Slappa
Rage closed inside!
Lite dekaler på plats
Sniggt! Fast jag tyckte den gamla lacken var snyggare
Ska försöka komma och heja på dig på Söndag!
Lite dekaler på plats
TrevligtSka försöka komma och heja på dig på Söndag!
Ohhh den blev jättefin att ha i garaget och putsa påNu är hojen i princip klar, den har starta och den gick fint. Den har fått ny lack och det ser bra ut på håll. Skulel köra igår men hade fipplat bort mig med soppslangarna som jag bytte efter att jag provstartade den och det läckte som tusan och det gick inte att ordna på plats i depån på Sviestad. :mad
Ohhh den blev jättefin att ha i garaget och putsa på
Min ratbajk blir aldrig jättefin men å andra sidan så kör jag bana med den
Förlåt jag kunde inte motstå frestelsen när du lägger upp en sådan lobb.
Inget att hetsa upp sig över. Det går inte att jämföra en skalpell med sådana där allround-knivar de säljer på TV-Shop som vandrar mellan köket, uteboden och verktygslådan. En riktig skalpell som tjänstgör på operation MÅSTE ultrajudstvättas mellan varje ingrepp.
Men man behöver ingen skalpell för att skära falukorvInget att hetsa upp sig över. Det går inte att jämföra en skalpell med sådana där allround-knivar de säljer på TV-Shop som vandrar mellan köket, uteboden och verktygslådan. En riktig skalpell som tjänstgör på operation MÅSTE ultrajudstvättas mellan varje ingrepp.
Jeje, min hoj är lerig, repig och sne Så jag ska laga o lacka... Nu tror jag inte den kommer vara rosa nått mer. Den färgen fungerade tydligen bara ett rejs
Skär du falukorv så fortsätter vi med carpaccion.2942762Men man behöver ingen skalpell för att skära falukorv
Men den är ju inte rååååååsa, den är cerise
Skär du falukorv så fortsätter vi med carpaccion.
Vi vet ju vem av oss som blir mätt varje gång och vem som får åka hem hungrigSkär du falukorv så fortsätter vi med carpaccion.
Gourmet eller gourmand. Det är bara att välja.Vi vet ju vem av oss som blir mätt varje gång och vem som får åka hem hungrig
Jag föredrar bruna bönor med falukorv före carpaccio på fisk eller nötkött så jag gör nog rätt som kör japansk fyrtakt, eller jag kanske skulle ha en HDGourmet eller gourmand. Det är bara att välja.
Fyllosoverna har vaknat, vad är bäst, att titta på maten eller att äta den.Gourmet eller gourmand. Det är bara att välja.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|