Gammal hoj att se ut som ny?

Madbulle

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
SV1000
Absolut, jag vet vad jag vill ha och nu när jag har hittad mig världens sexigaste skinnställ så måste jag ha en hoj som matchar.
Sedan så ska jag väl så småning om börja stunta men först koncentrerar jag mig nog på hojkortet :p

Du kan ju lägga upp bilder på dig i skinnställ så kan vi ge tips om en fin hoj som passar dig :D :kär :tummenupp

pålisen

Alphabeastmc
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Funderar
haha kan ju göra det måste hämta stället hos exet först :D
Men ni känner väl alla till känslan av att hitta perfektion i nått ?

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Absolut, jag vet vad jag vill ha och nu när jag har hittad mig världens sexigaste skinnställ så måste jag ha en hoj som matchar.
Sedan så ska jag väl så småning om börja stunta men först koncentrerar jag mig nog på hojkortet :p

Nice värre, vilken körskola blir de då? Eller fixar det på egen hand kanske? Körde i Järfälla jag och var nöjd med dem!

GBG_PeHrssoN

Tanklös Hojlös Hopplös
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
KTM 690 SMC-R -14
Nice värre, vilken körskola blir de då? Eller fixar det på egen hand kanske? Körde i Järfälla jag och var nöjd med dem!

Alltså jag stör mej på dig! Såg din bild, alltså du har hela skydd packetet men inte stövlar!!! Varför vill jag fråga. Ser ju skit dumt ut med vanliga dojor till det stället och alla andra ställ! Get some shoes man!

pålisen

Alphabeastmc
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Funderar
Jag ska köra på grönlunds i solna, exet gick där och tyckte de var bra. dessutom ligger det nära jobbet :D

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Alltså jag stör mej på dig! Såg din bild, alltså du har hela skydd packetet men inte stövlar!!! Varför vill jag fråga. Ser ju skit dumt ut med vanliga dojor till det stället och alla andra ställ! Get some shoes man!

Haha, ja det är ju alltid kul att man irriterar någon???

Nu ska jag för dig berätta min fagra moral människa varför jag gjort detta dådet..

Precis köpt båge förra sommarn och inte hunnit fått tag i komplett utrustning än. Köpt stövlar så nu är det ok..???

Jag ska köra på grönlunds i solna, exet gick där och tyckte de var bra. dessutom ligger det nära jobbet :D

Ja men det är ju nice! Får du lycka till då!

Last edited:

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Då ska du väll ha en 25kw hoj då också antar jag, blir ju lite knepigare om man inte vill leta strypningar o leka reg bes. Även om man nu inte tänker köra den på 25 kw så bör den ju vara reggad med det. Ifall (när) man blir stoppad så åker du ju på olovligkörning om den är reggad på mer än 25kw.

Eller du tänkte tillförlita dig på din kvinnliga charm?:D

Flip

heart &amp;amp; cyberonics
Gick med
17 Jan 2006
Hoj
GSXR-750 1985 (för tillfället på operationsbordet)

Idiot!

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12

Jag stör mig på dig, Såg ditt inlägg, Varför vill jag fråga. (+alltså bah! )
ser ju skit dumt ut att skriva sånna där dumma inlägg förstår du väl, klappträ:huvet

crasypete

Pete82
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
gpz 900 fighter
jag har en suzuki 750 gsxr -93:a som du kan få billigt har en CBR600 racebak

och diod lyse liggandes som kan åka med i köpet, byter man bort den feta baken på gixxern så ser den inte så gammal ut förutom vaggramen som enligt mig inte är jätte snygg:tummenupp

CBR600_____98

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2006
Hoj
95a Bimota SB6

jag köpte min cbr 600 en 98:a för 33000

pålisen

Alphabeastmc
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Funderar
Jo, hojen måste bara se bra ut sedan om det är en rr eller f spelar ingen roll. ny lack kommer den att få så om den ser crapy ut i lacken är skit samma. Men som sagt vill ha en snygg front och hyfsat snygg bakdel (räcker ju inte bara med min)

Jo min kvinnliga charm kan jag alltid dra fram :D lägga till en dejt på köpet haha jo vet att det bara är att leta efter bra priser, gör det varje dag. det underlättar nog sedan när jag fått kortet då jag själv kan känna på grejerna.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln