GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Var ligger porrigheten i den? Måste erkänna ,Sweeney, att jag tänder inte på denna bild:D Artistisk, men kopplingen till mc/mc-åkning :va ??

Du har säkert foton som är porrigare än den här...he, he...

Det kan nog hända. Men det är mer GF än SH. :D

Nä, nu ska jag upp till gay-garaget för att fixa lite med gay-hojen.

PS. Jag vet att du är hemma. :tungan

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Det skadar aldrig med lite humor:)

Ärligt talat, så har nog varken jag eller Sweeney använt någon eyeliner eller behövt använda någon.

Precis! :tummenupp Kul med roliga bögar :tummenupp :)

Haha, nä, men det har däremot jag!

:rolleyes: :)

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Modigt av dig. Själv tror jag dock att det hade blivit mer sanningsenligt med en anonym poll, ty så lättsamt är nog inte det här forumet för många ny-/outkomna.

Själv har jag dock aldrig fått några hot på mig som öppen här på SH. Tvärtom faktiskt, jag har fått gillande PM när jag stått upp i en del trådar. Så jag har kommit att omvärdera SH lite.

Sen vill jag ju inte bli betraktad utefter min läggning. Det är ju en ringa del av ens personlighet. Den enda gången jag för fram min läggning här är när jag ser ngt homofobt. Så nu gör jag ett undantag.

Mvh
J

modigt av er killar! Har en kompis som var bisexuell visade det sig ,har känt honom hela livet ca 30 år,man tror man känner någon...
nåja spelade inte mig någon roll och det talade jag om också...snacka om att han kände lättnad,nåja fördomar har väl alla,fast jag tycker ju egentligen inte det är så stor grej så länge folk är normala till sättet och inte spelar på det ,en del är ju mer feminina än tjejerna,det kan vara lite störande.
vem som ***** vem är ju egentligen ointressant,bara de är bra vänner.
som tur är har jag inga tveksamheter var jag står i frågan...kan inte vara lätt fjorton år...hmmm undrar om jag är gay? skitsamma enligt mig gillar ni hojar så,det är ju det som det här forumet handlar om först och främst...
fort ska det gå.....har en tjej kompis med som är flata även hon kör hoj,stör inte mig...men men alla är väl inte toleranta antar jag..

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
modigt av er killar! Har en kompis som var bisexuell visade det sig ,har känt honom hela livet ca 30 år,man tror man känner någon...
nåja spelade inte mig någon roll och det talade jag om också...snacka om att han kände lättnad,nåja fördomar har väl alla,fast jag tycker ju egentligen inte det är så stor grej så länge folk är normala till sättet och inte spelar på det ,en del är ju mer feminina än tjejerna,det kan vara lite störande.
vem som ***** vem är ju egentligen ointressant,bara de är bra vänner.
som tur är har jag inga tveksamheter var jag står i frågan...kan inte vara lätt fjorton år...hmmm undrar om jag är gay? skitsamma enligt mig gillar ni hojar så,det är ju det som det här forumet handlar om först och främst...
fort ska det gå.....har en tjej kompis med som är flata även hon kör hoj,stör inte mig...men men alla är väl inte toleranta antar jag..

Tack! :tummenupp

Jag håller med om det du skriver.

/J

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...