mkii
Sporthojsnörd
Jag tror att det är en MM
Mongo-Motor
Mongo-Motor
Jag vill bestämt kalla det en tvärfyra, radfyra på tvären!
Tvärställd radfyra är ju vad vi är mest vana vid.
Bananfyra?
Tvärställd radfyra är ju vad vi är mest vana vid.
Bananfyra?
Fan vad snyggt det blir Har du kollat så kraftturbinen går på rätt håll?
En rakställd tvärbananfyra? =)
_Johansson_: Du är grym! Pommes vilket hantverk! Keep it up!
//Robert
Det rör sig, snart kan du ta extrajobb på vägverket för att forsla bort grus från landsvägen. Du kan ju marknadsföra din maskin som extra effektiv då allt grus skickas ut i omloppsbana runt jorden och inte bara ryker lite innan det lägger sig på gatan igen.
OT-inspiration: http://www.break.com/index/give-this-man-a-diy-tv-show-2436365
Ha ha, dubbel- och trippelkollat faktiskt. Skulle bli mer än pinsamt om jag åker åt fel håll vid första provkörningen...
Nu börjar det så smått bli plusgrader ute, jag har inte glömt bort din växellåda ska du tro så när tid finnes och temperaturerna är gjutvänliga ska jag göra ett försök till.
Tankevurpa tidigare i tråden, gasreglage och gashandtag, sak samma, när jag såg den fyrkantiga klossen tänkte jag "hur fan skall den sitta på styret?, jaja, han vet nog vad han gör", och det gjorde du
Tankevurpa tidigare i tråden, gasreglage och gashandtag, sak samma, när jag såg den fyrkantiga klossen tänkte jag "hur fan skall den sitta på styret?, jaja, han vet nog vad han gör", och det gjorde du
Hursomhelst, det är ett nöje att följa dårskapen
Hursomhelst, det är ett nöje att följa dårskapen
Aha, lite klumpigt beskrivet från min sida kanske. Skulle nog sett skumt ut att ha den knulen som gashandtag...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|