Teddy
"...I been here for years"
Verkligen, den var stilren och racingsnygg.Torkel skrev:2055363Shit pomfritt den var snygg!
Verkligen, den var stilren och racingsnygg.Torkel skrev:2055363Shit pomfritt den var snygg!
Snyggt!moroder skrev:2055229En bild på min nylackade RS250..men skenet bedrar för den är inte alls färdig egentligen..byte av kolvar, avgasportar m.m. skall göras nästa vecka.
Nu ska vi inte överdriva men det var roligt!Teddy skrev:2043023Tack för senast!
Igår var jag alltså på besök hos Gustav i Uppsala och fick skräddarsydda pluggar tillverkade åt mig. Jag är imponerad, Gustav är inte bara moderator han är också hantverkare av rang. Han svarvade fem små vackra pluggar med lock som skulle få vem som hellst att bli tårögd. De kommer att göra sig mycket fina på mitt termostatsystem. Tack!
Factorylook is da shit!Teddy skrev:I garaget väntar kåpor, fälgar och avgaspipor på lack och sen ska det dekalas. Skatungen ska äntligen få hänga av sig ratbikekläderna som den så länge fått dras med och istället få kläder värdig en racer. Det är ju ganska mycket arbete men också väldigt avgränsat.
Slipa kåpor suger på skit.moroder skrev:2056169tackar,,aa den blev riktigt snygg...men slipa kåpor är inte kul
moroder skrev:2056169tackar,,aa den blev riktigt snygg...men slipa kåpor är inte kul
sege skrev:2056323Men du kommer älska att du la ner det där arbetet när du ser den glida över asfalten på Anderstorp.
sege skrev:2056323Men du kommer älska att du la ner det där arbetet när du ser den glida över asfalten på Anderstorp.
Mattias skrev:2063327Shit, moroder-Martins hoj är snyggare än min.
Min ser ut såhär, den är inte klar än. Och nej, den vill fortfarande inte starta. Imorgon ska jag göra rent bränslesystemet. Hurra!
Mattias skrev:2063327Min ser ut såhär, den är inte klar än. Och nej, den vill fortfarande inte starta. Imorgon ska jag göra rent bränslesystemet. Hurra!
Det var schnyggt!Mattias skrev:2063327Shit, moroder-Martins hoj är snyggare än min.
Min ser ut såhär, den är inte klar än. Och nej, den vill fortfarande inte starta. Imorgon ska jag göra rent bränslesystemet. Hurra!
Det var schnyggt!moroder skrev:2055229En bild på min nylackade RS250..men skenet bedrar för den är inte alls färdig egentligen..byte av kolvar, avgasportar m.m. skall göras nästa vecka.
Wow med stort dubbel-v, du jobbar verkligen fort. Ont i pekfingret? Man brukar få det efter att man hållit munstycket nedtryckt på fem sprayburkar. Färgval och design för tankarna till fjolårets fabriks-Aprilia. Jag väntar med spänning på att få se den färdigstripad.Mattias skrev:Min ser ut såhär, den är inte klar än.
Årets är det nog ändå.Teddy skrev:2064260Wow med stort dubbel-v, du jobbar verkligen fort. Ont i pekfingret? Man brukar få det efter att man hållit munstycket nedtryckt på fem sprayburkar. Färgval och design för tankarna till fjolårets fabriks-Aprilia. Jag väntar med spänning på att få se den färdigstripad.
Jo, det framgår med pinsam tydlighet att jag är ute cyklar. Tyvärr missade jag årets första tävling och jag har inte heller pluggat in årets hojar. Shame on me.Martin skrev:2064418Årets är det nog ändå.
Mattias Aspberger Master Team?Martin skrev:2064418Årets är det nog ändå.
Mattias skrev:2065708Nu går den. Färdigstrajpad är den också. Bilder kommer strax.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|