Gasa sönder en R1:a, ja varför inte...

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vad säger du din snoris, jag skiter väl i om en R1:a drar min hoj, det ska den garanterat göra. :tungan Det jag menar är att jag tycker det är lite tragikomisk när state of the art ingenjörskonst, Yamahas mest prestigfyllda sportchassie och motorteknik, hamnar hos grottfolket som rökaggreget.

Hej du äldre, du borde veta bättre än att tro att jag åker Retta :mad: !

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Hohooo! Fnissade lite åt den mysiga fylletratthumorn först, "förknasarna"! Sen blev jag för varje millimeter av gummit som gick upp i rök mer och mer illa till mods av hela situationen. Stolpiga karlar med gransskogsdialekt som grymtar åt varandra. Slugna Grängesbergskommentarer. Den fräna ölskalleandedräkten och doften av våt karl gick rätt igenom 17-tums skärmen och sticker fortfarande i näsan på mig.
Blev tvungen att panik-youtuba in Brittans senaste för att återställa balansen.

Men korkat, mja, det är ju i sammanhanget ett högst subjetivt uttryck, finner dessa herrar nöje i att gruppvåldta deras plastgris och grisa i grupp så då är det väl bara att tuta och köra då.

Men ändå, fan, jag kan inte låta bli att tycka att allihop kunde nyktra till, packa ihop och åka hem och måla en tavla istället.

/perris

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hej du äldre, du borde veta bättre än att tro att jag åker Retta :mad: !

Jag fattar fortfarande inte vad du menar :va
Vad hade ditt förra inlägg med tråden och mitt inlägg att göra? Rasta vem och allt det där.. :va

Du åker ju på din alpmojäng, det vet jag ju.

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
vad i hela friden håller killen på med han har nog inget kort så han vågar väll inte köra den haha muppen har inget mc kort

katana1100

Hellre tio älgar i skogen än en på vägen
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
Katana1100
Huvvaligen

Vilken runkgasare :dummer eller snarare dubbel :dummer :dummer
Är husse dum får hojen lida helt enkelt :kryckor
:hojbusa
Vill i af inte handla hoj efter honom om det går att undvika men undrar hur många fler som finns av den sorten:confused: det vill man nog inte veta kanske:D

Mr_Firestorm

Gudomlig sporthojare
Personal
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Suzuki Gsx-r 600 och Husqvarna Fe 250
Himla liv det var här då... Hojen gick väl ytterligare 500 mil under säsongen och har sedan tagits över av en ny ägare...

666

Hatar höst/vinter
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K8
Han har nog inte fått körkortet med A behörighet och är förbannad det ända han kan göra är att bara torrköra på tomgång inom inhängnad område :)
eller så är den stulen, troligen hans tjejs nya killes hoj...hahha *vilken fantasi jag har borde bli regissör ;)

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Men va fan, rasa den inte där och han fixade sin hoj dagen efter och den rulla är den inte mer sliten än någon annan hoj. Cykeln har garanti troligtvis några år till.
Skulle jag ha pengar skulle jag ställa en hoj och sätta skiten på varvbryt och filma alla.
Tänk vad man kan njuta när man kan uppröra så många.

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Stolpiga karlar med gransskogsdialekt som grymtar åt varandra. Slugna Grängesbergskommentarer. Den fräna ölskalleandedräkten och doften av våt karl gick rätt igenom 17-tums skärmen och sticker fortfarande i näsan på mig.
Blev tvungen att panik-youtuba in Brittans senaste för att återställa balansen.

/perris

Haha lugnt om det får bli en signatur på den? :D Skrattade så jag grät :D

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Jag tror jag har sett honom i en monter på Naturhistoriska Museet, på den permaneta utställningen "Fyra och en halv miljarder år".

D-Kay

Kommer och går
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
KTM 690 SMC R
Det är inte hojen som är problemet... Skiter i den... Det är bara irriterande att han utstrålar dumhet... Bl.a. genom att inte respektera omgivningen... Finns ju gränser...

Jo det förstår jag och håller med, men många skriver att dom vill slå sönder honom för att han gör så mot en fin retta.:näsblod

Stewardess

Står på en fot...
Gick med
26 Dec 2007
Hoj
Ska sälja
Jag tror att han gör allt han kan för att minska sina chanser. Sett ur mina ögon är det ett riktigt verksamt preventivmedel.

"Stewie"

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...