Roligt att få se orden "...väldigt noga att det blir rätt..." och "...en enda tiondel pajar frigången..." kombineras med lösningen "...ett varv eltejp..."
Roligt att få se orden "...väldigt noga att det blir rätt..." och "...en enda tiondel pajar frigången..." kombineras med lösningen "...ett varv eltejp..."
Antalet användningsområden för eltejp skall icke underskattas! Fungerar även alldeles utmärkt som gängtejp i tryckluftsystem! Jag har själv använt det, och det har suttit i över tio månader nu och fungerar fortfarande perfekt!
För att återkoppla till tråden så anser jag att det här är kanske mitt favorit-wacko-projekt genom tiderna! Keep it going! Men du lär nog få fixa fram en ännu större motor till moppen innan du blivit klar med den här också. Kraven har liksom en förmåga att höjas allt eftersom man ser potentialen i grejorna runt om stiga. "Om man ändå har en sån här, så kan man ju lika gärna......." typ
Visserligen verkar herr Johansson ha arslet fullt men ja e nyfiken på om de hänt nåt mer me jet-snurran
Hur ska du kunna sätta låstråd i försänkt skruvar?
J.K Nilsson
Hur reagerar motorn på kall respektive varm luft?
Bättre ju kallare den är som på en kolv morot eller är det annorlunda med stressfläcktsmotor?
Kallare inloppsluft ger bättre massflöde och lägre temperaturer precis som på en ottomotor.
Jag har mest fyllt gasol, hämtat pumpade dykartuber och ställt för en provstart senaste veckorna, bara så ni vet...
Det där behöver min en 4 avsnitts Fingerinstruktionsvideo.
Har lite Turbinångest här.
Som du kanske märker då jag attackerar dig på två fronter
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS