Garage plats

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Påarp City
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Jag e sugen.

Kan dock inte komma o kolla +visa upp mig imorgon.
Otee och Glenning har ju träffast mig , de har nog inga invändningar tor jag.
Men som sagt runt 300 kr e OK för mig.
 
Last edited:

R-Jonas

Medlem
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
R1 -99 / R1 -12 / R1 -04 (Banhoj) / R6 -03 (Banhoj) / WR450F (Supermotard).
Vi kommer nog på en lösning. Det bästa är om vi är 6 st för då ligger ju hyran på 250 kr per man. En fritidsgård kan vi inte säga att det påminer om. Det finns inte några rum på nån av våningarna. Han som hade garaget innan han sa det var på 60 kvm, men jag tror mer på 50 kvm, men jag kan ju också ha fel.
Men det är bara fixa ditt lite saker så kan vi har ett ordentligt fika rum på ena våningen och längst upp kan man ju lägga lite saker till sin hoj om man vill.
En sak som är säker det är ju att man ska inte ha med sig en jävla massa vänner ditt. Ju mindre folk som vet var garaget ligger ju säkrare är det så klart. Henke har de inget emot dig så har jag inget emot dig, så det är ingen fara, du är inräknad i garaget så du har din plats om du bara vill.
 

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Påarp City
Hoj
Blå med 167hk -06:a
speedy_jonas skrev:
Henke har de inget emot dig så har jag inget emot dig, så det är ingen fara, du är inräknad i garaget så du har din plats om du bara vill.

Låter kanon.

Har min hoj hos svärföräldrarna nu, så det hade varit skönt med ett "eget" garage.
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Sätt upp mig oxå, jag kommer och kollar i alla fall.

Kl 20 på Q8 Väla var det va? :)
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
1. Speedy_jonas
2. Glenning
3. Otee / Glenning (?)
4. Henke
5. Putte
6.
 

R-Jonas

Medlem
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
R1 -99 / R1 -12 / R1 -04 (Banhoj) / R6 -03 (Banhoj) / WR450F (Supermotard).
Mange H och spirre vill inte ni joina oss? Vi andre träffas iallafall i morgon (torsdag) kl:20.00 på OKQ8 macken på väla. Ses i morgon, och är det nån annan här i från som vill dela garage med oss så är ni också välkomna i morgon.
 

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Ort
Vejbystrand
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
speedy_jonas skrev:
Mange H och spirre vill inte ni joina oss? Vi andre träffas iallafall i morgon (torsdag) kl:20.00 på OKQ8 macken på väla. Ses i morgon, och är det nån annan här i från som vill dela garage med oss så är ni också välkomna i morgon.
Sorry killen.. På tok för långt ifrån.. Båstad-Hbg är ingen rolig sträcka precis :(

Jag delar redan med Mailman i hans garage.. Stort & fint..
Tack för att du frågade iaf..
 
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Köpt
PutteLiten skrev:
1. Speedy_jonas
2. Glenning
3. Otee / Glenning (?)
4. Henke
5. Putte
6.

Som svar på ditt frågetecken. Jag tar min del. Nu verkar det som vi iallafall blir 5 pers. Det är ok för mig att betala 300 för mekplats. Jag antar att du Putte är i samma läge som mig och Otee att du behåller ditt garage hemma. Om det blir fler som vill vara med så kan jag och Otee tänka oss att dela på en plats eftersom vi ändå bara skall meka, sitta och ljuga och ta en bärs och inte ställa hojen där. Vi vill inte att någon skall stå utan plats när våra platser står tomma och bara används vid mekande.

Otee: Jag antar att du resonerar på samma sätt. :Bugar

Nu hoppas vi bara på att vi alla blir nöjda med lokalen så att vi kommer igång. :tummenupp
 

Chaval

Ny medlem
Gick med
6 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM SXF450 SM
- Kustj

Hmm, har funderat på det ännu mer. kommer fram till att jag inte behöver mekplats så mycket, kommer inte att vara där så mycket. Inte för de pengarna just nu iaf.

