GSXR1100R
The older i get the faster i was
Har ni hittat felet på er ERF hoj ännuFreppa skrev:Micke: Den ser ju så gott som klar ut! Det är bara att sätta dit tanken och köra.
Har ni hittat felet på er ERF hoj ännuFreppa skrev:Micke: Den ser ju så gott som klar ut! Det är bara att sätta dit tanken och köra.
Kolla att den laddar, kolla att sekundärspjället öppnar (servomotor), kolla alla kontakter, kolla att blåset inte är proppat.Freppa skrev:Nej..... fan....
Det är tur att ni har humor och självdistans. Just det uttrycket blir bara roligare och roligare för varje gång jag hör det. Skämt å sido, nu ska vi vara allvarliga och tänka positivt, ni är på god väg att bli inskrivna i historiebökerna som de första i världhistorien som försökt rädda en slutkörd fyrtaktare.GSXR1100R skrev:...den underhållsfria fyrtaktaren...
GSXR1100R skrev:Nu har vi äntligen fulmekat isär allt på ERF liket, snabbt konstaterade vi att vi saknar en bussning till den nya ramen och att detta kommer att ta längre tid än vi trodde, nu har vi nästa mek kväll om en månad igen då, bilder kommer i morrn.
Den är underhållsfri, det är bara det att Chrille fulmekat den gamla moroten med en ljummen folkis i näven. Med den nya moroten i är det underhållsfritt igen.Teddy skrev:Det är tur att ni har humor och självdistans. Just det uttrycket blir bara roligare och roligare för varje gång jag hör det. Skämt å sido, nu ska vi vara allvarliga och tänka positivt, ni är på god väg att bli inskrivna i historiebökerna som de första i världhistorien som försökt rädda en slutkörd fyrtaktare.
Här är några highlights från nästa inlägg:
Allt är nu rentvättat och fint, det ska bli ett sant nöje att hänga i en orörd orginalmotor på 1000 cc som inte kommer att trimmas på något vis, dessutom ska vi ha kylfläkt och termostat, vi är fett trötta på söndertrimmade vebodräcers som kokar och går sönder varje gång man ska köra.valmers skrev:Den är underhållsfri, det är bara det att Chrille fulmekat den gamla moroten med en ljummen folkis i näven. Med den nya moroten i är det underhållsfritt igen.
stavgren skrev:Hojen står kvar i bussen
1. Kolla upp varför motorn låter som en stenkross när man försöker starta
sajk skrev:kolla om startkopplingen slirar, det fick min att låta som en grävmaskin i ett grustag.
Det var väl en sådan där suverän Honda, de som aldrig går sönder enligt vissa?stavgren skrev:
Det var ett 2 år sen jag skrev det. Tyvärr var det värre än så...sålde den (underhållsfria 4-t) hojen nerplockad i kartonger.
Det var en norsk CBR600, dom fick väl skrapet från Honda.Goodstuff skrev:Det var väl en sådan där suverän Honda, de som aldrig går sönder enligt vissa?
Låter som en typisk tisdagsträning...Goodstuff skrev:Uppdatering för min del..
Det var en givande eftermiddag/kväll på SViestad. En uppåtgående trend som abrupt avbröts av en trasig o-ring och troligen ett skuret ramlager.
Norsk rimmar på torsk. Jag har gjort min första och sista hojaffär med en norrman. Valmord, sälslakt, lusekofta och sönderkörda skithojar är typiskt norska företeelser.stavgren skrev:Det var en norsk CBR600, dom fick väl skrapet från Honda.
Japp, förutom att jag fick köra lite mindre för att Ako var ute med hojen hela tiden.GSXR1100R skrev:Låter som en typisk tisdagsträning...
Teddy skrev:Norsk rimmar på torsk. Jag har gjort min första och sista hojaffär med en norrman. Valmord, sälslakt, lusekofta och sönderkörda skithojar är typiskt norska företeelser.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|