Torkel
Tvåtakt, dubbelt så bra!
Mattias skrev:2065870Nu är det strax.
Torkel skrev:2066099
Fett nice!Mattias skrev:2065870Nu är det strax.
Penguin skrev:2066872Väldigt snyggt, men aningen gay med så vågiga linjer som följer hojens form. Känns på nåt sätt som att Mattias försöker säga oss något med det här färgschemat.
Då e de lugnt. En bra verkstad fixar biffen på två dar. Hur jag vet det?Freppa skrev:2067236Status: Allt står i bitar, inget är lackat, ingen lösning är gjord för snabbyte av däck, men vi har iallafall sol ute.... eller nåt. 21 dagar kvar till den skall rulla. Massor av tid....
Obeskrivligt fulMattias skrev:2065870Nu är det strax.
Oj oj - det var något av det snyggaste jag sett utanför en GP-depå!Mattias skrev:2065870Nu är det strax.
2ono skrev:2095085Jag ska montera den sk hajfenan frågan ska den popnitas eller skruvas?
Water wetter ska fyllas på, ska man ha destilerat eller vanligt vatten eller är det färdigblandat ?
Destvatten är mindre rostbenäget.2ono skrev:2095085
Water wetter ska fyllas på, ska man ha destilerat eller vanligt vatten eller är det färdigblandat ?
MagnusK skrev:2095441Hojen står som den gjorde när jag köpte den. Startat en gång, aldrig åkt.
Hur sätter ni fast laptimern och mottagaren? Har funderat på kardborrband med tape men hittar inte vart jag kan köpa.
Nu är det iofs få som har rostbenägna motorer som kör racing.flugan skrev:2095538Destvatten är mindre rostbenäget.
Gustav O skrev:2095876Nu är det iofs få som har rostbenägna motorer som kör racing.
Dumma, dumma den.Mattias skrev:2095882Jag har en rostbenägen motor. Vattenpumpaxeln rostar mycket och gärna. Dumma den!
Gustav O skrev:2095876Nu är det iofs få som har rostbenägna motorer som kör racing.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|