Gustav O skrev:
"Is that a picture of " Rambo " in the background ?"
Skön fokus. Killen visar porriga hojbilder och folk hittar 2 pixlar Sylvester Stallone i bakgrunden.
Gustav O skrev:
Gustav O skrev:2605738Om de är fräscha och passar min hoj så är det klart intressant. Är det inte olika inföstningar på blocket från 00?
Herregud. Första gången jag ser kolfiberbromsar utanför en GP-depå.Gustav O skrev:2605738Köp den här så behöver det inte eka så tomt. http://www.tz250racing.com/cgi-bin/forums/ikonboard.cgi?;act=ST;f=46;t=3627
Nyteknik skrev:2606098Herregud. Första gången jag ser kolfiberbromsar utanför en GP-depå.
För att kolfiberbromsar fungerar bättre ju varmare de är. Kåpan håller borta fartvinden.flugan skrev:2606341Varför är det ett skal utanpå?
oscar skrev:1059143
- Träningsvecka beställd
Nyteknik skrev:2606098Herregud. Första gången jag ser kolfiberbromsar utanför en GP-depå.
I fjol eller? Tror knappt jag missat någon tisdagsträning i år och det har varit dåligt med Grand Prix-maskiner där, i fjol körde Corneliusson en hel del träningar men färre i år. Gull körde skjortan av de flesta dock på en minnesvärd träning.Axxexs skrev:2606861Robert har testat dom på kvällsträning i Linköping.
Neutral skrev:2607189I fjol eller? Tror knappt jag missat någon tisdagsträning i år och det har varit dåligt med Grand Prix-maskiner där, i fjol körde Corneliusson en hel del träningar men färre i år. Gull körde skjortan av de flesta dock på en minnesvärd träning.
*Superlight* skrev:2606614Var ska du köra träning???
Men ingen använder sådana på SM, eller hur?Axxexs skrev:2606861Dobrich har kolfiberbromsar till sina 250 aprilia. Nikko hade också till sin 250 aprilia. Robert har testat dom på kvällsträning i Linköping. Så det finns sånna i Sverige med. Nypriset för en komplett uppsätttning skivor (2st) + belägg är 200.000:- av aprilia. Rekomenderas byta dom efter 3 race.
Nyteknik skrev:2607845Men ingen använder sådana på SM, eller hur?
Som jag antydde är det inte ok enligt Svemo med fälgar eller bromsskivor i kompositmaterial. Kanske lika bra eftersom fler likheter med VM skulle kunna göra en redan dyr sport orimligt dyr.oscar skrev:2607855Kolla reglerna så kan du nog lista ut svaret själv!
några droppar glycol i systemet så slipper du korrition?Mattias skrev:2095882Jag har en rostbenägen motor. Vattenpumpaxeln rostar mycket och gärna. Dumma den!
wdac skrev:2607922några droppar glycol i systemet så slipper du korrition?
Är Waterwetter det vanligaste och funkar det på alla hojar?Berra skrev:2607936Det får man inte använda på en racingbana. Waterwetter funkar dock bra. Hjälper även till att få ner tempen några grader.
Vad är det för fel på reglementet?sandstream skrev:2607970Tex vilka saker som måste najas, vad som måste plockas bort osv.
(Allt finns i reglementet men...)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |