Starstriker
Som man googlar får man svar
Jag behöver en garageport. Finns ju hur många tillverkare som helst. Antar att det finns bra och dåliga här också.
Vilka är de bra märkena?
Vilka är de bra märkena?
Jag tycker du borde ha en byggtråd för ditt hus.
Ja, jag kanske borde startat en från början.......
Bra tips..... Där kan man ju hålla utkik om det dyker upp något!
http://www.garageportexperten.se/
Köpte port av dem för tre år sen, bra mycket billigare än Crawford och minst lika bra. Elektrisk öppnare är ett måste, jävligt skönt. Granntanten köpte Crawford-port, 35% dyrare även utan el-öppnare. Nu står den stackarn och sliter varenda gång hon ska in i garaget. Förvisso är hon 82 bast men den där dosan skulle ha betalat sig.
Om garageportsexperten har jag inget ont att säga, kvick leverans, ROT-avdrag, bra installerat och så tog dom med sig den gamla skiten när dom åkte.
Starstriker, polaren köpte två Crawford till sitt garage för två månader sedan och om jag inte minns fel så betalade han 14k styck och sen fick han betala en struntsumma för monteringen, runt 3000:- om jag inte minns fel.
Ska du bara ha en port så skulle jag satsa på en Crawford. Givetvis elektrisk men det finns väl knappt utan...
Kikade först på två enkelportar, men de får nog inte riktigt plats om jag skall få något utrymme på sidorna. Samtidigt vill man ju inte ha så tighta portar att man gnider av backspeglarna varenda gång man kör in. Började kika på dubbelport, men det är jäääkligt mycket att öppna varje gång nån av ungarna skall ha ut sin trehjuling. Nu lutar det istället åt en 3,50 enkelport med en dörr bredvid. På så sätt får jag in både hojar och bil genom porten och en praktisk dörr bredvid så man slipper öppna porthelvettet varenda gång man skall in och hämta en skruvmejsel.
Och, nej, det finns inte plats för en dörr på sidan av garaget....
Crawford har dessutom en kampanj där de bjuder på motorn november ut. En port från dom kostar typ 15000, tycker inte det är så farligt faktiskt om den är bra. (Nån sade till mig en gång att "det är bara dyrt om det inte är prisvärt". Kanske stämmer här)
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|