev:
:confused: unrar just om gr skulle hänga i från ifall snuten skaffade en likvärdig hoj kanske nåt för sthlm snuten att fundera på innan nån dör :va


Så du Tror, att om Polisen köpte in en Sporthoj och började jaga "G-R" med den, att dom skulle få fast honom... Ingen polis är så duktig nog att klara av det, och så har dom en viss spärr som säger till när det börjar bli farligt, och verkligen inte funkar längre!

Men den spärren finns inte hos "G-R", och tacka faan för det! :tummenupp


Over & out.. ;)
 

Ninja man

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
I en hydda
Hoj
Kawasaki ZX9R NINJA
DC-Shoes skrev:
Så du Tror, att om Polisen köpte in en Sporthoj och började jaga "G-R" med den, att dom skulle få fast honom... Ingen polis är så duktig nog att klara av det, och så har dom en viss spärr som säger till när det börjar bli farligt, och verkligen inte funkar längre!

Men den spärren finns inte hos "G-R", och tacka faan för det! :tummenupp


Over & out.. ;)

Med risk för att starta en vild diskussition men jag skiter i om gr kör i hjäl "sig" men denna filmen är lägre än glocalnet med tanke på vilka konsekvenser det skulle bli om bilföraren tappat kontrollen. Tack o lov så blev det inte så nu. Ville bara ventilera min åsikt om dessa "IDIOT" filmer
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Mr EmCom skrev:
jag lovar att vi inte får prata om voldermort heller.. (ni vet han i herry potter)
:hihi

hahahha det blir väll så snart
 

mikee

living on the red line
Gick med
10 Feb 2006
Ort
luleå
Hoj
honda cbr 954rr-02 och audi a4 96 chippad 1,8t me lull lull
Oooops

Var ju inte meningen att det skulle dra såna här lass. :gnissla visste inte att gr var tydligen "bannad "på sporthoj.skyller på att ja e rookie ännu :tungan .försvarar inte körsättet.men men predikor får vi väl dras me :7peta
 

DC-Shoes

Hhhhmmmmmm
Gick med
21 Apr 2005
Ort
Sweden
Hoj
Gult skit som bara går sönder!
Ninja man skrev:
Med risk för att starta en vild diskussition men jag skiter i om gr kör i hjäl "sig" men denna filmen är lägre än glocalnet med tanke på vilka konsekvenser det skulle bli om bilföraren tappat kontrollen. Tack o lov så blev det inte så nu. Ville bara ventilera min åsikt om dessa "IDIOT" filmer


Tack gode gud för att vi alla Tycker olika... :tummenupp :)pannkyss)


Good Night ;)
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Ja jösses, den beemern måste vara utväxlad för att dra fjäderharv eller nåt, jag såg som mest 170 på mätaren (men tittade inte så noga)

Jaja, nu kan han kränga sina värdelösa filmer till zatzymuppar oxo...
Var det GR4 sa ni?
Man kanske skulle slanga hem den och bränna ut en puck eller två och ge bort till vänner och bekanta.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
burner skrev:
Är bilen strypt eller är den inte snabbare än så ?

Driver du med oss? :confused: :confused: En bil som håller en trimmad hoj på stången, el åtminstone kör jämt. Åker med drift i 100 knyck, jag hoppas du skojar, annars kan du inte vara insatt i bilvärlden, den bilen har nog prestanda att köra ifrån det mesta härinne om det svänger lite.
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
zajtar skrev:
varför får man inte prata om fjanten :va :va

fjantiga inlägg som dessa har dragit igång en evig smutskasstning & pga det har många "bråk" startat. jag förstår inte hur vuxna människor som ni kan ha så svårt med att ge kritik på ett "vuxet" sätt :confused:
det har säkert nämts i 200 andra trådar, men vilka här inne har aldrig kört 150km/h ? :näsblod

denna tråd startades väl förmodligen inte för att disskutera GR.
 

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
zajtar skrev:
varför får man inte prata om fjanten :va :va

För att han e 2 cool for school och därmed troligtvis inget som sponsörerna på sidan vill sponsra? Tänk lite längre.

Tror förresten knappast att killen i bmw'n är ovetandes om att det e gr som jagar.
Så jävla löjligt uppenbart, precis som med "mc-jakten".
 

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
Ninja man skrev:
Med risk för att starta en vild diskussition men jag skiter i om gr kör i hjäl "sig" men denna filmen är lägre än glocalnet med tanke på vilka konsekvenser det skulle bli om bilföraren tappat kontrollen. Tack o lov så blev det inte så nu. Ville bara ventilera min åsikt om dessa "IDIOT" filmer

Nej, man BARA skrämde ett fett antal vanliga bilister varav en av dem satt sig i min dörrsida. Jättekul! Någon är skyldig mig en ny dörr! Bara as kör på detta sätt på almänna vägar!
 

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Fürstenhoff skrev:
Finns alltid företag som INTE vill synas i samanhang med GR filmer mm, medans andra så som tillverkare betalar bra pengar för att just få synas i dessa filmer!!

"Så djävla uppenbart" - skulle personligen säga SJÄLVKLART att dessa "jakter"är uppgjorda och det ur ren säkerhets aspekt, men vad vet jag!!

/Fürstenhoff.
Jahaaaa... självklart och uppenbart är inte samma sak eller? Konstigt att dessa diskussionerna brukar spåra ut med såna inlägg. :tummenupp
 

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Fürstenhoff skrev:
"Självklart & uppenbart" är mycket riktigt ord som är väldigt lika, men det som gör att trådar spårar ur är oftast när ord som "djävla" mm används vilket gör att det trådarna blir mer hettsiga och ofta spårar ur där av mitt inlägg, inget annat!! :pannkyss

/Fürstenhoff.
Det var ju knappast så att jag svor åt någon. Inlägget var ju inte ens riktat till någon. Men det är ju tur att du finns här då och styr upp det hela så det inte spårar ut totalt och blir helt galet.
sdb67749.gif
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
DC-Shoes skrev:
Så du Tror, att om Polisen köpte in en Sporthoj och började jaga "G-R" med den, att dom skulle få fast honom... Ingen polis är så duktig nog att klara av det, och så har dom en viss spärr som säger till när det börjar bli farligt, och verkligen inte funkar längre!

Men den spärren finns inte hos "G-R", och tacka faan för det! :tummenupp


Over & out.. ;)

:va

Jo han viintefårprataom är ju verkligen en superhjälte, iiiiingen polis kan ta honom. :va Fast klippet där han blir tagen då ? Det var nog bara fejk det också. :D
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Fürstenhoff skrev:
Vem har blivit tagen, var, när & hur!! :va

Eller syftar du på trafik polisens totalt misslyckade försök när dom skickade upp film material till tv nyheterna som dom själva klippt ihop av 2 helt skilda tillfällen där dom påstod att den sk GR nu var minsann var gripen:
*första klippet ser man hur den sk GR (antar att det är han, eller var det någon annan :va ) försvinner mot rött vid skogskyrkogården i Stockholm, svart mc och svart skinnställ.
*andra klippet, en händelse där trafik polisen kör upp bakom MIG som står stilla med min ej registrerade mc vid globen iförd grå/blått skinnställ, en scen som slutar med att jag försöker putta min mc så att jag kan luta den mot muren då den ej har ngt sido stöd med en förvirrad polisman hängandes bakpå motorcykeln!!

Bra film klipp att hänvisa till "lorkan" :tummenupp - eller är du en sån som tror att allt som visas på nyheterna eller skrivs i tidningarna är sanningen!! :pannkyss

/Fürstenhoff.


:rofl :rofl Haha, VAR DET DU ?! Tveksamt om jag ska tro på det ? :va Hursomhelst, det ser ju ut som om du försöker springa ifrån polismannen samtidigt som du leder hojen.. :D

Aa det var visst det filmklippet jag hänvisade till, please don't kill me. :rodnar


Vilka svin. GR har aldrig åkt dit alltså ..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top