Andersson turbo
Turbotok
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Smidigt med turboplacering på en spark där man inte har något framhjul att bry sig om, polygripen funkar som storleksreferens.
Thanxs!
Hej
Såg du mitt PM om gasturbinmodellen?
Ok, vad kul! Då gör jag en liten användarhandledning och lite beskrivning av vad programmet gör egentligen. Detta kommer att ta några dagar. Jag har mycket att göra med spelning i en julshow just nu. Är du med i facebook? Jag tror inte att programmet funkar i Mac men är inte säker dock. Programmet kräver inte så mycket lagringsutrymme men det är en fördel med hyfsat snabb processor eftersom det blir många beräkningssteg om man vill t.ex. simulera en motorstart och acceleration upp till stabilt tillstånd. Vi måste ju utbyta e-mail adress så att jag kan skicka grejerna sedan. Enklast genom PM? Du kan ju försöka skicka PM till mig och se om det funkar.Det vill jag gärna prova! Då kan jag räkna på hojmotorn och se hur nära verkligheten beräkningarna hamnar, och även testa olika scenarion med ändrade inloppstemperaturer osv.
Enda kruxet är att jag kör Mac, törs man hoppas på att det går köra på en sån?
Ok, vad kul! Då gör jag en liten användarhandledning och lite beskrivning av vad programmet gör egentligen. Detta kommer att ta några dagar. Jag har mycket att göra med spelning i en julshow just nu. Är du med i facebook? Jag tror inte att programmet funkar i Mac men är inte säker dock. Programmet kräver inte så mycket lagringsutrymme men det är en fördel med hyfsat snabb processor eftersom det blir många beräkningssteg om man vill t.ex. simulera en motorstart och acceleration upp till stabilt tillstånd. Vi måste ju utbyta e-mail adress så att jag kan skicka grejerna sedan. Enklast genom PM? Du kan ju försöka skicka PM till mig och se om det funkar.
Med vänlig hälsning
Thomas
VB6.0 Nu är det dessutom klappat och klart att levereras komplett med handledning.Vad har du skrivit programmet i för språk?
Ts, be någon itvänligt vän att installera virtualbox med Windows på din Apple så kan du köra det där också. Skall bli väldigt kul att se hur detta projekt artar sig
Ok, vad kul! Då gör jag en liten användarhandledning och lite beskrivning av vad programmet gör egentligen. Detta kommer att ta några dagar. Jag har mycket att göra med spelning i en julshow just nu. Är du med i facebook? Jag tror inte att programmet funkar i Mac men är inte säker dock. Programmet kräver inte så mycket lagringsutrymme men det är en fördel med hyfsat snabb processor eftersom det blir många beräkningssteg om man vill t.ex. simulera en motorstart och acceleration upp till stabilt tillstånd. Vi måste ju utbyta e-mail adress så att jag kan skicka grejerna sedan. Enklast genom PM? Du kan ju försöka skicka PM till mig och se om det funkar.
Med vänlig hälsning
Thomas
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS