Vart kan man köpa motuls 2t olja för roadracing idag?
De lokala hälarna saluför bara crossmodellen.
Jag handlar Motul 800 från frinken-racing.de, skitbilligt och snabb leverans. Rekommenderas.
Vart kan man köpa motuls 2t olja för roadracing idag?
De lokala hälarna saluför bara crossmodellen.
Jag handlar Motul 800 från frinken-racing.de, skitbilligt och snabb leverans. Rekommenderas.
Jag har inte ett vettigt hjullager i någon av mina två fälgpar. Nu är det fan panik i byxan inför SM. Arselhål säger jag bara.
Båda har gått på 747 olja utom en gång med motul på denJag gissar att Castrol 747 användes på den vänstra kölven och Motul för den högra!
Jag har inte ett vettigt hjullager i någon av mina två fälgpar. Nu är det fan panik i byxan inför SM. Arselhål säger jag bara.
Någon som har komplett koll och ordning på vilka lager som behövs till mina Marvic-fälgar, både fram/bak så jag kan åka och inhandla NU. Eller beställa.. NU.
FAN! Kränga däck övergick till jävla katastrof. Snyft. Varför ligger man alltid efter på skithojen? Obegripligt.
Regn blir det inte så regnhjulen överlever nog. Hrm.
Bästa Mattias har luskat ut:
Marvic: fram, 6302, 6004
Bak: 9801, 98179
Orginal: 6202U överallt
Någon som kan konfirmera så jag kan åka till Momentum i panik och shoppa loss?
Pressa ur de gamla lagren och kolla beteckningarna bara? Ingen panik nu Johan
Topp ja, hur går det med den detaljen?Allt såg från början så bra ut. Gotland flöt utan några som helst problem och jag tänkte mest mysa lite innan Sviestad.
Nu är det följande mek:
* bytt topp
* bytt kedja
* bytt lager torrfälgar + drevhållare
* packat om och nitat om ljuddämpare på alla håll och kanter
* bytt bromsvätskebehållare
* krängt däck
Jag har ännu inte kommit till min QS som ligger i lådan som var målet för hela mekäventyret från början. Arsele!
Under tiden har dock Mattias bjudit på skönaste minnen ever, det var igår när jag skulle banka lagret i drevhållaren på plats. Något han själv misslyckades hårt med förra vintern. Jag värmde drevhållaren lite glatt med värmepicka och släppte helt enkelt bara ner lagret som satt som en smäck direkt. Obetalbar min, han var så besviken. HAH!
Nu är dock allt förutom kåpor nästan eventuellt kanske klart. Den brummade igår iallafall så det är bra och lagren i diverse fälgar går runt utan slippasta runt kulorna.
Topp ja, hur går det med den detaljen?
(Man kanske skulle anmäla sig till Sviestad snart?)
Nix, den behöver jag för mina två icke-seel cylindrar serru!Den går strålande med din topp och helt åt helvete med min VHM-topp oavsett insats ungefär. Mitt VHM-skit är nog klassat kaputt. Jag har köpt en strålande orginaltopp av mr Svedberg som sitter på nu. Blir nog finfint.
Du vill inte sälaj VHM-toppen med tillbehör kanske?
Ge VHM-toppen till mej så fixar jag skitn' åt dej. Hur svårt kan det vara att göra den tät, liksom?!
Är ni i form inför helgen nu då? Mattias lika galet taggad som vanligt? Vettig bromsskiva på regnhjulen?
Nya!dom senaste jag köpt,dom jag fick med hojen(äldre)var inteSkumt med packningen som kletar fast så där. Hur nya är packningarna?
Tack! jag skulle vara evigt tacksam om du hadde någon över tillSka försöka komma ihåg att fixa fram några av de i metall som jag har.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|