Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
En del tycker nog att den här bilden är superporrig. Själv tycker jag den är artistisk.
Jag tycker att den är suddig.
Men så är jag ju inte bög heller.
En del tycker nog att den här bilden är superporrig. Själv tycker jag den är artistisk.
Jag tycker att den är suddig.
Men så är jag ju inte bög heller.
Var ligger porrigheten i den? Måste erkänna ,Sweeney, att jag tänder inte på denna bild Artistisk, men kopplingen till mc/mc-åkning ??
Du har säkert foton som är porrigare än den här...he, he...
Det kan nog hända. Men det är mer GF än SH.
Nä, nu ska jag upp till gay-garaget för att fixa lite med gay-hojen.
PS. Jag vet att du är hemma.
Vadå hemma, inte vid den tidpunkten du skickade svaret, jag var faktiskt ute och hånglade...och det var inte mc-relaterat
Och nu vill vi veta ALLA detaljer.
jag var faktiskt ute och hånglade...och det var inte mc-relaterat
Med en KILLE!?!!!11
Lite bögvarning på dig då!!!
[/QUOTE
Har du inte fattat det än, he, he...??
Lite bögvarning på dig då!!!
Har du inte fattat det än, he, he...??
mnrider, tog du hand om eyelinern sen sist vi åkte?
Jo, men det är kul att skoja lite
Massuppfitta mig inte, jag gillar bögar
Ja det är rätt!Liten pinne kittlar bättre än stor stock.
Jo, men det är kul att skoja lite
Massuppfitta mig inte, jag gillar bögar
FÖRDOMAR, sluta upp med det där nu!
Det skadar aldrig med lite humor
Ärligt talat, så har nog varken jag eller Sweeney använt någon eyeliner eller behövt använda någon.
Modigt av dig. Själv tror jag dock att det hade blivit mer sanningsenligt med en anonym poll, ty så lättsamt är nog inte det här forumet för många ny-/outkomna.
Själv har jag dock aldrig fått några hot på mig som öppen här på SH. Tvärtom faktiskt, jag har fått gillande PM när jag stått upp i en del trådar. Så jag har kommit att omvärdera SH lite.
Sen vill jag ju inte bli betraktad utefter min läggning. Det är ju en ringa del av ens personlighet. Den enda gången jag för fram min läggning här är när jag ser ngt homofobt. Så nu gör jag ett undantag.
Mvh
J
Precis! Kul med roliga bögar
Haha, nä, men det har däremot jag!
modigt av er killar! Har en kompis som var bisexuell visade det sig ,har känt honom hela livet ca 30 år,man tror man känner någon...
nåja spelade inte mig någon roll och det talade jag om också...snacka om att han kände lättnad,nåja fördomar har väl alla,fast jag tycker ju egentligen inte det är så stor grej så länge folk är normala till sättet och inte spelar på det ,en del är ju mer feminina än tjejerna,det kan vara lite störande.
vem som ***** vem är ju egentligen ointressant,bara de är bra vänner.
som tur är har jag inga tveksamheter var jag står i frågan...kan inte vara lätt fjorton år...hmmm undrar om jag är gay? skitsamma enligt mig gillar ni hojar så,det är ju det som det här forumet handlar om först och främst...
fort ska det gå.....har en tjej kompis med som är flata även hon kör hoj,stör inte mig...men men alla är väl inte toleranta antar jag..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|