Du som är på filmen eller?Himla liv det var här då... Hojen gick väl ytterligare 500 mil under säsongen och har sedan tagits över av en ny ägare...
Det är fortfarande bara en hoj, och dessutom inte er hoj! varför alla upprörda känslor?
Jättekonstigt att mc försäkringar blitt så dyrt
ha ha.. undrar om brudarna som titta på blev impade
Jag förstår att du kanske inte har koll men jag ska försöka förklara. Det syns väl ganska tydligt att det är en racehoj? Inga lysen, backspeglar eller ens orginalkåpor. Är du med? Mig veterligen finns inga försäkringar som täcker sådana hojar. Således var det inga försäkringar som nyttjades.
Nu har det gått några sidor utan att ni lagt in denna, så jag får väl göra det åt er.
[YOUTUBE-ID]44ySdGGR-G0[/YOUTUBE-ID]
Det är väl ganska många rejshojjar som är inreggade på gatan men nyttjas som tävlingshoj. Att de sedan är avställda under tiden den endast används på bana är en helt annan sak.
Jag tror jag har sett honom i en monter på Naturhistoriska Museet, på den permaneta utställningen "Fyra och en halv miljarder år".
Jag förstår att du kanske inte har koll men jag ska försöka förklara. Det syns väl ganska tydligt att det är en racehoj? Inga lysen, backspeglar eller ens orginalkåpor. Är du med? Mig veterligen finns inga försäkringar som täcker sådana hojar. Således var det inga försäkringar som nyttjades.
Jag tror de flesta refererar till den första videon i denna tråd och den är ingen racehoj.
Haha!
Köp aldrig begagnad hoj av någon med tatueringar.
Himla liv det var här då... Hojen gick väl ytterligare 500 mil under säsongen och har sedan tagits över av en ny ägare...
Nu har det gått några sidor utan att ni lagt in denna, så jag får väl göra det åt er.
[YOUTUBE-ID]44ySdGGR-G0[/YOUTUBE-ID]
Kan du inte förklara de en gång till för ja har ju ingen koll?????,,,Jag förstår att du kanske inte har koll men jag ska försöka förklara. Det syns väl ganska tydligt att det är en racehoj? Inga lysen, backspeglar eller ens orginalkåpor. Är du med? Mig veterligen finns inga försäkringar som täcker sådana hojar. Således var det inga försäkringar som nyttjades.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|