gammal??? coupe vs hoj

srx600

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Ort
staden
Hoj
Ducati Multistrada 1200s, Ducati Paul Smart LE
Denna typ av produktioner tjänar bara ett fåtal mycket egoistiska syften:

- Skapa rubriker, jmf klotter
- Kompensera för total brist på andra uttryck för manlighet
- Kompensera för bristande uppmärksamhet under barndom.
- Skapa långa trådar på diskussionsforum där lättledda individer sluter upp i lovsång.
- Skapar efterföljare som mest sannolikt får stifta mycket nära bekanstskap med ex ett lastbilsunderrede

Fort kan alla köra med lite innaför pannbenet. Detta har dessa bevisat med tydlighet.
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Suuuuck, Tönt Rider i farten nu igen. Stäng tråden och rensa bort skiten. Snälla, kan vi inte åtminståne försöka behålla nivån på detta forum över IQ-fiskmås. Det finns faktiskt rövhål på internet där man kan stoppa dessa trådar, typ Satsu-mas och Lunarstorm.
Kick it! --> :arsele
 

srx600

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Ort
staden
Hoj
Ducati Multistrada 1200s, Ducati Paul Smart LE
1. Din ålder vet jag inget om men oavsett denna så är du omogen altenativt imbecill eller en kombination av de båda.
2. Den psykologiska bakgrunden till dylika tilltag kan nog diskuteras men att jämföra det med klotter, dvs identitetsproblem och/eller kompensation för andra brister ligger tämligen nära tillhands.

Slutligen skriver du
"*Tror som dom flesta andra som diskuterat detta ämne att folk i allmänhet är så pass förståndiga att se skillnad på dessa filmer och deras egna kunskaper vilket gör att dom inte efterapar dem."

Jo, de flesta vet att det är muppar som gör så här.. det som är häpnadsväckande är ju den brist på respekt för andra som ni uppvisar genom att utsätta andra för detta.

Fråga: Är det du som sitter i bilen eller på MC?

Fürstenhoff skrev:
OK, nu börjar det likna något!! :tummenupp

A, "Skapa rubriker":
*produktionerna har INTE varit avsedda till att skapa rubriker som du skriver, dock så skapar rubriker och diskustioner en mer försäljning world wide- med andra ord så kan man säga att ju mer hatiska och negativa inlägg/trådar som dyker upp på internet ju mer säljer filmer likt GR mm.
B, "Kompensera för total brist på andra uttryck för manlighet":
*Denna komentar visar en än gång hur omogen & oinsatt en person som är född -65 kan vara då han inte har en aning om hur personerna bakom filmerna och dess liv/erfarenheter mm ser eller har sett ut.
C, "Kompensera för bristande uppmärksamhet under barndom":
*Samma svar som B.
D, "Skapa långa trådar på diskussionsforum där lättledda individer sluter upp i lovsång":
*Handlar inte om lovsång eller inte - handlar enkom om försäljning av en vara.
E, "Skapar efterföljare som mest sannolikt får stifta mycket nära bekanstskap med ex ett lastbilsunderrede":
*Tror som dom flesta andra som diskuterat detta ämne att folk i allmänhet är så pass förståndiga att se skillnad på dessa filmer och deras egna kunskaper vilket gör att dom inte efterapar dem.

Den enda filmen som man garanterat kan härleda till dessa GR filmer är MOTO magazine i (Grekland) egna motomadness film som ligger ute på nätet för allas beskådning - några andra liknande har inte jag sett i alla fall.

/Fürstenhoff.
 

srx600

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Ort
staden
Hoj
Ducati Multistrada 1200s, Ducati Paul Smart LE
What? Vad menar du? För övrigt stavas det "Kompetens", inget annat.

Fürstenhoff skrev:
Varken den ena eller den andra då jag besitter deras kompitens!!

/Fürstenhoff.
 

srx600

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Ort
staden
Hoj
Ducati Multistrada 1200s, Ducati Paul Smart LE
Men du ser upp till dem som gör det och kör fordonen på detta sätt om jag tolkar dig rätt?

Fürstenhoff skrev:
Ber så hemskt mycket om ursäkt för stavfelet, skall aldrig upprepas!! :Bugar

Tycker det framgår klart och tydligt vad jag menar med mitt svar på din fråga :7peta - jag besitter helt enkelt inte KOMPETENSEN att framföra dessa fordon i filmerna på det sätt som dom gör varför jag skrev att jag kör varken det ena eller det andra fordonet i filmen med mc vs bil!! :pannkyss

/Fürstenhoff.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Teddy skrev:
Suuuuck, Tönt Rider i farten nu igen. Stäng tråden och rensa bort skiten. Snälla, kan vi inte åtminståne försöka behålla nivån på detta forum över IQ-fiskmås. Det finns faktiskt rövhål på internet där man kan stoppa dessa trådar, typ Satsu-mas och Lunarstorm.
Kick it! --> :arsele


så vitt Jag ser är det enbart Fyrsten som håller nivå på inläggen här.
 

srx600

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Ort
staden
Hoj
Ducati Multistrada 1200s, Ducati Paul Smart LE
Undrar vem av oss som kan anses va annorlunda? Du ger ett ickehomogent intryck, splittrat liksom. Men det är ju inte mitt bekymmer utan ditt.

Hoppas jag slipper träffa på sånna wannabees i trafiken som dom du ser upp till.

2 barn... jag har 4 stycken och skulle inte tveka att vara mycket drastisk om de kom till skada pga någons ovarsamhet i trafiken.

Därmed sätter jag punkt för mig i denna fullständigt onödiga diskussion om hämmande människor och deras värdelösa produkt.