Betalar dock gärna en liten summa för att få komma o meka nån gång...
 
Last edited:

Mange_H

RoH
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR954 -03
speedy_jonas skrev:
Mange H och spirre vill inte ni joina oss? Vi andre träffas iallafall i morgon (torsdag) kl:20.00 på OKQ8 macken på väla. Ses i morgon, och är det nån annan här i från som vill dela garage med oss så är ni också välkomna i morgon.

Tack..men jag avstår. Har tänkt över det och jag kör vidare som jag har det nu.
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Glenning skrev:
Som svar på ditt frågetecken. Jag tar min del. Nu verkar det som vi iallafall blir 5 pers. Det är ok för mig att betala 300 för mekplats. Jag antar att du Putte är i samma läge som mig och Otee att du behåller ditt garage hemma. Om det blir fler som vill vara med så kan jag och Otee tänka oss att dela på en plats eftersom vi ändå bara skall meka, sitta och ljuga och ta en bärs och inte ställa hojen där. Vi vill inte att någon skall stå utan plats när våra platser står tomma och bara används vid mekande.

Otee: Jag antar att du resonerar på samma sätt. :Bugar

Nu hoppas vi bara på att vi alla blir nöjda med lokalen så att vi kommer igång. :tummenupp


Japp, jag tänker inte göra mig av med mitt hemmagarage. Stog i kö länge för att få det... :fakta

Jag är oxå mest intresserad av mek platsen, så om det blir många så ställer jag min plats till förfogande. Jag kan kanske hänga på er två då? Eller dela med någon annan?

Fast, jag vill även jag ta mig en titt på kalaset innan jag bestämmer mig. har ett bra arrangeman just nu, bara värme som saknas... :)
 

galning

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Ort
påarp
Hoj
ktm
garaget då slipper ni inte mig ändå ju där får lätt plats 8 mc vi fick in två bilar där
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Tänk på att det ska även få plats med att meka, det ska ju inte inte bra vara ett MC förråd...

En arbetsbänk modell lite större måste man nästan fixa oxå (lite brädor och två bockar fixar biffen).
 

R-Jonas

Medlem
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
R1 -99 / R1 -12 / R1 -04 (Banhoj) / R6 -03 (Banhoj) / WR450F (Supermotard).
Vi träffas som planerat sen tar vi oss en titt på det, så kan vi bestämma hur vi ska göra sen. Ses i kväll.
 

R-Jonas

Medlem
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
R1 -99 / R1 -12 / R1 -04 (Banhoj) / R6 -03 (Banhoj) / WR450F (Supermotard).
Nu har vi varit och tittat på det, om det är någon som fortfarande vill ha det så säg till för jag hänger på då. Man såg ju att det var något som ni inte väntade er. Men vad kan man begära för 1500 kr i månaden?
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Va tråkiga ni var - kunde ni inte stannat 5 minuter till så jag o kanylen hade fått hälsa lite.

//Vi utan hoj :cool:

ROCKON: Jag trodde det var dig som vi körde förbi och vinkade hysteriskt på på motorvägen in till hbg. Därför skickade jag mess till dig - men det var visst inte du. Nån kille som nyss köpt den.
Det bästa var att hojen dog när han stannade bakom om, batteriet var helt slut :D
 

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Alltså för det priset skall man inte klaga, dock så är det för litet för om vi skall var några hojar som behöver lite underhåll samtidigt.Tror inte man kan vara fler än 4 som skruvar samtidigt. Tvätt möjlighet fanns och lysrör fanns också.
Så summan av detta är att jag väntar till vi hittar något annat. Jag skall försöka se vad jag kan hitta runtomkring.
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
hehe jag o mavve var där ute kl 20:15 typ... lite litet, men rätt schysst annars(med tanke på priset)

Var riktigt kul när vi som mavve sa såg vad vi trodde var rockon på motorvägen, viftade med SH-tröjjan och fick han att svänga in vid en kiosk, och vips vad hans hoj(utan batteri) död :D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top