_Johansson_
Storfräsare
Ha! Var hade han nosat rätt på dig? Kul iaf. Undrar om någon på SAAB eller motsvarande läser det här? Hemmaspons på roterande delar vore ju inte dumt.
Se till att lokalblaskorna får vara med på testreporna sedan.
Han är moderator på ett amerikanskt jetforum jag härjar runt i.
En medelålders reporter på Länstidningen har faktiskt varit på oss flera gånger att vi ska ringa när något ska provköras men vi har aldrig kommit oss för, kanske läge att slå honom en pling sen när jag törs lita på att hojen startar och går i någon ordning.
Hur mycket får du klä in motorcykeln?
När jag tog bort kåporna på zx6an så försvann 30kmh i toppfart.
Hur är det man räknar nu.
När man dubblar hastighet, fyrdubblas luftmotståndet och effekten x8
En viss del av hjulen måste vara synliga och föraren ska vara helt synlig uppifrån och från sidan bortsett från händer och underarmar, genomskinliga material är ej tillåtet för att komma runt den regeln så jag antar att någon testat.
Sen finns det regler för markfrigång, sitthöjd och hur långt bakom bakhjulet kåpan får sträcka sig. Bl.a.
Shit vad nice!
Som sakert manga andra, laser jag slaviskt dina uppdateraing i tystnad, men detta var javligt roligt att hora sa jag var tvungen att bryta min tystnad och gratulera!
Tackar! Jag skriver sällan något i de byggtrådar jag läser så jag får faktiskt lite dåligt samvete ibland med tanke på hur många ni är som tar er tid att kommentera i min.
(Uppdatering kommer ikväll när jag kommer hem, var ute till 12 i natt och byggde batterilåda)