Fürstenhoff skrev:
Hhhmm...

Gud vad jag älskar denna värld full av "ANNORLUNDA" människor, som tex dig srx600!! :pannkyss

Varför skulle jag se upp till fantasi figurer i en film!! :va

Dom enda personerna jag ser upp till är min fru, mina 2 barn, min familj samt mina vänner som står med båda fötterna på jorden - allt annat känns oviktigt i mina ögon. ;)

/Fürstenhoff.
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
:corn
Jag som trodde för en kort stund att det skulle gå att diskutera GR utan
pajkastning.
Jag hade fel. Det finns allid någon med alldeles för mycket tid och energi, som till slut angriper stavfel i brist på argument.
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
srx600 skrev:
Undrar vem av oss som kan anses va annorlunda? Du ger ett ickehomogent intryck, splittrat liksom. Men det är ju inte mitt bekymmer utan ditt.

Hoppas jag slipper träffa på sånna wannabees i trafiken som dom du ser upp till.

2 barn... jag har 4 stycken och skulle inte tveka att vara mycket drastisk om de kom till skada pga någons ovarsamhet i trafiken.

Därmed sätter jag punkt för mig i denna fullständigt onödiga diskussion om hämmande människor och deras värdelösa produkt.

Det finns en anledning att det inte diskuteras GR på SH längre... Lite onödigt att "hacka" igång en diskution då. Vi vet vad alla tycker och Fyrsten hamnar i en konstig situation när han måste besvara frågor och kritik utan att diskutera ämnet GR.
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
min fråga till alla som lägger ner energi på att diskutera om honom .
Tror ni verkligen att han bryr sig om er ,
jag tror inte för en sekund att han har satts sig vid datan och läst vad ni skriver om honom .
lägg ner allting .
och diskutera om metrologerna som inte kan bestämma sig angående vädret .
När fan ska det bli sol å värme :huvet

nä nu ska jag ut å ta en sväng :banana
 
Last edited:

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Diskutera? Vad finns att diskutera? Det har försökts hundra gånger att föra en mogen diskussion med sakliga argumet, på samma sätt som vuxna pratar med varandra i fikarummet på jobbet.

Ska vi försöka igen? Ok, ursäkta om jag tar mig friheten att börja. Vänligen svar kort, koncist och utan att fly från ämnet eller den specifika frågan.

Är det rätt att vansinnesköra på allmänna vägar och utsätta andra personer för livsfara?
 

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
zajtar skrev:
min fråga till alla som lägger ner energi på att diskutera om honom .
Tror ni verkligen att han bryr sig om er ,
jag tror inte för en sekund att han har satts sig vid datan och läst vad ni skriver om honom .
lägg ner allting .
och diskutera om metrologerna som inte kan bestämma sig angående vädret .
När fan ska det bli sol å värme :huvet

nä nu ska jag ut å ta en sväng :banana
HAHA! dude, jag tror allt han läser lite iallafall:D

Tycker allt den gammla goa No1 hade lite samma stil på hojarna som den såkallade Gr har...
 

mikee

living on the red line
Gick med
10 Feb 2006
Ort
luleå
Hoj
honda cbr 954rr-02 och audi a4 96 chippad 1,8t me lull lull
granath_ skrev:
fjantiga inlägg som dessa har dragit igång en evig smutskasstning & pga det har många "bråk" startat. jag förstår inte hur vuxna människor som ni kan ha så svårt med att ge kritik på ett "vuxet" sätt :confused:
det har säkert nämts i 200 andra trådar, men vilka här inne har aldrig kört 150km/h ? :näsblod

denna tråd startades väl förmodligen inte för att disskutera GR.
Helt riktigt :tummenupp
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Ni som vill stänga tråden/kritisera involverade personser, gör som på er tv BYT KANAL!=ignorera, ni vet ju ändå hur allt slutar
Kritisera på rätt områden.

Det kommer ju upp vansinneskörningar hela tiden på SHs filmforum. Häng i nybörjarforumet om ni vi ha en lugn stund ;)
 

DC-Shoes

Hhhhmmmmmm
Gick med
21 Apr 2005
Ort
Sweden
Hoj
Gult skit som bara går sönder!
Har nu följt denna diskussion från början till slut.

Det går ALDRIG att hålla sig till ämnet utan att ett eller fler Puckon gör så allt spårar ur!

Det finns idioter till allt! ;)
 
Last edited:

Ooops

Dödsfruktan är värre än själva döden.
Gick med
27 Dec 2005
Ort
Malmö
Hoj
svart sebeärr 600
Fürstenhoff skrev:
Dom enda personerna jag ser upp till är min fru, mina 2 barn, min familj samt mina vänner som står med båda fötterna på jorden
/Fürstenhoff.

:fakta
Fötterna ska man ha på fotpinnarna,
vet hut!!!
 

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Fürstenhoff skrev:
Trodde jag gav ett klart svar i tidigare inlägg men kan självklart ge dig ett till - NEJ det finns inget som rättfärdigar en att man vansinneskör på allmänna vägar men lik väl så kommer det att fortsätta att ske world wide oavsett förekommandet av GR filmer el liknande!!

Inget varken du eller jag kan ändra på hur mycket vi än ville!!

/Fürstenhoff.

Tack igen för ditt svar. Ja, du gav mig ett klart svar förra gången men det var på en annan fråga. De frågan gällde om det var rätt, den senare frågan gällde om det var försvarbart. Det (vansinnesköra och utsätta andra för livsfara) är alltså varken rätt eller försvarbart.

Nästa fråga. Bör det förhindras?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top