P.S. Kom igen nu Mattias! Du behovs bland oss i 125 SR! Vara skrotiga hojar kommer att forfalla ytterligare om inte ditt skinande blanka ex finns att snegla avundsjukt pa!
Vara fula akstilar kommer att urarta bortom det rimligas grans om vi inte har din kattmjuka GP-korning att njuta av!
Alla dina nojor hjalper oss andra att glomma vara egna problem, och din sanna, uppriktiga skadegladje nar vi misslyckas far oss bara att vilja kora battre och fortare nasta gang!
GOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
/Lasse
Putsa och feja kan jag! Som tur är har sege en hoj jag kan gnida på.
Kattmjuk GP-körning verkar av erfarenhet vara fel. Man måste köra som en arg furie med eld i hjärtat och baken. Jag är som en kastrerad hankatt, det är nog därför det går mjukt och fint men sjukt sakta.
Vad gäller nojorna är det mest lite för mycket självinsikt och självkritik. Jag borde rimligen köra mer fortare än vad jag gör vid det här laget. Det kan ha med att hojen är så FIN att göra. Jag kanske skulle ha lagt mer energi på... eh... att vara arg i vintras istället för att putsa upp den till det smycke den ändå är.
Ja, jag vet inte. Jag har inte fått några pengar på kontot än, så den är ju min fortfarande. För övrigt har jag bytt kolv idag, fixat till skumgummitätningen runt luftintagets anslutning till luftburken och funderat på att putsa och göra rent lite. Det senare ska jag utföra imorron medan sege brottas med sin växellåda.