KHRacing
"D-K"
Den ligger några få inlägg ner på R1 sidan
Den ligger några få inlägg ner på R1 sidan
Här är länken direkt till inlägget (borde funka iaf). Verkar vara någon form av raketdysa de har monterat, väteperoxiddrift eventuellt. Går jävligt fort iaf, eller om det ev. är Imprezan som är slö: https://www.facebook.com/photo.php?v=730996856951355&set=vb.104047672979613&type=2&theater
Ja jävlar så den hojen gick, garanterat en väteperoxidraket. Inget vidare skoj att klota med hojen och få väteperoxid över sig däremot...
Se det positiva i det hela isf. håret på kroppen blir väldigt ljust fort.....
Snälla Johansson! Bygg för fan klart skiten. Jag håller på att dö av väntan, vill verkligen se den i action. Skit i färg, skärmar och annat krafs bara kör. Snälla bygg ihop den NU. Mvh Mr Speed.
whiteboard, en gåva till de(jag) med kort&dåligt minne
Jisses vad lätt det är att glömma något när man är i den fasen du är nu. Men det är ju även den bästa fasen, det brukar fan brinna i fingrarna. Kämpa på!
Ja nu jäklar vill vi se lite kabelporr! (Känn ingen press)
Äntligen något en annan fattar hur du genomför!
Jo för vet jag varvet på utgående axel så vet jag även varvet på kraftturbinen som sitter på ingående axel (5ggr högre), och då kraftturbinen är specad till ett maxvarv på 33.000rpm är det bra att hålla koll på varvet så man inte spränger turbinhjulet...
Kan lätt hända ifall bakhjulet tappar fästet eller om jag drevat hojen för lågt, vet jag varvet så kan jag enkelt testa mig fram till rätt drevning med hjälp av en GPS som mäter hastigheten.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|